Używany Volkswagen Golf V (2003-2008)

Na zakup turbodiesla w dobrym stanie trzeba przygotować ok. 25 tys. zł. Za 30 tys. zł można kupić wersję 4Motion.
Na zakup turbodiesla w dobrym stanie trzeba przygotować ok. 25 tys. zł. Za 30 tys. zł można kupić wersję 4Motion.Motor
Trójramienna kierownica występuje tylko w lepszych wersjach wyposażenia lub w... egzemplarzach powypadkowych.
Trójramienna kierownica występuje tylko w lepszych wersjach wyposażenia lub w... egzemplarzach powypadkowych.Motor

Zobacz również:

    Volkswagen Golf V (2003-2008)

    Sedan (Jetta/Bora): Jetta dołączyła do gamy w 2005 roku. Egzemplarze używane są zazwyczaj dobrze wyposażone i kosztują nie mniej niż 23 tys. zł.
    Sedan (Jetta/Bora): Jetta dołączyła do gamy w 2005 roku. Egzemplarze używane są zazwyczaj dobrze wyposażone i kosztują nie mniej niż 23 tys. zł.Volkswagen
    Hatchback 3D: podstawowa, trzydrzwiowa wersja. Warto się nią zainteresować tylko wtedy, gdy chodzi o auto sportowe, doskonale wyposażone.
    Hatchback 3D: podstawowa, trzydrzwiowa wersja. Warto się nią zainteresować tylko wtedy, gdy chodzi o auto sportowe, doskonale wyposażone.Volkswagen
    Golf Plus: w produkcji od 2005 roku. 22 tys. zł to absolutne minimum, które trzeba przygotować na zakup Golfa Plusa.
    Golf Plus: w produkcji od 2005 roku. 22 tys. zł to absolutne minimum, które trzeba przygotować na zakup Golfa Plusa.Motor
    Nowością jest natomiast spora ilość miejsca dla pasażerów tylnych siedzeń.
    Nowością jest natomiast spora ilość miejsca dla pasażerów tylnych siedzeń.Motor
    Fotele z podstawowej, najtańszej konfiguracji wyposażenia. Na szczęście i tak są solidne.
    Fotele z podstawowej, najtańszej konfiguracji wyposażenia. Na szczęście i tak są solidne.Motor
    Wysoka jakość wykończenia to już tradycja.
    Wysoka jakość wykończenia to już tradycja.Motor
    Na zakup turbodiesla w dobrym stanie trzeba przygotować ok. 25 tys. zł. Za 30 tys. zł można kupić wersję 4Motion.
    Na zakup turbodiesla w dobrym stanie trzeba przygotować ok. 25 tys. zł. Za 30 tys. zł można kupić wersję 4Motion.Motor
    Konsolę centralną podświetlają małe, czerwone diody umieszczone pod sufitem.
    Konsolę centralną podświetlają małe, czerwone diody umieszczone pod sufitem.Motor
    Klimatyzacja automatyczna, podobnie jak rozbudowany odtwarzacz, była płatną opcją.
    Klimatyzacja automatyczna, podobnie jak rozbudowany odtwarzacz, była płatną opcją.Motor
    Elektryczne sterowanie szybami przednimi było seryjne. Tylnymi – za dopłatą.
    Elektryczne sterowanie szybami przednimi było seryjne. Tylnymi – za dopłatą.Motor
    W zależności od wersji Golf V może mieć „dojazdówkę” lub pełnowymiarowe koło zapasowe.
    W zależności od wersji Golf V może mieć „dojazdówkę” lub pełnowymiarowe koło zapasowe.Motor
    Trójramienna kierownica występuje tylko w lepszych wersjach wyposażenia lub w... egzemplarzach powypadkowych.
    Trójramienna kierownica występuje tylko w lepszych wersjach wyposażenia lub w... egzemplarzach powypadkowych.Motor
    Bagażnik Golfa V hatchback ma pojemność 350/1305 l.
    Bagażnik Golfa V hatchback ma pojemność 350/1305 l.Motor
    Kapryśne silniki 1.4 TSI: prawdziwa loteria. Niektóre sprawują się bez zarzutu, inne drenują portfele użytkowników.
    Kapryśne silniki 1.4 TSI: prawdziwa loteria. Niektóre sprawują się bez zarzutu, inne drenują portfele użytkowników.Motor
    W Comfortline i Sportline fotele mają wyraźnie profilowane „boczki” i lepszą tapicerkę.
    W Comfortline i Sportline fotele mają wyraźnie profilowane „boczki” i lepszą tapicerkę.Motor
    Najważniejsze innowacje Golfa V to m.in.: modułowa budowa drzwi, elektryczne wspomaganie kierownicy, wielowahaczowe tylne zawieszenie oraz skrzynia DSG.
    Najważniejsze innowacje Golfa V to m.in.: modułowa budowa drzwi, elektryczne wspomaganie kierownicy, wielowahaczowe tylne zawieszenie oraz skrzynia DSG.Motor
    Hatchback 5D: najbardziej popularny, pięciodrzwiowy model. Już w podstawowej wersji ma lakierowane zderzaki. Alufelgi oferowano za dopłatą.
    Hatchback 5D: najbardziej popularny, pięciodrzwiowy model. Już w podstawowej wersji ma lakierowane zderzaki. Alufelgi oferowano za dopłatą.Motor
    TDI: dobre, ale... Polecamy 1.9 TDI. 2.0 TDI mają problemy z głowicami i droższe pompowtryskiwacze.
    TDI: dobre, ale... Polecamy 1.9 TDI. 2.0 TDI mają problemy z głowicami i droższe pompowtryskiwacze.Motor
    Zdecydowana większość Golfów ma zwykłą, ręcznie sterowaną klimatyzację.
    Zdecydowana większość Golfów ma zwykłą, ręcznie sterowaną klimatyzację.Motor
    Bagażnik praktycznego kombi mieści od 505 do 1550 l.
    Bagażnik praktycznego kombi mieści od 505 do 1550 l.Motor
    Lewarek opcjonalnej, dwusprzęgłowej skrzyni DSG.
    Lewarek opcjonalnej, dwusprzęgłowej skrzyni DSG.Motor
    Kombi (Variant): Golf V kombi debiutował dopiero w 2007 roku. Ceny egzemplarzy używanych rozpoczynają się od około 26 tysięcy złotych.
    Kombi (Variant): Golf V kombi debiutował dopiero w 2007 roku. Ceny egzemplarzy używanych rozpoczynają się od około 26 tysięcy złotych.Motor

    Volkswagen Golf V R32

    Volkswagen Golf V R32
    Volkswagen Golf V R32Motor
    • Awarie głowic i pompowtryskiwaczy w silnikach 2.0 TDI.
    • Zacieranie się układu sterowania kierownicami powietrza w turbosprężarkach ze zmienną geometrią.
    • Świeci się kontrolka ESP? Prawdopodobnie auto miało wypadek i po naprawie nie skalibrowano układu kierowniczego.
    • Źle dopasowane drzwi. Ślady odkręcania ich zewnętrznego panelu świadczą o naprawie powypadkowej lub o popularnych dla tego modelu problemach z zamkami.
    • Awarie łańcuchowego rozrządu oraz pompy cieczy chłodzącej w silnikach 1.4 TSI.
    • Awarie zaworów EGR.
    • Wysoki (jak na swoją klasę) komfort jazdy.
    • Szerokie zaplecze części zamiennych.
    • Duży wybór wersji silnikowych.
    • Zdecydowanie wyższe niż w przypadku poprzednika koszty eksploatacji.
    • Wiele aut jest kradzionych "na części".
    • Wersji z silnikiem 1.6 8V, które są tanie w serwisowaniu i doskonale spisują się na LPG.
    • Zadbanych wersji z silnikiem 1.9 TDI.
    • Egzemplarzy ze skrzynią DSG z dużym przebiegiem bez dokumentacji potwierdzającej wymianę oleju w skrzyni.
    • Okazyjnie tanich Golfów 2.0 TDI.

    Dane techniczne: Volkswagen Golf V (2003-2008) - wersje benzynowe

    Wersje
    1.4 16V
    1.4 TSI
    1.4 TSI
    1.6 8V
    2.0 FSI
    2.0 GTI
    Silnik
    benz.
    t. benz.
    t. k. benz.
    benz.
    benz.
    t. benz.
    Pojemność skokowa
    1390 cm3
    1390 cm3
    1390 cm3
    1595 cm3
    1984 cm3
    1984 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    80 KM
    122 KM
    140 KM
    102 KM
    150 KM
    200 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    132 Nm
    200 Nm
    220 Nm
    148 Nm
    200 Nm
    280 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    166 km/h
    197 km/h
    205 km/h
    184 km/h
    207 km/h
    235 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,9 s
    9,4 s
    8,8 s
    11,4 s
    9,2 s
    7,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    6,9
    6,3
    7,1
    7,4
    8,0
    8,4

    Dane techniczne: Volkswagen Golf V (2003-2008) - wersje wysokoprężne

    Wersje
    1.9 TDI
    2.0 TDI
    2.0 TDI
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1986 cm3
    1968 cm3
    1968 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8 lub 16
    R4/16
    Moc maksymalna
    105 KM
    140 KM
    170 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    250 Nm
    320 Nm
    350 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    187 km/h
    205 km/h
    220 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,3 s
    9,3 s
    8,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    5,1
    5,7
    5,8