Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline - test

Stonowana linia Golfa przypadnie do gustu nielubiącym wyróżniać się na ulicy.
Stonowana linia Golfa przypadnie do gustu nielubiącym wyróżniać się na ulicy.Motor
Jakość tworzyw, montaż i ergonomia są na najwyższym poziomie. Wersję Highline wyróżniają lakierowane na czarno elementy kokpitu – są ładne, ale niepraktyczne.
Jakość tworzyw, montaż i ergonomia są na najwyższym poziomie. Wersję Highline wyróżniają lakierowane na czarno elementy kokpitu – są ładne, ale niepraktyczne.Motor

Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline

Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor

Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline

Jakość tworzyw, montaż i ergonomia są na najwyższym poziomie. Wersję Highline wyróżniają lakierowane na czarno elementy kokpitu – są ładne, ale niepraktyczne.
Jakość tworzyw, montaż i ergonomia są na najwyższym poziomie. Wersję Highline wyróżniają lakierowane na czarno elementy kokpitu – są ładne, ale niepraktyczne.Motor
Stonowana linia Golfa przypadnie do gustu nielubiącym wyróżniać się na ulicy.
Stonowana linia Golfa przypadnie do gustu nielubiącym wyróżniać się na ulicy.Motor
Doskonały pomysł – obiektyw kamery cofania wysuwa się dopiero po włączeniu biegu wstecznego, dzięki czemu zawsze jest czysty.
Doskonały pomysł – obiektyw kamery cofania wysuwa się dopiero po włączeniu biegu wstecznego, dzięki czemu zawsze jest czysty.Motor
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline
Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 HighlineMotor
Głębokie i częściowo wykończone alcantarą fotele są seryjne w Highline.
Głębokie i częściowo wykończone alcantarą fotele są seryjne w Highline.Motor
Jedną z zalet Golfa siódmej generacji jest przestronna tylna część kabiny.
Jedną z zalet Golfa siódmej generacji jest przestronna tylna część kabiny.Motor
Kamera cofania (910 zł) wymaga dokupienia radia za 2090 zł albo nawigacji za min. 4230 zł (z ekranem 5,8'' – fot.).
Kamera cofania (910 zł) wymaga dokupienia radia za 2090 zł albo nawigacji za min. 4230 zł (z ekranem 5,8'' – fot.).Motor
To nie jest żaden rekord – im spokojniej podróżujemy w trasie, tym łatwiej jest uzyskać wynik zbliżony do 4 l/100 km.
To nie jest żaden rekord – im spokojniej podróżujemy w trasie, tym łatwiej jest uzyskać wynik zbliżony do 4 l/100 km.Motor
  • bardzo oszczędny silnik,
  • niezłe osiągi,
  • przestronna kabina,
  • rewelacyjna jakość wykończenia wnętrza,
  • świetna ergonomia.
  • brak szóstego przełożenia w skrzyni biegów, co powoduje hałas przy wyższych prędkościach,
  • dość nudny design nadwozia.

Dane techniczne: Volkswagen Golf 1.6 TDI 105 Highline

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
105 KM/3000
Maks. moment obrotowy
250 Nm/1500
Skrzynia biegów
man./5-biegowa
Napęd
przedni
Pojemność bagażnika (min./maks.)
380/1270 l
Opony
205/55 R16
Długość/szerokość/wysokość
426/179/145 cm
Rozstaw osi
264 cm
Osiągi
Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
4,6/3,3/3,8
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
6,4/4,3
Cena
84 150 zł