Używany Ford Puma (1997-2001)

Jeśli Puma, to tylko z silnikiem 1.7 VCT. Wersja 1.4 nie ma w sobie sportowego zacięcia.
Jeśli Puma, to tylko z silnikiem 1.7 VCT. Wersja 1.4 nie ma w sobie sportowego zacięcia.Motor
Prawie jak z Fiesty, ale nie do końca. Wyróżnia się metalowa gałka biegów i takie same wykończenia. Większość aut ma klimatyzację
Prawie jak z Fiesty, ale nie do końca. Wyróżnia się metalowa gałka biegów i takie same wykończenia. Większość aut ma klimatyzacjęMotor

Ford Puma (1997-2001)

Ford Racing Puma
Ford Racing PumaFord
Bagażnik mieści 240 litrów, ale otwór załadunku jest mały.
Bagażnik mieści 240 litrów, ale otwór załadunku jest mały.Motor
Krótki skok dźwigni sprawia, że zmiana biegów to przyjemność.
Krótki skok dźwigni sprawia, że zmiana biegów to przyjemność.Motor
Jak na małe coupe ilość miejsca z przodu jest zadowalająca. Fotele są niewiele lepsze niż w Fieście, ale zdarzają się Pumy ze „skórą”.
Jak na małe coupe ilość miejsca z przodu jest zadowalająca. Fotele są niewiele lepsze niż w Fieście, ale zdarzają się Pumy ze „skórą”.Motor
Sylwetka zwraca uwagę, ale widoczność do tyłu jest zła.
Sylwetka zwraca uwagę, ale widoczność do tyłu jest zła.Motor
Jeśli Puma, to tylko z silnikiem 1.7 VCT. Wersja 1.4 nie ma w sobie sportowego zacięcia.
Jeśli Puma, to tylko z silnikiem 1.7 VCT. Wersja 1.4 nie ma w sobie sportowego zacięcia.Motor
Osoby powyżej 180 cm wzrostu z tyłu czują się niekomfortowo.
Osoby powyżej 180 cm wzrostu z tyłu czują się niekomfortowo.Motor
Prawie jak z Fiesty, ale nie do końca. Wyróżnia się metalowa gałka biegów i takie same wykończenia. Większość aut ma klimatyzację.
Prawie jak z Fiesty, ale nie do końca. Wyróżnia się metalowa gałka biegów i takie same wykończenia. Większość aut ma klimatyzację.Motor
  • Wariator faz rozrządu - jeśli hałasuje, a silnik słabo wkręca się na obroty - na wymianę wydamy ponad 1200 zł.
  • Grzanie się silnika - raczej często spotykana usterka. W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić rezystor dmuchawy.
  • Parujące światła - dobrze jest spróbować wymyć je od wewnątrz. Może to pomóc na jakiś czas.
  • Dynamiczny, elastyczny i oszczędny silnik 1.7.
  • Wspólna konstrukcja z Fiestą obniża koszty serwisu.
  • Satysfakcjonujący poziom niezawodności.
  • Dobre zachowanie na drodze - sztywne, sportowo zestrojone zawieszenie.
  • Praktyczne wnętrze i spory bagażnik.
  • Słaba widoczność z wnętrza pojazdu, zwłaszcza do tyłu.
  • Niewielkie przebiegi nie oznaczają dobrego stanu technicznego.
  • Silnik 1.4 jest zbyt mało dynamiczny.
  • W niektórych przypadkach brak części zamiennych (karoseria, rozrząd).

Dane techniczne: Ford Puma (1997-2001)

Wersje
1.4
1.6
1.7 VCT
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1388 cm3
1596 cm3
1679 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
90 KM
103 KM
125 KM
Maksymalny moment obrotowy
123 Nm
145 Nm
157 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
180 km/h
190 km/h
203 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
10,4 s
9,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
5,9
7,3
7,4

Ford Puma - podsumowanie