Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium - test

Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Obsługa radia jest zawiła, za to klimatyzacji – najprostsza z możliwych. Pozycja za kierownicą nie pozostawia wątpliwości co do użytkowego rodowodu auta.
Obsługa radia jest zawiła, za to klimatyzacji – najprostsza z możliwych. Pozycja za kierownicą nie pozostawia wątpliwości co do użytkowego rodowodu auta.Motor

Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium

W wersji z długim rozstawem osi także w 3. rzędzie jest dużo miejsca.
W wersji z długim rozstawem osi także w 3. rzędzie jest dużo miejsca.Motor
Drugi rząd jest mocno oddalony od szoferki. Z kierowcą się nie porozmawia.
Drugi rząd jest mocno oddalony od szoferki. Z kierowcą się nie porozmawia.Motor
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
Obsługa radia jest zawiła, za to klimatyzacji – najprostsza z możliwych. Pozycja za kierownicą nie pozostawia wątpliwości co do użytkowego rodowodu auta.
Obsługa radia jest zawiła, za to klimatyzacji – najprostsza z możliwych. Pozycja za kierownicą nie pozostawia wątpliwości co do użytkowego rodowodu auta.Motor
W tej perspektywie widać, jak wąskie są szyby modelu Tourneo Custom.
W tej perspektywie widać, jak wąskie są szyby modelu Tourneo Custom.Motor
W bocznej szybie otwiera się tylko ten niewielki lufcik.
W bocznej szybie otwiera się tylko ten niewielki lufcik.Motor
Przez tylną szybę nie widać zbyt wiele. Na szczęście pomaga kamera.
Przez tylną szybę nie widać zbyt wiele. Na szczęście pomaga kamera.Motor

Zobacz również:

    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium

    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium
    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi TitaniumMotor

    Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium - podsumowanie

    • naprawdę gigantyczne wnętrze,
    • doskonała dynamika,
    • akceptowalne spalanie,
    • nie męczy w długiej trasie.
    • mało intuicyjna obsługa tablicy przyrządów,
    • za małe szyby,
    • pojedyncza tylna klapa jest niewygodna w użyciu.

    Dane techniczne: Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi Titanium

     
    Ford Tourneo Custom
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2198 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    155 KM/3500
    Maks. moment obrotowy
    385 Nm/1600
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Napęd
    przedni
    Dług./szer./wys.
    534/208/191 cm
    Rozstaw osi
    330 cm
    Masa/ładowność
    2170/830 kg
    Pojemność ładunkowa*
    4,35/6,83 m3
    Poj. zbiornika paliwa
    80 l (ON)
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    brak danych
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    brak danych
    Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,1/6,3/6,6
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
    9,8/8,2
    Cena
    162 914 zł
    *3. rząd złożony/2. i 3. rząd złożony