Audi RS 6 Avant - test

Audi RS 6 Avant
Audi RS 6 AvantMotor
Perfekcyjnie zmontowane i ergonomiczne wnętrze RS 6 jest standardowo wykończone włóknem węglowym oraz aluminium. Mimo opcjonalnego szklanego dachu (który zabiera przestrzeń nad głowami) za kierownicą wygodnie usiądzie osoba o wzroście 188 cm.
Perfekcyjnie zmontowane i ergonomiczne wnętrze RS 6 jest standardowo wykończone włóknem węglowym oraz aluminium. Mimo opcjonalnego szklanego dachu (który zabiera przestrzeń nad głowami) za kierownicą wygodnie usiądzie osoba o wzroście 188 cm.Motor

Audi RS 6 Avant

Opcjonalny asystent jazdy nocnej pokazuje obraz z kamery na podczerwień. W nocy „dostrzega” ludzi przed autem znacznie dalej niż sięga światło reflektorów i ostrzega o nich kierowcę.
Opcjonalny asystent jazdy nocnej pokazuje obraz z kamery na podczerwień. W nocy „dostrzega” ludzi przed autem znacznie dalej niż sięga światło reflektorów i ostrzega o nich kierowcę.Motor
W zakrętach Audi RS 6 zachowuje się jak przyklejone do nawierzchni – zupełnie jakby nie ważyło ponad 2 tony.
W zakrętach Audi RS 6 zachowuje się jak przyklejone do nawierzchni – zupełnie jakby nie ważyło ponad 2 tony.Motor
Podsufitka wykończona czarną Alcantarą z ozdobnym szwem jest wyposażeniem dodatkowym (aż 11 460 zł dopłaty). Oprócz panelu do obsługi szklanego dachu i oświetlenia kabiny, sufit kryje także mikrofony systemu Active Noise Control.
Podsufitka wykończona czarną Alcantarą z ozdobnym szwem jest wyposażeniem dodatkowym (aż 11 460 zł dopłaty). Oprócz panelu do obsługi szklanego dachu i oświetlenia kabiny, sufit kryje także mikrofony systemu Active Noise Control.Motor
Zawory w wydechu otwierają się w trybie sportowym,...
Zawory w wydechu otwierają się w trybie sportowym,...Motor
...zapewniając niezapomnianą ścieżkę dźwiękową.
...zapewniając niezapomnianą ścieżkę dźwiękową.Motor
Z tyłu są do wyboru (bez dopłacania) – dwa mocno wyprofilowane fotele (fot.) lub trzyosobowa kanapa.
Z tyłu są do wyboru (bez dopłacania) – dwa mocno wyprofilowane fotele (fot.) lub trzyosobowa kanapa.Motor
Seryjne fotele RS 6 zapewniają rewelacyjne podparcie w zakrętach i są bardzo wygodne. Do wyboru jest kilka rodzajów obszyć.
Seryjne fotele RS 6 zapewniają rewelacyjne podparcie w zakrętach i są bardzo wygodne. Do wyboru jest kilka rodzajów obszyć.Motor
Czerwone pole na obrotomierzu jest aktywne. Gdy silnik jest zimny, zaczyna się przy 5400 obr./min, gdy rozgrzany – przy 6600 obrotów.
Czerwone pole na obrotomierzu jest aktywne. Gdy silnik jest zimny, zaczyna się przy 5400 obr./min, gdy rozgrzany – przy 6600 obrotów.Motor
Wielka i regularna przestrzeń, siatki, belki i taśmy mocujące, automatycznie unosząca się roleta – bagażnik nie ma wad.
Wielka i regularna przestrzeń, siatki, belki i taśmy mocujące, automatycznie unosząca się roleta – bagażnik nie ma wad.Motor
Tu kryje się silnik 4.0 z dwiema turbosprężarkami.
Tu kryje się silnik 4.0 z dwiema turbosprężarkami.Motor
Poręczność, wygląd i precyzja pracy kierownicy – na piątkę. Nie każdemu jednak przypadnie do gustu jej spłaszczony w dolnej części wieniec.
Poręczność, wygląd i precyzja pracy kierownicy – na piątkę. Nie każdemu jednak przypadnie do gustu jej spłaszczony w dolnej części wieniec.Motor
Perfekcyjnie zmontowane i ergonomiczne wnętrze RS 6 jest standardowo wykończone włóknem węglowym oraz aluminium. Mimo opcjonalnego szklanego dachu (który zabiera przestrzeń nad głowami) za kierownicą wygodnie usiądzie osoba o wzroście 188 cm.
Perfekcyjnie zmontowane i ergonomiczne wnętrze RS 6 jest standardowo wykończone włóknem węglowym oraz aluminium. Mimo opcjonalnego szklanego dachu (który zabiera przestrzeń nad głowami) za kierownicą wygodnie usiądzie osoba o wzroście 188 cm.Motor
Najnowsza odsłona Audi RS 6 jest na razie dostępna wyłącznie z nadwoziem kombi.
Najnowsza odsłona Audi RS 6 jest na razie dostępna wyłącznie z nadwoziem kombi.Motor

Zobacz również:

    Audi RS 6 Avant

    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor
    Audi RS 6 Avant
    Audi RS 6 AvantMotor

    Audi RS 6 Avant - podsumowanie

    • przestronna kabina,
    • wielki bagażnik,
    • perfekcyjne wykonanie,
    • wykończenie wnętrza najlepszymi materiałami
    • niektórym może się wydać zbyt podobne do zwykłego A6 Avant
    • niesamowite osiągi,
    • świetne przeniesienie napędu,
    • bardzo szybki automat ZF,
    • piękny dźwięk silnika i układu wydechowego
    • zdecydowanie za mały zbiornik paliwa
    • zachowanie w zakrętach godne niedużego auta sportowego,
    • doskonała trakcja,
    • duży komfort mimo kół 21'',
    • fenomenalne hamulce
    • trochę zbyt twardy tryb sportowy
    • bogate wyposażenie standardowe,
    • wielki wybór dodatków,
    • sporo opcji podnoszących dynamikę auta
    • bardzo wysoka cena,
    • duży koszt niektórych dodatków

    Dodatkowe pomiary testowe

    Pomiar masy własnej
    Pomiar masy własnejMotor
    Pomiar masy własnej
    Pomiar masy własnejMotor
    Pomiar mocy silnika
    Pomiar mocy silnikaMotor

    Dane techniczne: Audi RS 6 Avant

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    3993 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/32
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    560 KM/5700
    Maks. moment obrotowy
    700 Nm/1750
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    498/194/146 cm
    Rozstaw osi
    292 cm
    Średnica zawracania
    11,9 m
    Masa/ładowność
    1935/630 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    565/1680 l
    Poj. zbiornika paliwa
    75 l (Pb 95)
    Opony
    275/35 R20
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    3,9 s
    Dane testowe**
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    3,7 s
    Przyspieszenie 0-150 km/h
    7,3 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    13,0 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    39,2 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    39,0 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    63,4 dB
    Rzeczywista prędkość***
    98 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,7
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    13,9/7,5/9,8
    Teoretyczny zasięg
    770 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    18,0/10,8/14,4
    Rzeczywisty zasięg
    520 km
    Cena
    508 500 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *seryjna blokada przy 250 km/h, pakiet RS Dynamic podnosi prędkość maksymalną do 280 km/h, a pakiet RS Dynamic Plus – do 305 km/h;
    **pomiar na zimowych oponach, przy temperaturze 1ºC
    ***przy wskazaniu 100 km/h