Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)

Land Rover Discovery I (1989-1997)
Land Rover Discovery I (1989-1997)Motor
Nawet w roczniku 1996 trafiały się samochody bez poduszki powietrznej. Liczba konfiguracji Discovery jest ogromna.
Nawet w roczniku 1996 trafiały się samochody bez poduszki powietrznej. Liczba konfiguracji Discovery jest ogromna.Motor

Land Rover Discovery I (1989-1997)

Land Rover Discovery II.
Land Rover Discovery II.Land Rover
Po zakupie obowiązkowo wymieniamy oleje w dyfrach!
Po zakupie obowiązkowo wymieniamy oleje w dyfrach!Motor
Jak na auto oparte na ramie, wnętrze zapewnia dostateczną ilość miejsca w obu rzędach.
Jak na auto oparte na ramie, wnętrze zapewnia dostateczną ilość miejsca w obu rzędach.Motor
Bagażnik nie jest przesadnie duży. Bardzo często jego podłoga jest skorodowana na wylot.
Bagażnik nie jest przesadnie duży. Bardzo często jego podłoga jest skorodowana na wylot.Motor
Nawet w roczniku 1996 trafiały się samochody bez poduszki powietrznej. Liczba konfiguracji Discovery jest ogromna.
Nawet w roczniku 1996 trafiały się samochody bez poduszki powietrznej. Liczba konfiguracji Discovery jest ogromna.Motor
Do dyspozycji: blokada centralnego dyferencjału oraz reduktor.
Do dyspozycji: blokada centralnego dyferencjału oraz reduktor.Motor
Mniejsza dźwignia służy do sterowania napędem.
Mniejsza dźwignia służy do sterowania napędem.Motor
Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)
Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)Motor
Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)
Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)Motor
Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)
Używany Land Rover Discovery I (1989-1997)Motor

Land Rover Discovery I (1989-1997) - podsumowanie

  • Korozja ramy i struktury nadwozia - Discovery posiada stalową ramę, stalowy szkielet nadwozia oraz stalowy dach. Reszta elementów jest z aluminium. Korozji szukamy na ramie, podłodze bagażnika oraz łączeniach szkieletu nadwozia i poszycia.
  • Hałas układu napędowego - uszkodzenia dyferencjałów czy skrzyni rozdzielczej świadczą o intensywnej eksploatacji w terenie i zaniedbaniu okresowej wymiany oleju w elementach napędu.
  • Egzemplarzy z dieslem i manualną skrzynią biegów. Automat jest trwalszy, ale nadaje się raczej do benzynówek.
  • Samochodów sprowadzanych w wersjach specjalnych (unikalne wyposażenie).
  • Egzemplarzy fachowo przerobionych na pojazdy wyprawowe.
  • Egzemplarzy przerabianych z wersji angielskich.
  • Pojazdów, w których na ramie są ślady napraw blacharskich. Terenówki z uszkodzoną ramą zazwyczaj są nieodwracalnie krzywe, a koszt fachowej naprawy - bardzo wysoki.
  • Samochodów, w których hałasuje układ napędowy.

Dane techniczne: Land Rover Discovery I (1989-1997)

Wersja
2.0 16V
3.5 V8
3.9 V8
2.5 TDi
2.5 TDi
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1994 cm3
3532 cm3
3947 cm3
2494 cm3
2494 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
V8/16
V8/16
R4/4
R4/4
Moc maksymalna
136 KM
145 KM
182 KM
83 KM
113 KM
Maksymalny moment obrotowy
190 Nm
258 Nm
312 Nm
265 Nm
265 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
158 km/h
163 km/h
170 km/h
148 km/h
146 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
16,4 s
13,0 s
11,5 s
18,5 s
17,0 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
11,6
16,2
15,4
8,5
8,0