Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium - test

Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Obsługa radia jest zawiła, za to klimatyzacji – najprostsza z możliwych. Pozycja za kierownicą nie pozostawia wątpliwości co do użytkowego rodowodu auta.
Obsługa radia jest zawiła, za to klimatyzacji – najprostsza z możliwych. Pozycja za kierownicą nie pozostawia wątpliwości co do użytkowego rodowodu auta.Motor

Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium

W wersji z długim rozstawem osi także w 3. rzędzie jest dużo miejsca.
W wersji z długim rozstawem osi także w 3. rzędzie jest dużo miejsca.Motor
Drugi rząd jest mocno oddalony od szoferki. Z kierowcą się nie porozmawia.
Drugi rząd jest mocno oddalony od szoferki. Z kierowcą się nie porozmawia.Motor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Obsługa radia jest zawiła, za to klimatyzacji – najprostsza z możliwych. Pozycja za kierownicą nie pozostawia wątpliwości co do użytkowego rodowodu auta.
Obsługa radia jest zawiła, za to klimatyzacji – najprostsza z możliwych. Pozycja za kierownicą nie pozostawia wątpliwości co do użytkowego rodowodu auta.Motor
W tej perspektywie widać, jak wąskie są szyby modelu Tourneo Custom.
W tej perspektywie widać, jak wąskie są szyby modelu Tourneo Custom.Motor
W bocznej szybie otwiera się tylko ten niewielki lufcik.
W bocznej szybie otwiera się tylko ten niewielki lufcik.Motor
Przez tylną szybę nie widać zbyt wiele. Na szczęście pomaga kamera.
Przez tylną szybę nie widać zbyt wiele. Na szczęście pomaga kamera.Motor

Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium

Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor

Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium - podsumowanie

  • naprawdę gigantyczne wnętrze,
  • doskonała dynamika,
  • akceptowalne spalanie,
  • nie męczy w długiej trasie.
  • mało intuicyjna obsługa tablicy przyrządów,
  • za małe szyby,
  • pojedyncza tylna klapa jest niewygodna w użyciu.

Dane techniczne: Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium

 
Ford Tourneo Custom
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2198 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
155 KM/3500
Maks. moment obrotowy
385 Nm/1600
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Napęd
przedni
Dług./szer./wys.
534/208/191 cm
Rozstaw osi
330 cm
Masa/ładowność
2170/830 kg
Pojemność ładunkowa*
4,35/6,83 m3
Poj. zbiornika paliwa
80 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
brak danych
Przyspieszenie 0-100 km/h
brak danych
Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,1/6,3/6,6
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
9,8/8,2
Cena
162 914 zł
*3. rząd złożony/2. i 3. rząd złożony