Używany SsangYong Rexton (2001-2009)

Nie awaryjność jest problemem właścicieli Ssangyongów, ale mała dostępność części zamiennych.
Nie awaryjność jest problemem właścicieli Ssangyongów, ale mała dostępność części zamiennych.Motor
Sztuczne drewno wygląda mało zachęcająco. Pod względem wykończenia od konkurentów japońskich lub europejskich Ssangyonga Rextona dzielą lata świetlne.
Sztuczne drewno wygląda mało zachęcająco. Pod względem wykończenia od konkurentów japońskich lub europejskich Ssangyonga Rextona dzielą lata świetlne.Motor

Zobacz również:

    SsangYong Rexton (2001-2009)

    Silnik ma mnóstwo momentu obrotowego. Bez problemu wytrzyma 300 tys. km.
    Silnik ma mnóstwo momentu obrotowego. Bez problemu wytrzyma 300 tys. km.Motor
    Skórzane fotele z elektryczną regulacją to atut wersji wyposażeniowej Lux. W standardzie było natomiast ich podgrzewanie.
    Skórzane fotele z elektryczną regulacją to atut wersji wyposażeniowej Lux. W standardzie było natomiast ich podgrzewanie.Motor
    To się nazywa przestrzeń: bagażnik o pojemności aż 580-1930 litrów.
    To się nazywa przestrzeń: bagażnik o pojemności aż 580-1930 litrów.Motor
    Sztuczne drewno wygląda mało zachęcająco. Pod względem wykończenia od konkurentów japońskich lub europejskich Ssangyonga Rextona dzielą lata świetlne.
    Sztuczne drewno wygląda mało zachęcająco. Pod względem wykończenia od konkurentów japońskich lub europejskich Ssangyonga Rextona dzielą lata świetlne.Motor
    Nie awaryjność jest problemem właścicieli Ssangyongów, ale mała dostępność części zamiennych.
    Nie awaryjność jest problemem właścicieli Ssangyongów, ale mała dostępność części zamiennych.Motor
    Przednia część nadwozia delikatnie nawiązuje do stylizacji Mercedesa ML.
    Przednia część nadwozia delikatnie nawiązuje do stylizacji Mercedesa ML.Motor
    • Usterki podciśnieniowego załączania napędu przednich kół w wersjach z napędem dołączanym automatycznie.
    • Stukanie z zespołu docisku i tarczy sprzęgła w wersjach ze skrzynią manualną.
    • Dymienie na czarno z diesla 270 XDi - zatkany zawór recyrkulacji spalin.
    • Duży moment obrotowy zniszczy tarczę sprzęgłową, jeśli często rusza się dynamicznie.

    Ssangyong Rexton: orientacyjne ceny rynkowe

    Model
    2008
    2007
    2006
    2005
    2004
    Benzynowy
    45 000 zł
    35 000 zł
    30 000 zł
    28 000 zł
    26 000 zł
    Diesel
    50 000 zł
    37 000 zł
    32 000 zł
    29 000 zł
    28 000 zł

    Dane techniczne: Ssangyong Rexton (2001-2009)

    Wersja
    230
    320
    270 XDi
    290 TD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2295 cm3
    3199 cm3
    2656 cm3
    2874 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    V6/24
    R5/20
    R5/10
    Moc maksymalna
    150 KM
    220 KM
    165 KM
    120 KM
    Maks. moment obrotowy
    214 Nm
    312 Nm
    340 Nm
    256 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    170 km/h
    188 km/h
    177 km/h
    157 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    15,4 s
    9,9 s
    13,2 s
    16,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    11,7
    15,1
    8,6
    9,3

    Inne modele marki SsangYong

    SsangYong Kyron
    SsangYong KyronMotor
    W najbogatszych wersjach montowano nawet dużą, dotykową nawigację.
    W najbogatszych wersjach montowano nawet dużą, dotykową nawigację.Motor

    Dane techniczne: Ssangyong Kyron

    Wersja
    200 XDi
    270 XDi
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1998 cm3
    2696 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/20
    Moc maksymalna
    141 KM
    163 KM
    Maks. moment obrotowy
    310 Nm
    345 Nm
    Osiągi
     
     
    Prędkość maksymalna
    167 km/h
    177 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    16,2 s
    13,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,1
    9,0
    SsangYong Korando II
    SsangYong Korando IIMotor
    SsangYong Rodius
    SsangYong RodiusMotor