BMW XM - kiedy przepych i przesada są tym, czego szukasz

BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL

BMW XM - przepych i złoto w serii

BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL

BMW XM

BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL

We wnętrzu BMW XM poczujesz się jak w salonie

BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL

Napęd BMW XM i osiągi również przytłaczają

BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL
BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL

BMW XM - podsumowanie i cena

BMW XM
BMW XMKarol TynkaINTERIA.PL

BMW XM

Dane techniczne 
Silnik spalinowy
V8, t. benzynowy
Pojemność
4395 ccm
Moc
489 KM (5400-7200 obr./min)
Maksymalny moment obrotowy
650 Nm (1600-5000 obr./min)
Skrzynia biegów
automatyczna 8b
Napęd
4x4 (stały)
Moc silnika elektrycznego
197 KM 
Maks. mom. obr. silnika el.
280 Nm 
Łączna moc układu
653 KM 
Łączny maks. mom. układu
800 Nm 
Pojemność baterii
29,5 kWh
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,3 s 
Prędkość maksymalna
270 km/h 
Pręd. maks. w trybie el.
140 km/h
Zasięg elektryczny
81 km
Średnie zużycie paliwa
1,9 l/100 km
Wymiary 
Długość
 5110 mm
Szerokość 
 2005 mm
Wysokość 
 1755 mm
Rozstaw osi 
 3105 mm
Pojemność bagażnika 
 527/1820 l
Wyposażenie standardowe
21-calowe alufelgi, sportowy dyferencjał, adaptacyjne zawieszenie, aktywne stabilizatory, skrętna tylna oś, sportowy układ hamulcowy, domykanie drzwi, system bezkluczykowy, alarm, matrycowe reflektory, asystent parkowania z kamerami 360 st., elektrycznie regulowane przednie fotele z ogrzewaniem, wentylacją i masażem, ogrzewanie tylnej kanapy,  skórzana tapicerka, wykończenie wnętrza włóknem węglowym, BMW Live Cockpit Professional (ekrany 12,3 i 14,9 cala, nawigacja), nagłośnienie Harman Kardon, oświetlenie nastrojowe.
Wyposażenie testowanego egzemplarza
 23-calowe alufelgi, systemy asystujace kierowcy Professional, tapicerka BMW Individual, nagłośnienie Bowers & Wilkins Diamond, pakiet M Driver, pakiet serwisowy.
Cena testowanej wersji
950 000 zł
Cena testowanego egzemplarza
1 091 000 zł
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?