Używany Volkswagen Polo III (1994-2001)

Volkswagen Polo III (1994-2001)
Volkswagen Polo III (1994-2001)Motor
Zastosowane materiały są twarde, ale dobrze dopasowane i odporne na zużycie.
Zastosowane materiały są twarde, ale dobrze dopasowane i odporne na zużycie.Motor

Volkswagen Polo III (1994-2001)

Volkswagen Polo IV (2001)
Volkswagen Polo IV (2001)Volkswagen
Atutem samochodu jest duży prześwit. Polo radzi sobie dobrze także na kiepskich drogach.
Atutem samochodu jest duży prześwit. Polo radzi sobie dobrze także na kiepskich drogach.Motor
Używany Volkswagen Polo III (1994-2001)
Używany Volkswagen Polo III (1994-2001)Motor
Ze względu na ograniczoną przydatność dla rodziny, wersje trzydrzwiowe nie cieszą się specjalną popularnością.
Ze względu na ograniczoną przydatność dla rodziny, wersje trzydrzwiowe nie cieszą się specjalną popularnością.Motor
Bagażnik wersji 3d i 5d ma pojemność 245 l (po złożeniu tylnych siedzeń 975 l). Brak tapicerki na oparciu kanapy sprawia, że łatwo się rysuje.
Bagażnik wersji 3d i 5d ma pojemność 245 l (po złożeniu tylnych siedzeń 975 l). Brak tapicerki na oparciu kanapy sprawia, że łatwo się rysuje.Motor
Zastosowane materiały są twarde, ale dobrze dopasowane i odporne na zużycie.
Zastosowane materiały są twarde, ale dobrze dopasowane i odporne na zużycie.Motor
Tradycyjny dla małych modeli obrotowy włącznik świateł.
Tradycyjny dla małych modeli obrotowy włącznik świateł.Motor
Awarie linki sprzęgła - w starszych egzemplarzach psuje się samoregulator linki sprzęgła.
Awarie linki sprzęgła - w starszych egzemplarzach psuje się samoregulator linki sprzęgła.Motor
Typowe: ręczna regulacja lusterka i korbka do szyby.
Typowe: ręczna regulacja lusterka i korbka do szyby.Motor
Oberwana dźwignia oparcia - jeśli wersją 3d często wozimy dzieci, pęka dźwignia składania oparcia.
Oberwana dźwignia oparcia - jeśli wersją 3d często wozimy dzieci, pęka dźwignia składania oparcia.Motor
Na tapicerce łatwo tworzą się zacieki. Wystarczy, że napada przez okno.
Na tapicerce łatwo tworzą się zacieki. Wystarczy, że napada przez okno.Motor

Zobacz również:

    Volkswagen Polo III (1994-2001) - podsumowanie

    Volkswagen Polo III (1994-2001) - lifting modelu (1999)

    W 1999 roku Polo otrzymało nową deskę rozdzielczą.
    W 1999 roku Polo otrzymało nową deskę rozdzielczą.Volkswagen
    Nowy pas przedni – tylko w wersji hatchback.
    Nowy pas przedni – tylko w wersji hatchback.Volkswagen
    • Awarie instalacji elektrycznej.
    • Usterki pompy paliwa w silnikach 1.0.
    • Głośne łożyska kół tylnych.
    • Zużycie przepływomierzy w TDI.
    • Bazowych, "litrowych" modeli. Są wolne, ale mało palą.
    • Diesli 1.9 SDI - są głośne, ale bardzo oszczędne i trwałe.
    • Wersji 1.4 16V - jest szybka, ale droga w naprawach.
    • wersji 1.3/55 KM - ma słabe osiągi, dużo pali.

    Dane techniczne: Volkswagen Polo III (1994-2001) - wersje benzynowe

    Wersja
    1.0
    1.3
    1.4
    1.4 16V
    1.6
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1043/999 cm3
    1296 cm3
    1390 cm3
    1390 cm3
    1598 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/16
    R4/8
    Moc maksymalna
    45-50 KM
    55 KM
    60 KM
    75-101KM
    75 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    76-86 Nm
    100 Nm
    116 Nm
    126-128 Nm
    135-145 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    145-151 km/h
    156 km/h
    160 km/h
    172-188 km/h
    172-188 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    21,4-18,1 s
    16,3 s
    14,9 s
    12,3-10,5 s
    12,2-10,9 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    6,0
    6,5
    6,8
    6,6
    7,6

    Dane techniczne: Volkswagen Polo III (1994-2001) - wersje wysokoprężne

    Wersja
    1.4 TDI PD
    1.7 SDi
    1.9 SDi
    1.9 TDI
    Silnik
    turbodiesel
    diesel
    diesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1422 cm3
    1716 cm3
    1896 cm3
    1896 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R3/6
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    Moc maksymalna
    75 KM
    60 KM
    64-68 KM
    90-110 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    195 Nm
    115 Nm
    124-133 Nm
    210-235 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    170 km/h
    157 km/h
    160 km/h
    180-193 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,9 s
    17,3 s
    15,5-17 s
    10,7-12,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    5,1
    5,5
    5,5
    5,6