Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)

Land Rover Discovery I (1989-1997)
Land Rover Discovery I (1989-1997)Motor
Nawet w roczniku 1996 trafiały się samochody bez poduszki powietrznej. Liczba konfiguracji Discovery jest ogromna.
Nawet w roczniku 1996 trafiały się samochody bez poduszki powietrznej. Liczba konfiguracji Discovery jest ogromna.Motor

Zobacz również:

    Land Rover Discovery I (1989-1997)

    Land Rover Discovery II.
    Land Rover Discovery II.Land Rover
    Po zakupie obowiązkowo wymieniamy oleje w dyfrach!
    Po zakupie obowiązkowo wymieniamy oleje w dyfrach!Motor
    Jak na auto oparte na ramie, wnętrze zapewnia dostateczną ilość miejsca w obu rzędach.
    Jak na auto oparte na ramie, wnętrze zapewnia dostateczną ilość miejsca w obu rzędach.Motor
    Bagażnik nie jest przesadnie duży. Bardzo często jego podłoga jest skorodowana na wylot.
    Bagażnik nie jest przesadnie duży. Bardzo często jego podłoga jest skorodowana na wylot.Motor
    Nawet w roczniku 1996 trafiały się samochody bez poduszki powietrznej. Liczba konfiguracji Discovery jest ogromna.
    Nawet w roczniku 1996 trafiały się samochody bez poduszki powietrznej. Liczba konfiguracji Discovery jest ogromna.Motor
    Do dyspozycji: blokada centralnego dyferencjału oraz reduktor.
    Do dyspozycji: blokada centralnego dyferencjału oraz reduktor.Motor
    Mniejsza dźwignia służy do sterowania napędem.
    Mniejsza dźwignia służy do sterowania napędem.Motor
    Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)
    Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)Motor
    Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)
    Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)Motor
    Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)
    Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)Motor

    Land Rover Discovery I (1989-1997) - podsumowanie

    • Korozja ramy i struktury nadwozia - Discovery posiada stalową ramę, stalowy szkielet nadwozia oraz stalowy dach. Reszta elementów jest z aluminium. Korozji szukamy na ramie, podłodze bagażnika oraz łączeniach szkieletu nadwozia i poszycia.
    • Hałas układu napędowego - uszkodzenia dyferencjałów czy skrzyni rozdzielczej świadczą o intensywnej eksploatacji w terenie i zaniedbaniu okresowej wymiany oleju w elementach napędu.
    • Egzemplarzy z dieslem i manualną skrzynią biegów. Automat jest trwalszy, ale nadaje się raczej do benzynówek.
    • Samochodów sprowadzanych w wersjach specjalnych (unikalne wyposażenie).
    • Egzemplarzy fachowo przerobionych na pojazdy wyprawowe.
    • Egzemplarzy przerabianych z wersji angielskich.
    • Pojazdów, w których na ramie są ślady napraw blacharskich. Terenówki z uszkodzoną ramą zazwyczaj są nieodwracalnie krzywe, a koszt fachowej naprawy - bardzo wysoki.
    • Samochodów, w których hałasuje układ napędowy.

    Dane techniczne: Land Rover Discovery I (1989-1997)

    Wersja
    2.0 16V
    3.5 V8
    3.9 V8
    2.5 TDi
    2.5 TDi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1994 cm3
    3532 cm3
    3947 cm3
    2494 cm3
    2494 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    V8/16
    V8/16
    R4/4
    R4/4
    Moc maksymalna
    136 KM
    145 KM
    182 KM
    83 KM
    113 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    190 Nm
    258 Nm
    312 Nm
    265 Nm
    265 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    158 km/h
    163 km/h
    170 km/h
    148 km/h
    146 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    16,4 s
    13,0 s
    11,5 s
    18,5 s
    17,0 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    11,6
    16,2
    15,4
    8,5
    8,0