Używany Ford Ka (1996-2008)

Za 10 tys. zł kupimy dobrze wyposażony samochód do miasta z dość młodego rocznika. Przyjemność z jazdy gwarantowana.
Za 10 tys. zł kupimy dobrze wyposażony samochód do miasta z dość młodego rocznika. Przyjemność z jazdy gwarantowana.Motor
Atrakcyjne wzornictwo pozwala zapomnieć o niskiej jakości tworzyw sztucznych. Do ergonomii nie można mieć zastrzeżeń, a gruba kierownica świetnie leży w rękach. Niestety, brak obrotomierza.
Atrakcyjne wzornictwo pozwala zapomnieć o niskiej jakości tworzyw sztucznych. Do ergonomii nie można mieć zastrzeżeń, a gruba kierownica świetnie leży w rękach. Niestety, brak obrotomierza.Motor

Ford Ka (1996-2008)

Ford Ka II
Ford Ka IIMotor
Za 10 tys. zł kupimy dobrze wyposażony samochód do miasta z dość młodego rocznika. Przyjemność z jazdy gwarantowana.
Za 10 tys. zł kupimy dobrze wyposażony samochód do miasta z dość młodego rocznika. Przyjemność z jazdy gwarantowana.Motor
Atrakcyjne wzornictwo pozwala zapomnieć o niskiej jakości tworzyw sztucznych. Do ergonomii nie można mieć zastrzeżeń, a gruba kierownica świetnie leży w rękach. Niestety, brak obrotomierza.
Atrakcyjne wzornictwo pozwala zapomnieć o niskiej jakości tworzyw sztucznych. Do ergonomii nie można mieć zastrzeżeń, a gruba kierownica świetnie leży w rękach. Niestety, brak obrotomierza.Motor
Katalogowo objętość bagażnika Ka to tylko 185 l, a zatem niewiele więcej niż w Seicento. Dla porównania wynik Fiesty to 250 l.
Katalogowo objętość bagażnika Ka to tylko 185 l, a zatem niewiele więcej niż w Seicento. Dla porównania wynik Fiesty to 250 l.Motor
Przednie fotele są dość wygodne. Z tyłu – o wiele ciaśniej.
Przednie fotele są dość wygodne. Z tyłu – o wiele ciaśniej.Motor
Używany Ford Ka (1996-2008)
Używany Ford Ka (1996-2008)Motor

Ford Ka (1996-2008) - podsumowanie

Inne wersje

Ford SportKa
Ford SportKaFord
Ford StreetKa
Ford StreetKaFord
  • Korozja - najsłabszą stroną jest korozja nadwozia. Pojawia się na progach, drzwiach, podszybiu, a nawet dachu.
  • Elektryka - popękana izolacja przewodów i oberwane połączenia elektryczne: oto problemy starszych egzemplarzy.
  • Obroty - jeśli po ujęciu gazu obroty spadają bardzo powoli, zazwyczaj trzeba oczyścić lub wymienić silnik krokowy.
  • Luz zaworowy - jeśli regulacja luzu zaworowego nie wycisza silnika, trzeba wymienić wałek rozrządu.
  • Skrzypienie - zużyte łączniki stabilizatora nie tylko stukają, ale potrafią też skrzypieć.
  • Oryginalny design.
  • Dobre właściwości jezdne.
  • Atrakcyjne ceny dobrze wyposażonych wersji.
  • Dobre zaopatrzenie w części zamienne.
  • Duża podaż bezwypadkowych egzemplarzy.
  • Brak nowoczesnych, szesnastozaworowych silników, np. 1.25 16V.
  • Hałas przy wyższych prędkościach jazdy.
  • Relatywnie wysokie zużycie paliwa.
  • Mały bagażnik.

Dane techniczne: Ford Ka (1996-2008)

Wersja
1.3 Endura E
1.3 Duratec
1.6 Duratec
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1299 cm3
1299 cm3
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
60 KM
70 KM
95 KM
Maksymalny moment obrotowy
103 Nm
106 Nm
135 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
155 km/h
167 km/h
174 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,4 s
14,1 s
9,7 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
7,0
7,5
8,0