Używany Ford Ka (1996-2008)

Za 10 tys. zł kupimy dobrze wyposażony samochód do miasta z dość młodego rocznika. Przyjemność z jazdy gwarantowana.
Za 10 tys. zł kupimy dobrze wyposażony samochód do miasta z dość młodego rocznika. Przyjemność z jazdy gwarantowana.Motor
Atrakcyjne wzornictwo pozwala zapomnieć o niskiej jakości tworzyw sztucznych. Do ergonomii nie można mieć zastrzeżeń, a gruba kierownica świetnie leży w rękach. Niestety, brak obrotomierza.
Atrakcyjne wzornictwo pozwala zapomnieć o niskiej jakości tworzyw sztucznych. Do ergonomii nie można mieć zastrzeżeń, a gruba kierownica świetnie leży w rękach. Niestety, brak obrotomierza.Motor

Ford Ka (1996-2008)

Ford Ka II
Ford Ka IIMotor
Za 10 tys. zł kupimy dobrze wyposażony samochód do miasta z dość młodego rocznika. Przyjemność z jazdy gwarantowana.
Za 10 tys. zł kupimy dobrze wyposażony samochód do miasta z dość młodego rocznika. Przyjemność z jazdy gwarantowana.Motor
Atrakcyjne wzornictwo pozwala zapomnieć o niskiej jakości tworzyw sztucznych. Do ergonomii nie można mieć zastrzeżeń, a gruba kierownica świetnie leży w rękach. Niestety, brak obrotomierza.
Atrakcyjne wzornictwo pozwala zapomnieć o niskiej jakości tworzyw sztucznych. Do ergonomii nie można mieć zastrzeżeń, a gruba kierownica świetnie leży w rękach. Niestety, brak obrotomierza.Motor
Katalogowo objętość bagażnika Ka to tylko 185 l, a zatem niewiele więcej niż w Seicento. Dla porównania wynik Fiesty to 250 l.
Katalogowo objętość bagażnika Ka to tylko 185 l, a zatem niewiele więcej niż w Seicento. Dla porównania wynik Fiesty to 250 l.Motor
Przednie fotele są dość wygodne. Z tyłu – o wiele ciaśniej.
Przednie fotele są dość wygodne. Z tyłu – o wiele ciaśniej.Motor
Używany Ford Ka (1996-2008)
Używany Ford Ka (1996-2008)Motor

Zobacz również:

    Ford Ka (1996-2008) - podsumowanie

    Inne wersje

    Ford SportKa
    Ford SportKaFord
    Ford StreetKa
    Ford StreetKaFord
    • Korozja - najsłabszą stroną jest korozja nadwozia. Pojawia się na progach, drzwiach, podszybiu, a nawet dachu.
    • Elektryka - popękana izolacja przewodów i oberwane połączenia elektryczne: oto problemy starszych egzemplarzy.
    • Obroty - jeśli po ujęciu gazu obroty spadają bardzo powoli, zazwyczaj trzeba oczyścić lub wymienić silnik krokowy.
    • Luz zaworowy - jeśli regulacja luzu zaworowego nie wycisza silnika, trzeba wymienić wałek rozrządu.
    • Skrzypienie - zużyte łączniki stabilizatora nie tylko stukają, ale potrafią też skrzypieć.
    • Oryginalny design.
    • Dobre właściwości jezdne.
    • Atrakcyjne ceny dobrze wyposażonych wersji.
    • Dobre zaopatrzenie w części zamienne.
    • Duża podaż bezwypadkowych egzemplarzy.
    • Brak nowoczesnych, szesnastozaworowych silników, np. 1.25 16V.
    • Hałas przy wyższych prędkościach jazdy.
    • Relatywnie wysokie zużycie paliwa.
    • Mały bagażnik.

    Dane techniczne: Ford Ka (1996-2008)

    Wersja
    1.3 Endura E
    1.3 Duratec
    1.6 Duratec
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1299 cm3
    1299 cm3
    1598 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    Moc maksymalna
    60 KM
    70 KM
    95 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    103 Nm
    106 Nm
    135 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    155 km/h
    167 km/h
    174 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    15,4 s
    14,1 s
    9,7 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    7,0
    7,5
    8,0