Ford Ka 1.2 Trend+ - test

Ford Ka 1.2 Trend+
Ford Ka 1.2 Trend+Motor
Kokpit nie razi śladami nadmiernej oszczędności. Minus za niewygodne w obsłudze przyciski na kierownicy oraz niewielkie klawisze radia.
Kokpit nie razi śladami nadmiernej oszczędności. Minus za niewygodne w obsłudze przyciski na kierownicy oraz niewielkie klawisze radia.Motor

Zobacz również:

    Ford Ka 1.2 Trend+

    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Ford
    Z tyłu przestrzeń zabiera opadająca linia dachu. W obu rzędach niezbyt dużo miejsca na szerokość.
    Z tyłu przestrzeń zabiera opadająca linia dachu. W obu rzędach niezbyt dużo miejsca na szerokość.Ford
    1,2-litrowy silnik zapewnia przyzwoite osiągi podczas jazdy po mieście, jednak zużywa wtedy sporo paliwa – ponad 8 l/100 km.
    1,2-litrowy silnik zapewnia przyzwoite osiągi podczas jazdy po mieście, jednak zużywa wtedy sporo paliwa – ponad 8 l/100 km.Ford
    Z przodu bez trudu zmieszczą się osoby liczące 190 cm wzrostu.
    Z przodu bez trudu zmieszczą się osoby liczące 190 cm wzrostu.Ford
    Seryjny układ start-stop działa dość sprawnie, a w razie potrzeby można go na stałe wyłączyć.
    Seryjny układ start-stop działa dość sprawnie, a w razie potrzeby można go na stałe wyłączyć.Ford
    Zegary są czytelne i kompletne – nie zabrakło nawet wskaźnika temperatury chłodziwa.
    Zegary są czytelne i kompletne – nie zabrakło nawet wskaźnika temperatury chłodziwa.Ford
    Kokpit nie razi śladami nadmiernej oszczędności. Minus za niewygodne w obsłudze przyciski na kierownicy oraz niewielkie klawisze radia.
    Kokpit nie razi śladami nadmiernej oszczędności. Minus za niewygodne w obsłudze przyciski na kierownicy oraz niewielkie klawisze radia.Ford
    Dzielona kanapa za dopłatą (500 zł).
    Dzielona kanapa za dopłatą (500 zł).Ford
    Bagażnik ma pojemność 224 l – konkurencja wypada podobnie.
    Bagażnik ma pojemność 224 l – konkurencja wypada podobnie.Ford

    Ford Ka 1.2 Trend+ - podsumowanie

    • ergonomiczny kokpit,
    • sporo miejsca z przodu,
    • pewne właściwości jezdne,
    • niezła dynamika podczas jazdy po mieście,
    • niska cena
    • stosunkowo wąska kabina,
    • niewiele schowków,
    • przeciętna widoczność,
    • zbyt wysokie zużycie paliwa,
    • brak wersji 5-drzwiowej w ofercie

    Ford Ka 1.2 Trend+

    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor
    Ford Ka 1.2 Trend+
    Ford Ka 1.2 Trend+Motor

    Dane techniczne: Ford Ka 1.2 Trend+

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1242 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    69 KM/5500
    Maks. moment obrotowy
    102 Nm/3000
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./bębnowe
    Długość/szerokość/wysokość
    362/166/151 cm
    Rozstaw osi
    230 cm
    Średnica zawracania
    10,7 m
    Masa/ładowność
    940/380 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    224/747 l
    Poj. zbiornika paliwa
    35 l (Pb 95)
    Opony
    175/65 R14
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    159 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,4 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,3 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,1 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    39,5 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    69,0 dB
    Rzeczywista prędkość*
    94 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,1
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,8/4,4/4,9
    Teoretyczny zasięg
    710 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,4/5,1/6,8
    Rzeczywisty zasięg
    520 km
    Cena wersji podstawowej**
    26 900 zł
    Cena
    28 700 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem