Używany Peugeot 508 (2010-) - opinie użytkowników
Prawdopodobnie będzie hitem na rynku wtórnym. Jest tani i dobry!
PEUGEOT 508
w produkcji: od 2010 r. (lifting 2014 r.)
ceny: od 33 000 zł
Peugeot 508 to obecnie jeden z najtańszych, współczesnych używanych modeli w klasie średniej. Gamę tworzą sedan, kombi raz podwyższone kombi RXH (w zwykłej wersji przednionapędowej oraz hybrydowej 4x4).
Najtańsze ogłoszenia dotyczą odmiany 1.6 HDi - jest wystarczająca do jazdy w mieście. Na trasę zdecydowanie lepszym wyborem są dwulitrowe diesle i właśnie one cieszą się największym wzięciem. To jeden z nielicznych modeli, w których diesle są wyjątkowo dobrze dopracowane i lepsze od wersji benzynowych. Popularnego silnika 1.6 THP nie polecamy. Ma świetne parametry, ale niezbyt trwały, łańcuchowy rozrząd.
Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Peugeotów 508?
ZALETY
"Świetnie wyciszone wnętrze. W mojej benzynowej wersji 1.6 THP prawie nie słychać silnika".
"Wysoka kultura pracy silnika 2.0 HDi. Jeżdżę taksówką a klienci czasem nie wiedzą że to diesel".
"Tanie części zamienne. Miałem małą stłuczkę. Błotnik, maskę i reflektor kupiłem od ręki używane, w bardzo niskich cenach".
"Filtr cząstek stałych nie przeszkadza w jeździe".
WADY
"Szkoda, że gama nie obejmuje żadnej mocnej wersji benzynowej »pod gaz«".
"Uterenowiony RXH wygląda bojowo, ale w podstawowej wersji ma napęd tylko na przednie koła. Wersja 4x4 to hybryda. Moim zdaniem forma przeważa nad treścią".
"Kupiłem sprowadzony samochód i od początku mam problemy z zawieszającym się radiem i kapryśną nawigacją".
"Auto jest fajne, ale przewidywany spadek wartości jest wciąż bardzo wysoki".
Jeździsz Peugeotem 508? Jaka jest Twoja opinia? Wypełnij ankietę na stronie wyborkierowcow.pl
"Motor" 9/2017
Peugeot 508 (2010-) – SAMOCHODY UŻYWANE
Używane Peugeot 508 SW i Renault Laguna Grandtour – PORÓWNANIE