Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline - test

Stonowana linia Golfa przypadnie do gustu nielubiącym wyróżniać się na ulicy.
Stonowana linia Golfa przypadnie do gustu nielubiącym wyróżniać się na ulicy.Motor
Jakość tworzyw, montaż i ergonomia są na najwyższym poziomie. Wersję Highline wyróżniają lakierowane na czarno elementy kokpitu – są ładne, ale niepraktyczne.
Jakość tworzyw, montaż i ergonomia są na najwyższym poziomie. Wersję Highline wyróżniają lakierowane na czarno elementy kokpitu – są ładne, ale niepraktyczne.Motor

Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline

Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor

Zobacz również:

    Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline

    Jakość tworzyw, montaż i ergonomia są na najwyższym poziomie. Wersję Highline wyróżniają lakierowane na czarno elementy kokpitu – są ładne, ale niepraktyczne.
    Jakość tworzyw, montaż i ergonomia są na najwyższym poziomie. Wersję Highline wyróżniają lakierowane na czarno elementy kokpitu – są ładne, ale niepraktyczne.Motor
    Stonowana linia Golfa przypadnie do gustu nielubiącym wyróżniać się na ulicy.
    Stonowana linia Golfa przypadnie do gustu nielubiącym wyróżniać się na ulicy.Motor
    Doskonały pomysł – obiektyw kamery cofania wysuwa się dopiero po włączeniu biegu wstecznego, dzięki czemu zawsze jest czysty.
    Doskonały pomysł – obiektyw kamery cofania wysuwa się dopiero po włączeniu biegu wstecznego, dzięki czemu zawsze jest czysty.Motor
    Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
    Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
    Głębokie i częściowo wykończone alcantarą fotele są seryjne w Highline.
    Głębokie i częściowo wykończone alcantarą fotele są seryjne w Highline.Motor
    Jedną z zalet Golfa siódmej generacji jest przestronna tylna część kabiny.
    Jedną z zalet Golfa siódmej generacji jest przestronna tylna część kabiny.Motor
    Kamera cofania (910 zł) wymaga dokupienia radia za 2090 zł albo nawigacji za min. 4230 zł (z ekranem 5,8'' – fot.).
    Kamera cofania (910 zł) wymaga dokupienia radia za 2090 zł albo nawigacji za min. 4230 zł (z ekranem 5,8'' – fot.).Motor
    To nie jest żaden rekord – im spokojniej podróżujemy w trasie, tym łatwiej jest uzyskać wynik zbliżony do 4 l/100 km.
    To nie jest żaden rekord – im spokojniej podróżujemy w trasie, tym łatwiej jest uzyskać wynik zbliżony do 4 l/100 km.Motor
    • bardzo oszczędny silnik,
    • niezłe osiągi,
    • przestronna kabina,
    • rewelacyjna jakość wykończenia wnętrza,
    • świetna ergonomia.
    • brak szóstego przełożenia w skrzyni biegów, co powoduje hałas przy wyższych prędkościach,
    • dość nudny design nadwozia.

    Dane techniczne: Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    105 KM/3000
    Maks. moment obrotowy
    250 Nm/1500
    Skrzynia biegów
    man./5-biegowa
    Napęd
    przedni
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    380/1270 l
    Opony
    205/55 R16
    Długość/szerokość/wysokość
    426/179/145 cm
    Rozstaw osi
    264 cm
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    192 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,7 s
    Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
    4,6/3,3/3,8
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
    6,4/4,3
    Cena
    84 150 zł