Ford Explorer potaniał o 30 tys. zł. Czy warto postawić na nowego SUV-a?

Ford Explorer, jak na auto elektryczne, ma dość stonowaną stylizację
Ford Explorer, jak na auto elektryczne, ma dość stonowaną stylizacjęMirosław DomagałaINTERIA.PL

Ford Explorer. Nadwozie i stylistyka

Z boku największą ekstrawagancją są nietypowo rozwiązane okolice słupka CMirosław DomagałaINTERIA.PL
Tylne światła łączy ciemna blenda, na której umieszczono napis EXPLORERMirosław DomagałaINTERIA.PL

Ford Explorer. W kabinie znajdziemy Volkswagena

Ustawienie środkowego ekranu można regulować w pionie w zakresie około 30 stopniMirosław DomagałaINTERIA.PL
Nietypowy panel sterowania szybami i lusterkami. Przełączenie na tylne szyby wymaga naciśnięcia dotykowego przyciskuMirosław DomagałaINTERIA.PL
Bagażnik Explorera ma 440 litrów pojemności. Pod podłogą znajdziemy schowek na kableMirosław DomagałaINTERIA.PL

Ford Explorer. Wersje napędowe

Dwusilnikowy napęd testowanego egzemplarza generuje 340 KMMirosław DomagałaINTERIA.PL
Ford ExplorerMirosław DomagałaINTERIA.PL

Ford Explorer. Zasięg i ładowanie

Podczas ładowanie na stacji o mocy 150 kW, samochód przyjmował maksymalnie 117 kWMirosław DomagałaINTERIA.PL

Ford Explorer jeszcze nigdy nie był tak tani

Ford mocno obniżył ceny Explorera. Tak tanio jeszcze nie byłoMirosław DomagałaINTERIA.PL
Słupek C nie Explorera nie jest tak obszerny jak się wydaje. To głównie okleina szybyMirosław DomagałaINTERIA.PL
Ford ExplorerMirosław DomagałaINTERIA.PL
Ford ExplorerMirosław DomagałaINTERIA.PL
Test wideo Renault Rafale. Duży SUV, a pali mniej niż 5 l/100 kmAdam MajcherekINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?