BMW iX M60 ma problem tożsamościowy. Za drugim razem przesunąłbym w lewo

BMW iX M60 xDrive w teście. Miało być sympatycznie, ale potem przyszła pewna refleksja.
BMW iX M60 xDrive w teście. Miało być sympatycznie, ale potem przyszła pewna refleksja.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nietolerancja na "nerki" to straszna choroba. Na szczęście mija z wiekiem

BMW iX M60 xDrive - dane techniczne

Wersja
BMW iX M60 xDrive
Długość
4953 mm
Wysokość
1695 mm
Szerokość
1967 mm
Szerokość z lusterkami
2203 mm
Rozstaw osi
3000 mm
Rozstaw kół przednich
1679 mm
Rozstaw kół tylnych
1709 mm
Średnica zawracania
12,1 m
Pojemność bagażnika
500-1750 l
Pojemność akumulatora
111,5 kWh brutto (108,6 kWh netto)
Średnie zużycie energii (WLTP)
22 kWh/100 km
Deklarowany zasięg (WLTP)
do 562 km
Moc ładowania (DC)
195 kW
Moc ładowania (AC)
22 kW
Czas ładowania 10-80 proc. (DC)
0:35 h
Czas ładowania 0-100 proc. (AC)
6:15 h
Masa własna
2670 kg
Dopuszczalna masa całkowita
3160 kg
Moc maksymalna
612 KM i 1015 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,8 s
BMW iX M60 xDrive wyróżnia się od innych wariantów tylko oznaczeniem na klapie i pakietem optycznym "M Sport" w standardzie.
BMW iX M60 xDrive wyróżnia się od innych wariantów tylko oznaczeniem na klapie i pakietem optycznym "M Sport" w standardzie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive dobrze wygląda w każdym kolorze. Moim faworytem zostaje niebieski "Pythonic".
BMW iX M60 xDrive dobrze wygląda w każdym kolorze. Moim faworytem zostaje niebieski "Pythonic".Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Wnętrze BMW iX przypomina nowoczesny i elegancki aparatament

Wnętrze BMW iX M60 xDrive zdobi wielki, zakrzywiony ekran.
Wnętrze BMW iX M60 xDrive zdobi wielki, zakrzywiony ekran.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive ma kilka trybów jazdy. Każdemu towarzyszą dźwięki skomponowane przez Hansa Zimmera.
BMW iX M60 xDrive ma kilka trybów jazdy. Każdemu towarzyszą dźwięki skomponowane przez Hansa Zimmera.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Wnętrze BMW iX M60 xDrive jest wykończone z ekologicznych materiałów wysokiej jakości.
Wnętrze BMW iX M60 xDrive jest wykończone z ekologicznych materiałów wysokiej jakości.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W BMW iX M60 xDrive nie licz na dobre wsparcie foteli. Siedzi się w nich wygodnie, ale do dynamicznej jazdy się nie nadają.
W BMW iX M60 xDrive nie licz na dobre wsparcie foteli. Siedzi się w nich wygodnie, ale do dynamicznej jazdy się nie nadają.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BMW iX M60 xDrive ma 619 KM i nie daje satysfakcji z szybkiej jazdy

BMW iX M60 xDrive ma aluminiową konstrukcję nadwozia. Z kolei klatka samochodu jest wykonana z włókien węglowych.
BMW iX M60 xDrive ma aluminiową konstrukcję nadwozia. Z kolei klatka samochodu jest wykonana z włókien węglowych.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive przyspiesza do "setki" w 3,8 sekundy. Uczciwie, jak na kiosk ważący ok. 2600 kg.
BMW iX M60 xDrive przyspiesza do "setki" w 3,8 sekundy. Uczciwie, jak na kiosk ważący ok. 2600 kg.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive w trybie "Boost" oferuje do 612 Km i 1015 Nm momentu obrotowego.
BMW iX M60 xDrive w trybie "Boost" oferuje do 612 Km i 1015 Nm momentu obrotowego.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BMW iX M60 xDrive ma spory apetyt. Zapomnij o rekordowych zasięgach

Bagażnik BMW iX M60 xDrive mierzy 500 litrów. Pod podłogą jest miejsce na upchanie kabli do ładowania.
Bagażnik BMW iX M60 xDrive mierzy 500 litrów. Pod podłogą jest miejsce na upchanie kabli do ładowania.INTERIA.PL
W przednim zderzaku BMW iX M60 xDrive znajdują się aktywne klapy, które otwierają się, gdy samochód potrzebuje schłodzić akumulator.
W przednim zderzaku BMW iX M60 xDrive znajdują się aktywne klapy, które otwierają się, gdy samochód potrzebuje schłodzić akumulator.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Komfort i osiągi kosztują. BMW iX M60 xDrive startuje od 609 tys. zł

BMW iX M60 xDrive ma bardzo masywny przód. Z brązowo-tytanowymi akcentami prezentuje się naprawdę dostojnie.
BMW iX M60 xDrive ma bardzo masywny przód. Z brązowo-tytanowymi akcentami prezentuje się naprawdę dostojnie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BMW iX - ceny w Polsce

Wersja
Napęd
Moc
Zasięg
Akumulator
0-100 km/h
Cena
BMW iX xDrive40
AWD
326 KM
435-403 km
76,6 kWh (brutto)
6,1 s
od 378 tys. zł
BMW iX xDrive50
AWD
523 KM
632-587 km
111,5 kWh (brutto)
4,7 s
od 498 tys. zł
BMW iX M60 xDrive
AWD
619 KM
565-500 km
111,5 kWh (brutto)
3,8 s
od 609 tys. zł
W BMW iX M60 xDrive opcjonalne nagłośnienie Bowers & Wilkins otrzymujemy w standardzie.
W BMW iX M60 xDrive opcjonalne nagłośnienie Bowers & Wilkins otrzymujemy w standardzie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

BMW iX M60 xDrive to świetne auto, ale nie nalegam na drugą randkę

BMW iX M60 xDrive kosztuje w Polsce od 609 tys. zł.
BMW iX M60 xDrive kosztuje w Polsce od 609 tys. zł.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W BMW iX M60 xDrive dominują płaskie powierzchnie. Klamki zostały schowane we wnękach.
W BMW iX M60 xDrive dominują płaskie powierzchnie. Klamki zostały schowane we wnękach.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive
BMW iX M60 xDriveJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive
BMW iX M60 xDriveJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive
BMW iX M60 xDriveJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive
BMW iX M60 xDriveJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive
BMW iX M60 xDriveJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive
BMW iX M60 xDriveJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
BMW iX M60 xDrive
BMW iX M60 xDriveJan Guss-GasińskiINTERIA.PL