BMW 750d xDrive - test

<b>Pakiet Shadow Line (ciemne listwy wokół okien i na zderzakach) można bez dopłaty dobrać do pakietu M.</b>
<b>Pakiet Shadow Line (ciemne listwy wokół okien i na zderzakach) można bez dopłaty dobrać do pakietu M.</b>Motor
Uporządkowany kokpit jest bardzo przyjazny w obsłudze. Nieduża, mocno wyprofilowana kierownica należy do pakietu sportowego M (za 25 100 zł), podobnie jak sportowe fotele i ciemna podsufitka.
Uporządkowany kokpit jest bardzo przyjazny w obsłudze. Nieduża, mocno wyprofilowana kierownica należy do pakietu sportowego M (za 25 100 zł), podobnie jak sportowe fotele i ciemna podsufitka.Motor

BMW 750d xDrive

Pakiet Shadow Line (ciemne listwy wokół okien i na zderzakach) można bez dopłaty dobrać do pakietu M.
Pakiet Shadow Line (ciemne listwy wokół okien i na zderzakach) można bez dopłaty dobrać do pakietu M.Motor
Seryjne światła są biksenonowe, za 12 677 zł można mieć zaawansowane, w pełni diodowe reflektory adaptacyjne (jak na fot.).
Seryjne światła są biksenonowe, za 12 677 zł można mieć zaawansowane, w pełni diodowe reflektory adaptacyjne (jak na fot.).Motor
BMW 750d xDrive
BMW 750d xDriveMotor
...wygodnie mieści cztery osoby o wzroście 190 cm.
...wygodnie mieści cztery osoby o wzroście 190 cm.Motor
Choć to krótsza z dwóch dostępnych wersji „siódemki”...
Choć to krótsza z dwóch dostępnych wersji „siódemki”...Motor
Aluminiowy diesel o niezbyt dużej (jak na ten segment) pojemności 3.0 i z potrójnym doładowaniem należy do rodziny M Performance.
Aluminiowy diesel o niezbyt dużej (jak na ten segment) pojemności 3.0 i z potrójnym doładowaniem należy do rodziny M Performance.Motor
Kierowca może wybrać jeden z trzech dostępnych styli wskaźników. Na zdjęciu – najbardziej efektowny tryb sportowy.
Kierowca może wybrać jeden z trzech dostępnych styli wskaźników. Na zdjęciu – najbardziej efektowny tryb sportowy.Motor
Uporządkowany kokpit jest bardzo przyjazny w obsłudze. Nieduża, mocno wyprofilowana kierownica należy do pakietu sportowego M (za 25 100 zł), podobnie jak sportowe fotele i ciemna podsufitka.
Uporządkowany kokpit jest bardzo przyjazny w obsłudze. Nieduża, mocno wyprofilowana kierownica należy do pakietu sportowego M (za 25 100 zł), podobnie jak sportowe fotele i ciemna podsufitka.Motor

BMW 750d xDrive - podsumowanie

  • rewelacyjne osiągi i dźwięk silnika,
  • nieduże zużycia paliwa,
  • fenomenalny komfort i prowadzenie,
  • dobra trakcja
  • wysoka cena,
  • duże zużycie paliwa podczas forsownej jazdy,
  • wysokie dopłaty za większość dodatków

Dane techniczne, osiągi: BMW 750d xDrive

 
BMW serii 7
Silnik
diesel triturbo
Pojemność skokowa
2993 cm3
Układ cylindrów/zawory
R6/24
Moc maksymalna
381 KM/4000
Maks. moment obrotowy
740 Nm/2000
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Napęd
4x4
Dług./szer./wys.
508/190/147 cm
Rozstaw osi
307 cm
Masa/ładowność
1995/640 kg
Pojemność bagażnika
500 l
Poj. zbiornika paliwa
80 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,9 s
Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km) 
7,3/5,9/6,4
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
9,0/6,8/7,9
Cena
461 300 zł