Używany Peugeot 308 (2007-)

Polecamy drugą z kolei (po Presence) wersję Trendy. Ma seryjną klimatyzację, światła przeciwmgielne i odtwarzacz MP3. Jeszcze lepszym wyborem jest kompletnie wyposażona odmiana Premium (fot.).
Polecamy drugą z kolei (po Presence) wersję Trendy. Ma seryjną klimatyzację, światła przeciwmgielne i odtwarzacz MP3. Jeszcze lepszym wyborem jest kompletnie wyposażona odmiana Premium (fot.).Motor
Tradycyjny dla francuskich aut wysoki spadek wartości pozwala kupić 308 w idealnym stanie za ok. 30 tys. zł
Jakość materiałów i precyzja montażu – bez zarzutu. Przed zakupem trzeba niestety sprawdzać działanie wszystkich elementów wyposażenia. Bardzo często psują się np. włączniki wycieraczek.
Jakość materiałów i precyzja montażu – bez zarzutu. Przed zakupem trzeba niestety sprawdzać działanie wszystkich elementów wyposażenia. Bardzo często psują się np. włączniki wycieraczek.Motor

Peugeot 308 (2007-)

Poprzednik: Peugeot 307 był produkowany w latach 2001-2008.
Poprzednik: Peugeot 307 był produkowany w latach 2001-2008.Motor
Tradycyjny dla francuskich aut wysoki spadek wartości pozwala kupić 308 w idealnym stanie za ok. 30 tys. zł.
Tradycyjny dla francuskich aut wysoki spadek wartości pozwala kupić 308 w idealnym stanie za ok. 30 tys. zł.Motor
W dieslach 1.6 HDi w starszych, 16-zaworowych wersjach dochodzi często do zużycia łańcucha łączącego dwa wałki rozrządu.
W dieslach 1.6 HDi w starszych, 16-zaworowych wersjach dochodzi często do zużycia łańcucha łączącego dwa wałki rozrządu.Motor
Hatchback ma przeciętny bagażnik (348/1201 l). Kombi jest dla odmiany rekordzistą (520/1735 l).
Hatchback ma przeciętny bagażnik (348/1201 l). Kombi jest dla odmiany rekordzistą (520/1735 l).Motor
Jakość materiałów i precyzja montażu – bez zarzutu. Przed zakupem trzeba niestety sprawdzać działanie wszystkich elementów wyposażenia. Bardzo często psują się np. włączniki wycieraczek.
Jakość materiałów i precyzja montażu – bez zarzutu. Przed zakupem trzeba niestety sprawdzać działanie wszystkich elementów wyposażenia. Bardzo często psują się np. włączniki wycieraczek.Motor
Polecamy drugą z kolei (po Presence) wersję Trendy. Ma seryjną klimatyzację, światła przeciwmgielne i odtwarzacz MP3. Jeszcze lepszym wyborem jest kompletnie wyposażona odmiana Premium (fot.).
Polecamy drugą z kolei (po Presence) wersję Trendy. Ma seryjną klimatyzację, światła przeciwmgielne i odtwarzacz MP3. Jeszcze lepszym wyborem jest kompletnie wyposażona odmiana Premium (fot.).Motor
Na zdjęciu Peugeot 308 po liftingu. Następca tego modelu pojawi się jeszcze w tym roku.
Na zdjęciu Peugeot 308 po liftingu. Następca tego modelu pojawi się jeszcze w tym roku.Motor
...wygodne fotele.
...wygodne fotele.Motor
Niepodważalne atuty modelu to przestronne wnętrze (z przodu i z tyłu) i...
Niepodważalne atuty modelu to przestronne wnętrze (z przodu i z tyłu) i...Motor

Peugeot 308 (2007-) - podsumowanie

Inne wersje nadwozia

SW debiutowało w 2008 r. Ceny od: 26 000 zł.
SW debiutowało w 2008 r. Ceny od: 26 000 zł.Motor
CC dołączyło do gamy w 2009 r. Ceny od: 36 000 zł.
CC dołączyło do gamy w 2009 r. Ceny od: 36 000 zł.Motor
Daleki krewny 308. Pojawił się tuż po CC. Jest produkowany w Austrii. Ceny: od 45 000 zł.
Daleki krewny 308. Pojawił się tuż po CC. Jest produkowany w Austrii. Ceny: od 45 000 zł.Motor
  • Głośna praca tylnego zawieszenia. To typowe w tym modelu.
  • Szybko przepalają się żarówki. Problem dotyczy reflektorów przednich.
  • Silniki VTi powstały we współpracy z BMW. Szkoda, że początkowo awarii ulegał łańcuchowy napęd rozrządu. Wymiana kosztuje ok. 1000 zł. Zużycie można wykryć przed zakupem auta.

Dane techniczne: Peugeot 308 (2007-)

Wersja
1.4 VTi
1.6 VTi
1.6 THP
1.6 HDi
2.0 HDi
Silnik
benz.
benz.
t. benz.
t. diesel
t. diesel
Pojemność skokowa
1397 cm3
1598 cm3
1598 cm3
1560 cm3
1997 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
95 KM
120 KM
150 KM
90 KM
136 KM
Maksymalny moment obrotowy
136 Nm
160 Nm
240 Nm
215 Nm
320 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
182 km/h
197 km/h
213 km/h
180 km/h
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,7 s
10,8 s
9,0 s
12,6 s
10,1 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
6,5
6,7
7,0
4,5
5,3