Audi RS 4 Avant - test

Widać, że coś jest na rzeczy. RS 4 zdradzają m.in. napompowane błotniki i wielkie koła.
Widać, że coś jest na rzeczy. RS 4 zdradzają m.in. napompowane błotniki i wielkie koła.Motor
Deska rozdzielcza – taka sama, jak w zwyczajnym A4. Tradycyjnie dla Audi – bardzo dobre materiały, spasowanie i ergonomia. System MMI jest seryjny.
Deska rozdzielcza – taka sama, jak w zwyczajnym A4. Tradycyjnie dla Audi – bardzo dobre materiały, spasowanie i ergonomia. System MMI jest seryjny.Motor

Zobacz również:

    Audi RS 4 Avant

    Wygodny przycisk, umieszczony pod ręką i dający bezpośredni dostęp do programów jazdy.
    Wygodny przycisk, umieszczony pod ręką i dający bezpośredni dostęp do programów jazdy.Motor
    Widać, że coś jest na rzeczy. RS 4 zdradzają m.in. napompowane błotniki i wielkie koła.
    Widać, że coś jest na rzeczy. RS 4 zdradzają m.in. napompowane błotniki i wielkie koła.Motor
    Silnik V8 w RS 4 to wymierający gatunek, bo pozbawiony turbo. Kręci się do 8250 obr./min.
    Silnik V8 w RS 4 to wymierający gatunek, bo pozbawiony turbo. Kręci się do 8250 obr./min.Motor
    Z tyłu odnajdą się osoby o wzroście poniżej 185 cm. Ilość miejsca przeciętna.
    Z tyłu odnajdą się osoby o wzroście poniżej 185 cm. Ilość miejsca przeciętna.Motor
    Sportowe, twarde i nisko zamontowane siedzenia, aż nie chce się z nich wysiadać.
    Sportowe, twarde i nisko zamontowane siedzenia, aż nie chce się z nich wysiadać.Motor
    Te przyciski dopasowują fotel do sylwetki kierowcy. Służą do regulacji szerokości siedziska i oparcia.
    Te przyciski dopasowują fotel do sylwetki kierowcy. Służą do regulacji szerokości siedziska i oparcia.Motor
    W trybie Individual kierowca może wpływać na 4 parametry auta, wybierając jedno z trzech ustawień.
    W trybie Individual kierowca może wpływać na 4 parametry auta, wybierając jedno z trzech ustawień.Motor
    Przy ręcznej zmianie biegów za pomocą manetek przy kierownicy, elektronika w ogóle się nie wtrąca.
    Przy ręcznej zmianie biegów za pomocą manetek przy kierownicy, elektronika w ogóle się nie wtrąca.Motor
    Kolorowy wyświetlacz jest seryjny. Najbardziej cieszy obrotomierz z czerwonym polem przy 8250 obr./min. Od 4000 obr./min jego wskazówka „pędzi” jak szalona.
    Kolorowy wyświetlacz jest seryjny. Najbardziej cieszy obrotomierz z czerwonym polem przy 8250 obr./min. Od 4000 obr./min jego wskazówka „pędzi” jak szalona.Motor
    Deska rozdzielcza – taka sama, jak w zwyczajnym A4. Tradycyjnie dla Audi – bardzo dobre materiały, spasowanie i ergonomia. System MMI jest seryjny.
    Deska rozdzielcza – taka sama, jak w zwyczajnym A4. Tradycyjnie dla Audi – bardzo dobre materiały, spasowanie i ergonomia. System MMI jest seryjny.Motor
    Bagażnik może zostać zaopatrzony w system szyn oraz dodatkowych uchwytów. Mieści od 490 do 1430 l.
    Bagażnik może zostać zaopatrzony w system szyn oraz dodatkowych uchwytów. Mieści od 490 do 1430 l.Motor
    Czysto mechaniczny układ Dynamic Ride Control trzyma nadwozie RS 4 zawsze blisko pionu.
    Czysto mechaniczny układ Dynamic Ride Control trzyma nadwozie RS 4 zawsze blisko pionu.Motor

    Dane techniczne: Audi RS 4 Avant

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    4163 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/32
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    450 KM/8250
    Maks. moment obrotowy
    430 Nm/4000
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./7-bieg. (S tronic)
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    472/185/142 cm
    Rozstaw osi
    281 cm
    Średnica zawracania
    12,0 m
    Masa/ładowność
    1795/570 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    490/1430 l
    Poj. zbiornika paliwa
    61 l (Pb 98)
    Opony
    265/35 R19
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    280 km/h*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,7 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    14,6/8,5/10,7
    Teoretyczny zasięg
    570 km
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,5 s
    Przyspieszenie 0-140 km/h
    8,0 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    16,2 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    35,4 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    33,1 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,0 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    15,6/10,8
    Rzeczywisty zasięg
    460 km
    Cena wersji podstawowej**
    363 400 zł
    Cena
    363 400 zł
    *ograniczona elektronicznie; **z tym silnikiem