Ferrari Amalfi i turbodoładowanie 171 tys. obr./min. Brzmi jak szaleństwo

Ferrari Amalfi – nowy model coupé 2+ z silnikiem V8 w położeniu przednio-centralnym z podwójnym turbodoładowaniem.
Ferrari Amalfi – nowy model coupé 2+ z silnikiem V8 w położeniu przednio-centralnym z podwójnym turbodoładowaniem.Ferrari Pressmateriały prasowe

V8 z Maranello. Co potrafi nowy silnik Ferrari Amalfi?

Ferrari Amalfi napędzane jest jednostką V8 o pojemności 3855 cm3.
Ferrari Amalfi napędzane jest jednostką V8 o pojemności 3855 cm3.Ferrari Pressmateriały prasowe

Ferrari Amalf - przyspieszenie, skrzynia i napęd. Co warto wiedzieć?

Ferrari Amalfi przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,3 sekundy.
Ferrari Amalfi przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,3 sekundy. Ferrari Pressmateriały prasowe

Jak jeździ Amalfi? Układ kierowniczy, hamulce i aerodynamika

Zobacz również:

Wnętrze Ferrari Amalfi. Co znajdziemy w środku?

Nowoczesne, luksusowe wnętrze samochodu sportowego Ferrari z cyfrowymi wskaźnikami, sportową kierownicą i wysokiej jakości wykończeniem siedzeń oraz paneli.
Kabina oparta jest na układzie podwójnego kokpitu z trzema ekranami.Ferrari Pressmateriały prasowe
Samochód objęty jest 7-letnim programem serwisowym Ferrari.
Samochód objęty jest 7-letnim programem serwisowym Ferrari.Ferrari Pressmateriały prasowe
Concept AMG GT XX to zapowiedź nowego modelu. Ma niespotykane silniki i 1360 KMinteriaINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?