Używany Volkswagen Golf VI (2008-)

Volkswagen Golf VI (2008-2012)
Volkswagen Golf VI (2008-2012)Auto Moto
W porównaniu z poprzednikiem: wyraźnie lepsza jakość materiałów i bardziej atrakcyjne wzornictwo.
W porównaniu z poprzednikiem: wyraźnie lepsza jakość materiałów i bardziej atrakcyjne wzornictwo.Auto Moto

Volkswagen Golf VI (2008-2012)

Hatchback 5d cieszy się największą popularnością.
Hatchback 5d cieszy się największą popularnością.Motor
Dwie dorosłe osoby mieszczą się tutaj bez problemu.
Dwie dorosłe osoby mieszczą się tutaj bez problemu.Motor
Tak jak w „piątce”: bardzo dobre fotele – są trwałe i przyjazne dla kręgosłupa.
Tak jak w „piątce”: bardzo dobre fotele – są trwałe i przyjazne dla kręgosłupa.Motor
1.4 TSI: ten silnik cieszy się najgorszą opinią w gamie.
1.4 TSI: ten silnik cieszy się najgorszą opinią w gamie.Motor
W porównaniu z poprzednikiem: wyraźnie lepsza jakość materiałów i bardziej atrakcyjne wzornictwo.
W porównaniu z poprzednikiem: wyraźnie lepsza jakość materiałów i bardziej atrakcyjne wzornictwo.Motor
Bagażnik wersji 5d nie jest największy w swojej klasie: ma 350-1305 l.
Bagażnik wersji 5d nie jest największy w swojej klasie: ma 350-1305 l.Motor
Używany Volkswagen Golf VI (2008-2012)
Używany Volkswagen Golf VI (2008-2012)Motor
W zależności od wersji – mały ekran radia lub duży z nawigacją.
W zależności od wersji – mały ekran radia lub duży z nawigacją.Volkswagen
Diesle 1.6 TDI z początkowego okresu produkcji gasły bez powodu.
Diesle 1.6 TDI z początkowego okresu produkcji gasły bez powodu.Volkswagen

Volkswagen Golf VI (2008-) - inne wersje

Volkswagen Jetta
Volkswagen JettaVolkswagen
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen Golf VariantVolkswagen
Volkswagen Golf Plus
Volkswagen Golf PlusVolkswagen
Volkswagen Golf VI GTI
Volkswagen Golf VI GTIVolkswagen
Volkswagen Golf VI R
Volkswagen Golf VI RVolkswagen
  • drobne awarie instalacji elektrycznej (np. psuje się przełącznik świateł kierunkowskazów)
  • punktowa korozja elementów poszycia nadwozia (trudno wskazać typowe miejsca, przed zakupem trzeba dobrze obejrzeć całe auto)
  • wersji benzynowych 1.6 8V ponieważ są wyjątkowo trwałe
  • wolnossących wersji benzynowych 1.4 - mają małą moc, ale również nie sprawiają zbyt wielu problemów
  • wersji 2.0 TDI - po doposażeniu w układ Common Rail sprawiają mniej problemów niż dawniej
  • wersji 1.4 TSI o mocy 160 KM bez dokumentacji serwisowej - jest ponadprzeciętnie droga w naprawach
  • jak na klasę kompaktową, Golf VI gwarantuje bardzo wysoki komfort jazdy; bardzo dobre jest także wyciszenie wnętrza
  • wiele części pochodzi z Golfa V, co obniża koszty napraw
  • wysokie ceny egzemplarzy używanych
  • Golf VI to nowoczesny samochód i - niestety - psuje się równie często jak jego rywale

Dane techniczne: Volkswagen Golf VI (2008-) - wybrane wersje

Wersja
1.2 TSI
1.4
1.4 TSI
1.6
2.0 TSI
1.6 TDI
2.0 TDI
2.0 TDI
rodzaj silnika
t. benz.
benz.
t.+k. benz.
benz.
t. benz.
t.diesel
t.diesel
t.diesel
poj. skok.
1197 cm3
1390 cm3
1390 cm3
1595 cm3
1984 cm3
1598 cm3
1968 cm3
1968 cm3
zawory/rozrząd
8/pasek
16/pasek
16/łańcuch
8/pasek
16/łańcuch
16/pasek
16/pasek
16/pasek
moc maks.
86 KM
80 KM
160 KM
102 KM
271 KM
105 KM
140 KM
170 KM
moment obr.
160 Nm
132 Nm
240 Nm
148 Nm
350 Nm
250 Nm
320 Nm
350 Nm
prędkość maks.
178 km/h
172 km/h
220 km/h
189 km/h
250 km/h
189 km/h
209 km/h
222 km/h
0‑100 km/h
12,3 s
13,9 s
8,0 s
12,2 s
5,7 s
11,3 s
9,3 s
8,1 s
zużycie paliwa*
5,6
6,4
6,3
7,2
8,5
4,6
4,9
5,4
* średnie w l/100 km; dane fabryczne