Dacią Jogger do Chorwacji. 1.0 z LPG po górach Dalmacji. Czy to ma sens?

article cover
INTERIA.PL
Prześwit Joggera - 200 mm - świetnie sprawdza się na słabej jakości drogach
Prześwit Joggera - 200 mm - świetnie sprawdza się na słabej jakości drogachINTERIA.PL
Bagażnik Dacii Jogger mieści ponad 700 l. Ale to dopiero początek pakowania...
Bagażnik Dacii Jogger mieści ponad 700 l. Ale to dopiero początek pakowania...INTERIA.PL

Dacia Jogger. Czy w środku jest głośno?

Ile jest miejsca w środku Dacii Jogger?

W wersji Extreme w Dacii Jogger otrzymujemy m.in podgrzewane fotele
W wersji Extreme w Dacii Jogger otrzymujemy m.in podgrzewane fotele Paweł RygasINTERIA.PL
Tylna kanapa nie jest regulowana. A szkoda, bo za nią znajduje się wnęka, dzięki której można by ją przesunąć o dobre 15 cm
Tylna kanapa nie jest regulowana. A szkoda, bo za nią znajduje się wnęka, dzięki której można by ją przesunąć o dobre 15 cmMarek Wicher INTERIA.PL

Wyposażenie Dacii Jogger, czyli simply&clever po rumuńsku

Deska rozdzielcza Joggera jest identyczna jak w Dacii Sandero
Deska rozdzielcza Joggera jest identyczna jak w Dacii SanderoPaweł RygasINTERIA.PL

Dacia Jogger 1.0 TCe SL Extreme

Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazową
Dacia Jogger z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z fabryczną instalacją gazowąMirosław DomagałaINTERIA.PL

Dacia Jogger na autostradzie i w górach. Czy to w ogóle jedzie?

Jogger z fabrycznym LPG ma wielopunktowy wtrysk paliwa, mocniejsza wersja bez gazu wykorzystuje wtrysk bezpośredni
Jogger z fabrycznym LPG ma wielopunktowy wtrysk paliwa, mocniejsza wersja bez gazu wykorzystuje wtrysk bezpośredniPaweł RygasINTERIA.PL
Jedno tankowanie LPG pozwala pokonać do 400 km
Jedno tankowanie LPG pozwala pokonać do 400 kmINTERIA.PL

Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100

Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100
Dacia Jogger SL Extreme ECO-G 100Paweł RygasINTERIA.PL

Dacia Jogger 1,0 TCE ECO-G 100. Ile to pali i jak jeździ?

Jednostka fabrycznie przystosowana do LPG ma wzmocnione zawory i gniazda zaworowe w głowicy
Jednostka fabrycznie przystosowana do LPG ma wzmocnione zawory i gniazda zaworowe w głowicy Paweł RygasINTERIA.PL
Dacia Jogger na tle masywu Biokovo
Dacia Jogger na tle masywu BiokovoINTERIA.PL

Dacia Jogger czyli samochód "wystarczająco dobry"

  • dobra dynamika (na papierze wygląda to inaczej),
  • niskie koszty eksploatacji na LPG,
  • pojemny bagażnik,
  • wysoki prześwit (200 mm bez obciążenia),
  • dobre wyposażenie wersji Extreme 
  • przeciętne wygłuszenie,
  • brak możliwości regulacji wzdłużnej tylnej kanapy,
  • brak nawiewów na tylną kanapę,
  • głośna praca skrzyni biegów/dyferencjału
Moto flesz - odcinek 46. Kolejna podwyżka na autostradzie A4INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?