Infiniti Q50 2.2d 7AT - test

Infiniti Q50 2.2d 7AT
Infiniti Q50 2.2d 7ATAuto Moto
Nie brakuje schowków i półek. Jakość jest wysoka, a ergonomia – prawie bez zarzutu. Komputer pokładowy obsługuje się teraz z kierownicy, a nie przyciskami na desce rozdzielczej.
Nie brakuje schowków i półek. Jakość jest wysoka, a ergonomia – prawie bez zarzutu. Komputer pokładowy obsługuje się teraz z kierownicy, a nie przyciskami na desce rozdzielczej.Auto Moto

Infiniti Q50 2.2d 7AT

Infiniti Q50 2.2d 7AT
Infiniti Q50 2.2d 7ATAuto Moto
Infiniti Q50 2.2d 7AT
Infiniti Q50 2.2d 7ATAuto Moto
Niezbyt obszerne fotele są wygodne. Elektryczna regulacja to opcja.
Niezbyt obszerne fotele są wygodne. Elektryczna regulacja to opcja.Auto Moto
Silnik to konstrukcja Mercedesa. W Q50 zmieniono m.in. moduł sterujący jego pracą, miskę olejową i system dopalania spalin.
Silnik to konstrukcja Mercedesa. W Q50 zmieniono m.in. moduł sterujący jego pracą, miskę olejową i system dopalania spalin.Auto Moto
Bagażnik ma porządną pojemność 500 l i za dopłatą 1640 zł – składane oparcie kanapy. Otwór załadunkowy jest jednak stosunkowo niewielki, a próg – umieszczony wysoko.
Bagażnik ma porządną pojemność 500 l i za dopłatą 1640 zł – składane oparcie kanapy. Otwór załadunkowy jest jednak stosunkowo niewielki, a próg – umieszczony wysoko.Auto Moto
Nie brakuje schowków i półek. Jakość jest wysoka, a ergonomia – prawie bez zarzutu. Komputer pokładowy obsługuje się teraz z kierownicy, a nie przyciskami na desce rozdzielczej.
Nie brakuje schowków i półek. Jakość jest wysoka, a ergonomia – prawie bez zarzutu. Komputer pokładowy obsługuje się teraz z kierownicy, a nie przyciskami na desce rozdzielczej.Auto Moto
Aby skorzystać z przełącznika trybów jazdy trzeba cofnąć łokieć.
Aby skorzystać z przełącznika trybów jazdy trzeba cofnąć łokieć.Auto Moto
Infiniti Q50 2.2d 7AT
Infiniti Q50 2.2d 7ATAuto Moto
Q50 ma długi przód, krótki tył i ładne proporcje. Świetny współczynnik oporu powietrza – 0,26.
Q50 ma długi przód, krótki tył i ładne proporcje. Świetny współczynnik oporu powietrza – 0,26.Auto Moto

Infiniti Q50 2.2d 7AT - podsumowanie

Konkurenci

BMW 320d 8AT
BMW 320d 8ATBMW
Lexus IS 300h Elite
Lexus IS 300h EliteLexus

System multimedialny Infiniti InTouch

Menu główne ekranu dotykowego. Poprzez InTouch obsługuje się nawigację satelitarną, telefon, a także zmienia ustawienia np. układu kierowniczego.
Menu główne ekranu dotykowego. Poprzez InTouch obsługuje się nawigację satelitarną, telefon, a także zmienia ustawienia np. układu kierowniczego.Auto Moto
Z App Garage kierowcy Q50 mogą ściągać przeróżne aplikacje do swojego samochodu. Zupełnie jak w smartfonach np. z systemem Android.
Z App Garage kierowcy Q50 mogą ściągać przeróżne aplikacje do swojego samochodu. Zupełnie jak w smartfonach np. z systemem Android.Auto Moto

Dane fabryczne

Dane techniczne: Infiniti Q50 2.2d 7AT

SILNIK
turbodiesel, R4, 16V, umieszczony poprzecznie z przodu, common rail
pojemność
2143 cm3
średnica cyl./skok tł.
83,0/89,0 mm
stopień sprężania
16,2:1
moc maksymalna
125 kW/170 KM
przy obrotach
3200/min
maks. moment obr.
400 Nm
przy obrotach
1600/min
UKŁAD JEZDNY
przeniesienie napędu
napęd na koła tylne, skrzynia automatyczna, 7-biegowa
zawieszenie przód
podwójne wahacze
zawieszenie tył
oś wielowahaczowa
opony testowe/hamulce
225/50 R18/przód i tył – tarcze wentylowane
NADWOZIE
długość/rozstaw osi
479/285 cm
szerokość/wysokość
182/146 cm
pojemność bagażnika
500 l

Pomiary testowe

Pomiary testowe*: Infiniti Q50 2.2d 7AT

PRZYSPIESZENIA
0-100 km/h
8,9 s (8,5 s**)
0-140 km/h
18,1 s
prędkość maksymalna
230 km/h**
DROGI HAMOWANIA***
100-0 km/h zimne
43,4 m
100-0 km/h rozgrzane
44,3 m
ZUŻYCIE PALIWA
śred. zużycie wg prod.
5,0 l/100 km
śred. zużycie w teście
7,3 l/100 km
pojemność zbiornika paliwa
74 l
zasięg wg spalania test.
1013 km
**dane fabryczne;
***pomiary na oponach zimowych

Ceny

Ceny wersji 2.2d 7AT

najniższa
153 680 zł
testowana (Premium)
164 586 zł