Honda CR-V e:PHEV: Jeśli masz gniazdko, zapomnisz o tankowaniu

Adam Majcherek

Adam Majcherek

Aktualizacja
Honda CR-V sprzedawana jest m.in. w wersji z hybrydą plug-in
Honda CR-V sprzedawana jest m.in. w wersji z hybrydą plug-inPiotr KrólINTERIA.PL
Fotele w Hondzie CR-V
Fotele w CR-V mają elektryczną regulację, podgrzewanie i wentylacjęPiotr KrólINTERIA.PL

Jazda na prądzie - duży plus CR-V

Honda CR-V - wnętrze
Klasycznie zaprojektowane wnętrze z pokrętłami do obsługi klimatyzacji i niewielkim ekranemPiotr KrólINTERIA.PL

Hybrydowa jazda Honda CR-V

Honda CR-V
CR-V wyjeżdża z salony na 18-calowych obręczach. Wyglądają na trochę zbyt małePiotr KrólINTERIA.PL

Honda CR-V - Komfort przede wszystkim

Honda CR-V - widok kanapy
Z tyłu nikt nie będzie narzekał na brak miejsca. Duża zaletą są podgrzewane boczne siedziskaPiotr KrólINTERIA.PL

Napęd 4x4? W CR-V tego nie znają

Honda CR-V - widok z boku
Obecność baterii pod podłogą sprawiła, że prześwit wynosi tylko 15,3 cmPiotr KrólINTERIA.PL

Ile kosztuje hybrydowa Honda CR-V?

Honda CR-V - widok z tyłu
Nie brakuje opinii, że z tyłu CR-V mocno przypomina SUV-y VolvoPiotr KrólINTERIA.PL

Dla kogo jest ten samochód?

Honda CR-V - widok z tyłu
Choć to hybryda, Japończycy nie próbowali ukrywać końcówek układu wydechowegoINTERIA.PL
Renault Rafale E-Tech 300 – test wideo SUV-a plug-in z napędem 4x4Interia plINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?