Używany Nissan Micra K12 (2002-2010)

<b>Polecamy używane Micry z początkowego okresu produkcji. Wersje młodsze są mało atrakcyjne cenowo na tle egzemplarzy fabrycznie nowych.</b>
<b>Polecamy używane Micry z początkowego okresu produkcji. Wersje młodsze są mało atrakcyjne cenowo na tle egzemplarzy fabrycznie nowych.</b>Motor
Ostatnia generacja Micry nie cieszy się takim uznaniem jak jej poprzedniczka, o symbolu K11
Jak na zwykły, masowo produkowany samochód Micra K12 ma bardzo oryginalne wnętrze. Uwzględniono uwagi kobiet, które miały stanowić główną grupę klientów. Na zdjęciu wersja SR 160.
Jak na zwykły, masowo produkowany samochód Micra K12 ma bardzo oryginalne wnętrze. Uwzględniono uwagi kobiet, które miały stanowić główną grupę klientów. Na zdjęciu wersja SR 160.Motor
Jeśli Micra ma system Intelligent Key, co 2-3 lata profilaktycznie wymieńmy baterie w pilocie (najlepiej w ASO)

Nissan Micra K12 (2002-2010)

Tylną kanapę można przesuwać, aby powiększyć bagażnik. Niestety brakuje miejsca na nogi.
Tylną kanapę można przesuwać, aby powiększyć bagażnik. Niestety brakuje miejsca na nogi.Motor
Fotele przednie dość szybko wygniatają się. Mimo tego są lepsze niż w poprzedniej generacji.
Fotele przednie dość szybko wygniatają się. Mimo tego są lepsze niż w poprzedniej generacji.Motor
Nissan Micra K11
Nissan Micra K11Motor
Schowek pod siedzeniem – oferowany za dopłatą. To element, który jest rzadko spotykany w tej klasie.
Schowek pod siedzeniem – oferowany za dopłatą. To element, który jest rzadko spotykany w tej klasie.Motor
Bagażnik – ma pojemność 235 litrów. Można ją zwiększyć kosztem przestrzeni dla pasażerów – tylna kanapa się przesuwa.
Bagażnik – ma pojemność 235 litrów. Można ją zwiększyć kosztem przestrzeni dla pasażerów – tylna kanapa się przesuwa.Motor
Klimatyzacja – w najbogatszych wersjach automatyczna z centralnym wyświetlaczem. Standard: trzy pokrętła.
Klimatyzacja – w najbogatszych wersjach automatyczna z centralnym wyświetlaczem. Standard: trzy pokrętła.Motor
Jak na zwykły, masowo produkowany samochód Micra K12 ma bardzo oryginalne wnętrze. Uwzględniono uwagi kobiet, które miały stanowić główną grupę klientów. Na zdjęciu wersja SR 160.
Jak na zwykły, masowo produkowany samochód Micra K12 ma bardzo oryginalne wnętrze. Uwzględniono uwagi kobiet, które miały stanowić główną grupę klientów. Na zdjęciu wersja SR 160.Motor
Używany Nissan Micra K12 (2002-2010)
Używany Nissan Micra K12 (2002-2010)Motor
Polecamy używane Micry z początkowego okresu produkcji. Wersje młodsze są mało atrakcyjne cenowo na tle egzemplarzy fabrycznie nowych.
Polecamy używane Micry z początkowego okresu produkcji. Wersje młodsze są mało atrakcyjne cenowo na tle egzemplarzy fabrycznie nowych.Motor
Radio z CD – jakość dźwięku odtwarzaczy fabrycznych Micry jest przeciętna, ale przynajmniej ryzyko kradzieży – niskie.
Radio z CD – jakość dźwięku odtwarzaczy fabrycznych Micry jest przeciętna, ale przynajmniej ryzyko kradzieży – niskie.Motor
Kierownica wielofunkcyjna – nietrudno znaleźć Micrę z tym wyposażeniem. Przyciski służą do sterowania radiem.
Kierownica wielofunkcyjna – nietrudno znaleźć Micrę z tym wyposażeniem. Przyciski służą do sterowania radiem.Motor

Nissan Micra K12 (2002-2010) - podsumowanie

Na rynku wtórnym Micra 3d cieszy się małym zainteresowaniem.
Na rynku wtórnym Micra 3d cieszy się małym zainteresowaniem.Motor
Najbardziej polecana odmiana. Zapolujmy na dobre wyposażenie.
Najbardziej polecana odmiana. Zapolujmy na dobre wyposażenie.Motor
Wersja otwarta. Z tyłu wygospodarowano dwa malutkie miejsca.
Wersja otwarta. Z tyłu wygospodarowano dwa malutkie miejsca.Motor
Model K12 sprzed pierwszego liftingu ma jasne lampy przednie i pomarańczowe kierunkowskazy.
Model K12 sprzed pierwszego liftingu ma jasne lampy przednie i pomarańczowe kierunkowskazy.Motor
Po liftingu w roku 2005 pojawił się nowy zderzak z okrągłymi halogenami. Zniknęły żeberka w dolnym wlocie powietrza. W roku 2007 żeberka znów się pojawiły.
Po liftingu w roku 2005 pojawił się nowy zderzak z okrągłymi halogenami. Zniknęły żeberka w dolnym wlocie powietrza. W roku 2007 żeberka znów się pojawiły.Motor

Nissan Micra C+C

Model Coupe+Cabrio trafił do produkcji seryjnej w roku 2005, konkurując głównie z Peugeotem 206 CC.
Model Coupe+Cabrio trafił do produkcji seryjnej w roku 2005, konkurując głównie z Peugeotem 206 CC.Motor
Deska rozdzielcza została przejęta ze zwykłego modelu. Ma za to białe tarcze zegarów.
Deska rozdzielcza została przejęta ze zwykłego modelu. Ma za to białe tarcze zegarów.Motor
Dach otwiera się po naciśnięciu przełącznika, który znajduje się przy dźwigni hamulca ręcznego.
Dach otwiera się po naciśnięciu przełącznika, który znajduje się przy dźwigni hamulca ręcznego.Motor
Wymiana żarówek – wbrew pozorom dostęp nie jest wcale zły, trzeba tylko poluzować śruby mocujące i odgiąć reflektor.
Wymiana żarówek – wbrew pozorom dostęp nie jest wcale zły, trzeba tylko poluzować śruby mocujące i odgiąć reflektor.Motor
Pękające plastiki – obudowy pokręteł nawiewu są z tak cienkiego materiału, że pęka on samoczynnie pod naciskiem palca.
Pękające plastiki – obudowy pokręteł nawiewu są z tak cienkiego materiału, że pęka on samoczynnie pod naciskiem palca.Motor
Brud na kierownicy – prawie wszystkie Micry K12 mają brudną kierownicę. To wina tworzywa, które trudno się czyści.
Brud na kierownicy – prawie wszystkie Micry K12 mają brudną kierownicę. To wina tworzywa, które trudno się czyści.Motor
Odbo jniki Maski (na zdj.) – jeśli maska pomimo zamknięcia klekocze, wystarczy wykręcić nieco czarne odbojniki.
Odbo jniki Maski (na zdj.) – jeśli maska pomimo zamknięcia klekocze, wystarczy wykręcić nieco czarne odbojniki.Motor
1.4 16V – klasyk z Japonii. Trwały, ekonomiczny z łańcuchem rozrządu. Sprawdza się w mieście i na trasie.
1.4 16V – klasyk z Japonii. Trwały, ekonomiczny z łańcuchem rozrządu. Sprawdza się w mieście i na trasie.Motor
1.5 dCi – konstrukcja Renault. Jeden z najlepszych diesli z początku lat 2000. Lekki, ekonomiczny i cichy.
1.5 dCi – konstrukcja Renault. Jeden z najlepszych diesli z początku lat 2000. Lekki, ekonomiczny i cichy.Motor
  • Dobry poziom wyposażenia standardowego.
  • Wiarygodne przebiegi egzemplarzy kupionych w Polsce.
  • Bardzo oszczędne diesle.
  • Dynamiczne silniki benzynowe.
  • Nawet najsłabszy gwarantuje zadowalające osiągi.
  • Większa awaryjność niż w przypadku poprzedniczki K11.
  • Typowo damski wizerunek, zniechęca sporą grupę klientów.
  • Jedno z najciaśniejszych wnętrz w swoim segmencie.
  • Skromna podaż egzemplarzy używanych.

Dane techniczne, osiągi: Nissan Micra K12 (2002-2010)

Wersja
1.0 16V
1.2 16V
1.2 16V
1.4 16V
1.6 16V
1.5 dCi
1.5 dCi
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
998 cm3
1240 cm3
1240 cm3
1386 cm3
1598 cm3
1461 cm3
1461 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
65 KM
65 KM
80 KM
88 KM
110 KM
65 KM
82 KM
Maks. moment obrotowy
90 Nm
110 Nm
121 Nm
128 Nm
153 Nm
160 Nm
185 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
154 km/h
156 km/h
167 km/h
172 km/h
183 km/h
155 km/h
170 km/h
Przysp. 0-100 km/h
15,7 s
13,9 s
13 s
11,9 s
9,8 s
17 s
12,9 s
Średnie zużycie paliwa
w l/100 km
6
6,2
6,3
7,2
6,6
4,5
4,6