Fiat 500L 1.4 16V Pop Star - test

500L to jedno z niewielu współczesnych aut, które zapewnia tak dobrą widoczność z wnętrza.
500L to jedno z niewielu współczesnych aut, które zapewnia tak dobrą widoczność z wnętrza.Motor
Deska rozdzielcza z lakierowanym pasem wykonana jest z niezłych materiałów i porządnie spasowana. Wielofunkcyjna kierownica pokryta skórą wymaga dopłaty 600 zł. Zegary mogłyby być bardziej czytelne.
Deska rozdzielcza z lakierowanym pasem wykonana jest z niezłych materiałów i porządnie spasowana. Wielofunkcyjna kierownica pokryta skórą wymaga dopłaty 600 zł. Zegary mogłyby być bardziej czytelne.Motor

Zobacz również:

    Fiat 500L 1.4 16V Pop Star

    Tylna kanapa jest przesuwana, a oparcie ma regulowany kąt. Ogromna ilość miejsca w każdym kierunku.
    Tylna kanapa jest przesuwana, a oparcie ma regulowany kąt. Ogromna ilość miejsca w każdym kierunku.Motor
    Przeciętna pozycja za kierownicą i fotele przednie, którym brakuje podparcia ud.
    Przeciętna pozycja za kierownicą i fotele przednie, którym brakuje podparcia ud.Motor
    W trybie eco:Drive auto podpowiada kierowcy, czy jeździ oszczędnie, operując czterema różnymi zmiennymi.
    W trybie eco:Drive auto podpowiada kierowcy, czy jeździ oszczędnie, operując czterema różnymi zmiennymi.Motor
    5-calowy ekran ma ładne menu oraz czytelnie opisane funkcje. Jego obsługa nie nastręcza problemów.
    5-calowy ekran ma ładne menu oraz czytelnie opisane funkcje. Jego obsługa nie nastręcza problemów.Motor
    Nie „Ustawienia”, tylko „Nastawienia”. Dotykowy ekran służy też m.in. do zmiany ustawień centralnego zamka.
    Nie „Ustawienia”, tylko „Nastawienia”. Dotykowy ekran służy też m.in. do zmiany ustawień centralnego zamka.Motor
    Ogromny drążek zmiany biegów znajduje się tuż pod ręką. Pracuje z niezłą precyzją.
    Ogromny drążek zmiany biegów znajduje się tuż pod ręką. Pracuje z niezłą precyzją.Motor
    Złącza USB i AUX są na wierzchu, dlatego przy wyjściu z auta trzeba wyjąć nośnik muzyki.
    Złącza USB i AUX są na wierzchu, dlatego przy wyjściu z auta trzeba wyjąć nośnik muzyki.Motor
    Deska rozdzielcza z lakierowanym pasem wykonana jest z niezłych materiałów i porządnie spasowana. Wielofunkcyjna kierownica pokryta skórą wymaga dopłaty 600 zł. Zegary mogłyby być bardziej czytelne.
    Deska rozdzielcza z lakierowanym pasem wykonana jest z niezłych materiałów i porządnie spasowana. Wielofunkcyjna kierownica pokryta skórą wymaga dopłaty 600 zł. Zegary mogłyby być bardziej czytelne.Motor
    Półka może znaleźć się na jednej z trzech wysokości.
    Półka może znaleźć się na jednej z trzech wysokości.Motor
    Bagażnik pomieści od 343 po 1310 l po złożeniu tylnej kanapy.
    Bagażnik pomieści od 343 po 1310 l po złożeniu tylnej kanapy.Motor
    500L to jedno z niewielu współczesnych aut, które zapewnia tak dobrą widoczność z wnętrza.
    500L to jedno z niewielu współczesnych aut, które zapewnia tak dobrą widoczność z wnętrza.Motor
    Nowy Fiat z „pięćsetką” wspólną ma głównie nazwę. Powstał na zmodernizowanej płycie podłogowej Punto, dlatego rozstaw jego osi jest dłuższy aż o 31 cm niż w protoplaście. 500L to zapowiedź całej rodziny, w skład której mają wejść także model 7-osobowy i crossover.
    Nowy Fiat z „pięćsetką” wspólną ma głównie nazwę. Powstał na zmodernizowanej płycie podłogowej Punto, dlatego rozstaw jego osi jest dłuższy aż o 31 cm niż w protoplaście. 500L to zapowiedź całej rodziny, w skład której mają wejść także model 7-osobowy i crossover.Motor
    Rodzinne podobieństwo 500L i 500 widać najbardziej z przodu. Wszystko za sprawą charakterystycznego układu świateł.
    Rodzinne podobieństwo 500L i 500 widać najbardziej z przodu. Wszystko za sprawą charakterystycznego układu świateł.Motor
    „Duży Fiat” na drodze ma nieśpieszną naturę, przekonując do siebie dobrym ogólnym komfortem podróżowania. Od tyłu rodzinnego podobieństwa już nie widać.
    „Duży Fiat” na drodze ma nieśpieszną naturę, przekonując do siebie dobrym ogólnym komfortem podróżowania. Od tyłu rodzinnego podobieństwa już nie widać.Motor

    Fiat 500L – trzy silniki do wyboru

    Wersja
    1.4 16V
    0.9 TwinAir 8V
    1.3 MultiJet II 16V
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Moc maksymalna
    95 KM
    105 KM
    85 KM
    Prędkość maksymalna
    178 km/h
    180 km/h
    165 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,4 s
    12,2 s
    15,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    5,0
    4,3
    3,7
    Cena
    49 990 zł
    70 990 zł
    69 990 zł

    Dane techniczne: Fiat 500L 1.4 16V Pop Star

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1368 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    95 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    127 Nm/4500
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    belka skrętna
    Średnica zawracania
    11,1 m
    Masa/ładowność
    1320/485 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    343/1310 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    Opony
    205/55 R16
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    415/178/166 cm
    Rozstaw osi
    261 cm
    Teoretyczny zasięg
    810 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    178 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,4 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,3/5,0/6,2
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,2 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    13,3 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    33,0 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    44,7 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    44,9 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,8 dB
    Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    8,4/5,9
    Rzeczywisty zasięg
    700 km
    Cena wersji podstawowej**
    49 990 zł
    Cena
    62 000 zł
    *auto testowane na oponach zimowych; **z tym samym silnikiem