BMW X4 xDrive35i - test

BMW X4 xDrive35i
BMW X4 xDrive35iMotor
Kokpit taki sam jak w X3. Jest świetnie wykonany, perfekcyjnie ergonomiczny i wykończony tworzywami bardzo wysokiej jakości.
Kokpit taki sam jak w X3. Jest świetnie wykonany, perfekcyjnie ergonomiczny i wykończony tworzywami bardzo wysokiej jakości.Motor
Nowe BMW X4 wygląda na sportowo usposobionego SUV-a, a prowadzi się jeszcze lepiej niż wygląda

Zobacz również:

    BMW X4 xDrive35i

    Jeśli chodzi o bryłę nadwozia, X4 niemal nie różni się od X6. Mniejszy z SUV-ów oferuje jednak lepszą widoczność do tyłu.
    Jeśli chodzi o bryłę nadwozia, X4 niemal nie różni się od X6. Mniejszy z SUV-ów oferuje jednak lepszą widoczność do tyłu.Motor
    System nawigacji na 8,8-calowym ekranie może wyświetlać m.in. widok zabudowań.
    System nawigacji na 8,8-calowym ekranie może wyświetlać m.in. widok zabudowań.Motor
    Z powodu obniżonej linii dachu lusterko wsteczne zamontowano bardzo nisko na szybie, przez co zasłania kierowcy widok w prawo. Kierowca może przez to nie zauważyć np. pieszego wchodzącego na jezdnię (fot.).
    Z powodu obniżonej linii dachu lusterko wsteczne zamontowano bardzo nisko na szybie, przez co zasłania kierowcy widok w prawo. Kierowca może przez to nie zauważyć np. pieszego wchodzącego na jezdnię (fot.).Motor
    Zaskakująco przestronny tył. Jeśli jednak fotele są ustawione nisko, jadący z tyłu mogą nie zmieścić stóp.
    Zaskakująco przestronny tył. Jeśli jednak fotele są ustawione nisko, jadący z tyłu mogą nie zmieścić stóp.Motor
    Duże i głęboko wyprofilowane fotele wchodzą w skład pakietu sportowego M.
    Duże i głęboko wyprofilowane fotele wchodzą w skład pakietu sportowego M.Motor
    W trybach Sport i Sport+ komfortowe dotąd X4 zmienia się w prawdziwie sportowy samochód.
    W trybach Sport i Sport+ komfortowe dotąd X4 zmienia się w prawdziwie sportowy samochód.Motor
    Kokpit taki sam jak w X3. Jest świetnie wykonany, perfekcyjnie ergonomiczny i wykończony tworzywami bardzo wysokiej jakości.
    Kokpit taki sam jak w X3. Jest świetnie wykonany, perfekcyjnie ergonomiczny i wykończony tworzywami bardzo wysokiej jakości.Motor
    Bagażnik jest mniejszy niż w X3 – mieści 500 l. Do jego zalet należy wygodny dostęp, regularny kształt i bardzo porządne wykończenie.
    Bagażnik jest mniejszy niż w X3 – mieści 500 l. Do jego zalet należy wygodny dostęp, regularny kształt i bardzo porządne wykończenie.Motor
    BMW X4 xDrive35i
    BMW X4 xDrive35iMotor
    BMW X4 xDrive35i
    BMW X4 xDrive35iMotor

    BMW X4 xDrive35i - podsumowanie

    • efektowny design,
    • duże podobieństwo do droższego o 70 tys. zł X6,
    • zupełnie niezła przestronność,
    • wysoka jakość wykończenia
    • tylko cztery miejsca
    • fenomenalne osiągi,
    • płynne rozwijanie mocy,
    • przyjemny dźwięk silnika,
    • bardzo sprawny automat,
    • szybka odpowiedź na dodanie gazu
    • spore, choć akceptowalne w takim aucie, zużycie paliwa
    • neutralne prowadzenie,
    • błyskawiczne reakcje na ruchy kierownicy,
    • duża stabilność przy wysokich prędkościach,
    • świetna trakcja
    • ograniczony komfort jazdy na drogach o bardzo złym stanie nawierzchni
    • całkiem bogate wyposażenie standardowe,
    • lista dodatków obejmująca właściwie wszystkie elementy dostępne w samochodach tej klasy,
    • tańsze o niemal 70 tys. zł od bazowej wersji X6
    • wysoka cena zakupu

    Pakiet sportowy M

    Pakiet sportowy M
    Pakiet sportowy MMotor

    X4 i X6 – różnią się wymiarami, ale nie wyglądem

    X4 i X6 – różnią się wymiarami, ale nie wyglądem
    X4 i X6 – różnią się wymiarami, ale nie wyglądemMotor

    Dane techniczne

    Dane techniczne: BMW X4 xDrive35i

     
    BMW X4
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    2979 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R6/24
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    306 KM/5800
    Maks. moment obrotowy
    400 Nm/1200
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    467/188/162 cm
    Rozstaw osi
    281 cm
    Średnica zawracania
    11,9 m
    Masa/ładowność
    1815/590 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    500/1400 l
    Poj. zbiornika paliwa
    67 l (Pb 95)
    Opony
    245/50 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    247 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,5 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,5 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,5 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,3 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    63,5 dB
    Rzeczywista prędkość*
    97 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,3
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,7/6,9/8,3
    Teoretyczny zasięg
    810 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    11,1/8,3/9,7
    Rzeczywisty zasięg
    690 km
    Cena wersji podstawowej**
    254 900 zł
    Cena
    254 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem
    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?