Audi Q5 3.0 TDI quattro - test

Audi Q5 3.0 TDI quattro
Audi Q5 3.0 TDI quattroMotor
Klasyka w wykonaniu Audi, czyli deska rozdzielcza o układzie doskonale znanym z innych współczesnych modeli, dwa duże okrągłe zegary oraz pierwszorzędna jakość.
Klasyka w wykonaniu Audi, czyli deska rozdzielcza o układzie doskonale znanym z innych współczesnych modeli, dwa duże okrągłe zegary oraz pierwszorzędna jakość.Motor

Zobacz również:

    Audi Q5 3.0 TDI quattro

    Audi Q5 3.0 TDI quattro
    Audi Q5 3.0 TDI quattroMotor
    Audi Q5 3.0 TDI quattro
    Audi Q5 3.0 TDI quattroMotor
    Z tyłu – dużo miejsca w każdym kierunku i przesuwana kanapa.
    Z tyłu – dużo miejsca w każdym kierunku i przesuwana kanapa.Motor
    Elektrycznie ustawiane fotele z wysuwaną podpórką pod uda to wyposażenie opcjonalne.
    Elektrycznie ustawiane fotele z wysuwaną podpórką pod uda to wyposażenie opcjonalne.Motor
    Foremny bagażnik zmieści od 540 do 1560 l. Pod podłogą ukryto seryjne koło dojazdowe.
    Foremny bagażnik zmieści od 540 do 1560 l. Pod podłogą ukryto seryjne koło dojazdowe.Motor
    Odnowiony silnik 3.0 TDI ma same zalety – duże moc i kulturę pracy oraz umiarkowane zużycie paliwa.
    Odnowiony silnik 3.0 TDI ma same zalety – duże moc i kulturę pracy oraz umiarkowane zużycie paliwa.Motor
    Klasyka w wykonaniu Audi, czyli deska rozdzielcza o układzie doskonale znanym z innych współczesnych modeli, dwa duże okrągłe zegary oraz pierwszorzędna jakość.
    Klasyka w wykonaniu Audi, czyli deska rozdzielcza o układzie doskonale znanym z innych współczesnych modeli, dwa duże okrągłe zegary oraz pierwszorzędna jakość.Motor
    System MMI z klawiszami skrótów do danego menu jest prosty w obsłudze. Mniejsze pokrętło służy do regulacji głośności radia.
    System MMI z klawiszami skrótów do danego menu jest prosty w obsłudze. Mniejsze pokrętło służy do regulacji głośności radia.Motor
    • bardzo dobre osiągi,
    • umiarkowane zużycie paliwa,
    • wysoka jakość wykonania,
    • pewne właściwości jezdne,
    • dobry ogólny komfort.
    • wysoki koszt zakupu i ceny wyposażenia dodatkowego,
    • opcje wymagające często dokupienia innych elementów.

    Dane techniczne: Audi Q5 3.0 TDI quattro

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2967 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Moc maksymalna
    245 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    580 Nm/1750
    Skrzynia biegów
    aut./7-biegowa
    Napęd
    4x4
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    540/1560 l
    Opony
    235/65 R17
    Długość/szerokość/wysokość
    463/190/165 cm
    Rozstaw osi
    281 cm
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    225 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,5 s
    Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
    7,1/6,0/6,4
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
    10,3/8,1
    Cena
    216 600 zł