Alfa Romeo Junior Veloce, czyli 280 KM w miejskim autku. Jak to działa?

Alfa Romeo Junior Veloce świetnie wygląda na ulicy
Alfa Romeo Junior Veloce świetnie wygląda na ulicyMirosław DomagałaINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Alfa Romeo Junior w wersji Veloce przyciąga wzrok
  2. Kabina Alfy Romeo Junior powinna się podobać
  3. Silnik Alfy Romeo Junior może się kręcić z prędkością 15200 obr/min
  4. Zasięg to pięta achillesowa Alfy Romeo Junior
  5. W trybie Dynamic Junior Veloce pokazuje prawdziwe pazury
  6. A jak kształtują się ceny Alfy Romeo Junior Veloce?
Czerwony samochód typu SUV z czarnym dachem oraz sportowymi felgami stoi na asfaltowej drodze otoczonej zielenią, w tle widoczne drzewa i lekko zamglony krajobraz.
Czarne scudetto z daleka jest nieczytelne, to chyba jedyna uwaga, jaką można mieć do wyglądu JunioraMirosław DomagałaINTERIA.PL
Czerwony samochód typu SUV zaparkowany na asfalcie w naturalnym otoczeniu, na tle zieleni i mostu w oddali.
Bez punktu odniesienia Junior wygląda na znacznie większy niż w rzeczywistościMirosław DomagałaINTERIA.PL

Alfa Romeo Junior w wersji Veloce przyciąga wzrok

Czerwony samochód Alfa Romeo Tonale widoczny z przodu, stojący na pustej, asfaltowej drodze otoczonej zielenią i niską roślinnością, w tle wiadukt.
Przód ze scudetto zwykle był najmocniejszą stroną Alf Romeo. W Juniorze chyba tak nie jestMirosław DomagałaINTERIA.PL

Kabina Alfy Romeo Junior powinna się podobać

Widok wnętrza nowoczesnego samochodu osobowego marki Alfa Romeo z perspektywy tylnego siedzenia, centralnie umieszczona kierownica, cyfrowy kokpit, duży ekran dotykowy na konsoli środkowej, obecność dwóch przednich foteli, naturalne światło wpadające p...
Wnętrze Alfy Junior zabudowano wokół kierowcyMirosław DomagałaINTERIA.PL
Kokpit sportowego samochodu z charakterystycznymi kubełkowymi fotelami z logo, czarną tapicerką i czerwonymi przeszyciami, widoczne szczegóły wykończenia wnętrza, otwarte drzwi oraz fragment deski rozdzielczej i kierownicy.
Fotele są doskonałe, zapewniają świetne trzymanie boczne i wszechstronną regulacjęMirosław DomagałaINTERIA.PL

Silnik Alfy Romeo Junior może się kręcić z prędkością 15200 obr/min

Duże aluminiowe felgi z charakterystycznym logo Alfa Romeo na środku, czerwony zacisk hamulcowy z napisem marki oraz opona na tle szarego asfaltu. Część czerwonej karoserii widoczna w tle.
Za 20-calowymi felgami o specjalnym wzorze znajdują się tarcze o średnicy 388 mm i czerwone zaciskiMirosław DomagałaINTERIA.PL

Zasięg to pięta achillesowa Alfy Romeo Junior

Cyfrowy wyświetlacz samochodu elektrycznego pokazujący aktualny stan naładowania akumulatora na poziomie 81%, zasięg 258 km, tryb parkowania, ograniczenie prędkości do 50 km/h, przebyta odległość 9259 km, zużycie energii 18,1 kWh/100 km oraz podsumowan...
Średnie zużycie energii w cyklu mieszanym na trasie o długości 700 km to 18,1 kWh/100 kmMirosław DomagałaINTERIA.PL
Wyświetlacz samochodu elektrycznego pokazuje graficzną wizualizację pojazdu z zaznaczonymi elementami systemu elektrycznego, ikoną wtyczki ładującej, poziomem naładowania akumulatora wynoszącym 28% oraz szacowanym zasięgiem 66 km i przebiegiem całkowit...
Naładowanie baterii na poziom 28 proc. i tylko 66 km zasięgu to realia Juniora. I to warunkach normalnej jazdy w cyklu mieszanymMirosław DomagałaINTERIA.PL

W trybie Dynamic Junior Veloce pokazuje prawdziwe pazury

Czerwony samochód osobowy marki Alfa Romeo stoi na wąskiej asfaltowej drodze otoczonej zielenią i drzewami, widok z tyłu, na tablicy rejestracyjnej oznaczenie polskie.
Alfa Romeo Junior rozpędza się do 100 km/h w 5,9 sMirosław DomagałaINTERIA.PL

A jak kształtują się ceny Alfy Romeo Junior Veloce?

Alfa Romeo Junior
Alfa Romeo JuniorMirosław DomagałaINTERIA.PL
Otwarty bagażnik czerwonego samochodu osobowego z przestronną, pustą przestrzenią ładunkową i podniesioną roletą bagażnika.
Alfa Romeo JuniorMirosław DomagałaINTERIA.PL
Otwarta tylna para drzwi czerwonego samochodu ukazująca czyste i zadbane tylne siedzenia, wykończone ciemną tapicerką z czerwonymi przeszyciami. W tle widoczne zielone otoczenie.
Alfa Romeo JuniorMirosław DomagałaINTERIA.PL
Alfa Romeo 33 Stradale – testujemy współczesną wersję legendarnego modeluInteria plINTERIA.PL