Używany Peugeot 508 (2010-) - opinie użytkowników

Prawdopodobnie będzie hitem na rynku wtórnym. Jest tani i dobry!

Peugeot 508
Peugeot 508Motor

PEUGEOT 508w produkcji: od 2010 r. (lifting 2014 r.)ceny: od 33 000 zł

Peugeot 508 to obecnie jeden z najtańszych, współczesnych używanych modeli w klasie średniej. Gamę tworzą sedan, kombi raz podwyższone kombi RXH (w zwykłej wersji przednionapędowej oraz hybrydowej 4x4).

Najtańsze ogłoszenia dotyczą odmiany 1.6 HDi - jest wystarczająca do jazdy w mieście. Na trasę zdecydowanie lepszym wyborem są dwulitrowe diesle i właśnie one cieszą się największym wzięciem. To jeden z nielicznych modeli, w których diesle są wyjątkowo dobrze dopracowane i lepsze od wersji benzynowych. Popularnego silnika 1.6 THP nie polecamy. Ma świetne parametry, ale niezbyt trwały, łańcuchowy rozrząd.

Deska rozdzielczaMotor
foteleMotor
bagażnikMotor
508Motor
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 
wyposażenie
 
 
 
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 
 
osiągi
 
 
 
 
wygląd, styl
 
 
 
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 
 
zużycie paliwa
 
 
 
 
ceny części
 
 
 
 
dostępność części
 
 
 
 
koszty serwisu
 
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 
awaryjność
 
 
 
 

UŻYWANY PEUGEOT 508 (2010-): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Peugeotów 508?

ZALETY

"Świetnie wyciszone wnętrze. W mojej benzynowej wersji 1.6 THP prawie nie słychać silnika".

"Wysoka kultura pracy silnika 2.0 HDi. Jeżdżę taksówką a klienci czasem nie wiedzą że to diesel".

silnik HDiMotor

"Tanie części zamienne. Miałem małą stłuczkę. Błotnik, maskę i reflektor kupiłem od ręki używane, w bardzo niskich cenach".

"Filtr cząstek stałych nie przeszkadza w jeździe".

WADY

"Szkoda, że gama nie obejmuje żadnej mocnej wersji benzynowej »pod gaz«".

"Uterenowiony RXH wygląda bojowo, ale w podstawowej wersji ma napęd tylko na przednie koła. Wersja 4x4 to hybryda. Moim zdaniem forma przeważa nad treścią".

Peugeot 508 RXHMotor

"Kupiłem sprowadzony samochód i od początku mam problemy z zawieszającym się radiem i kapryśną nawigacją".

"Auto jest fajne, ale przewidywany spadek wartości jest wciąż bardzo wysoki".

Jeździsz Peugeotem 508? Jaka jest Twoja opinia? Wypełnij ankietę na stronie wyborkierowcow.pl

Peugeot 508 SW (2011-)

Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor
Peugeot 508 SW (2011-)Motor

"Motor" 9/2017

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas