Używany Ford Kuga I (2008-2012)

Charakterystyczne garby na masce są seryjne. Na zdjęciu diesel z początkowego okresu produkcji za 53 tys. zł.
Charakterystyczne garby na masce są seryjne. Na zdjęciu diesel z początkowego okresu produkcji za 53 tys. zł.Motor
Na rynku dominują diesle. Montowane w nich filtry cząstek stałych nie zdają egzaminu w mieście
Użytkownicy chwalą jakość materiałów i bogate wyposażenie, ale narzekają na niską precyzję montażu. Podczas jazdy, szczególnie zimą skrzypią deska rozdzielcza i tapicerka na słupkach.
Użytkownicy chwalą jakość materiałów i bogate wyposażenie, ale narzekają na niską precyzję montażu. Podczas jazdy, szczególnie zimą skrzypią deska rozdzielcza i tapicerka na słupkach.Motor

Ford Kuga I (2008-2012)

Ford Kuga był oferowany z napędem na przód lub na cztery koła (Haldex III).
Ford Kuga był oferowany z napędem na przód lub na cztery koła (Haldex III).Motor
Druga generacja Kugi powstała jako samochód globalny, jest dostępna także w USA.
Druga generacja Kugi powstała jako samochód globalny, jest dostępna także w USA.Motor
Praktyczne udogodnienie – można otworzyć całą klapę lub tylko uchylić samą tylną szybę.
Praktyczne udogodnienie – można otworzyć całą klapę lub tylko uchylić samą tylną szybę.Motor
Charakterystyczne garby na masce są seryjne. Na zdjęciu diesel z początkowego okresu produkcji za 53 tys. zł.
Charakterystyczne garby na masce są seryjne. Na zdjęciu diesel z początkowego okresu produkcji za 53 tys. zł.Motor
Otwieranie maski z zewnątrz to złe rozwiązanie. Zamek pod odchylanym logo brudzi się.
Otwieranie maski z zewnątrz to złe rozwiązanie. Zamek pod odchylanym logo brudzi się.Motor
Jak większość konkurentów w tej klasie – Kuga nie imponuje pojemnością bagażnika (410-1405 l).
Jak większość konkurentów w tej klasie – Kuga nie imponuje pojemnością bagażnika (410-1405 l).Motor
Na rynku wtórnym królują diesle. Szkoda, że mają problemy z filtrami cząstek stałych.
Na rynku wtórnym królują diesle. Szkoda, że mają problemy z filtrami cząstek stałych.Motor
Nie męczą na dalszych trasach. Ford Kuga okazuje się autem wygodnym.
Nie męczą na dalszych trasach. Ford Kuga okazuje się autem wygodnym.Motor
Prawie każda Kuga ma dżojstik do obsługi radia za kierownicą.
Prawie każda Kuga ma dżojstik do obsługi radia za kierownicą.Motor
Przycisk rozrusznika znajduje się na desce rozdzielczej.
Przycisk rozrusznika znajduje się na desce rozdzielczej.Motor
Użytkownicy chwalą jakość materiałów i bogate wyposażenie, ale narzekają na niską precyzję montażu. Podczas jazdy, szczególnie zimą skrzypią deska rozdzielcza i tapicerka na słupkach.
Użytkownicy chwalą jakość materiałów i bogate wyposażenie, ale narzekają na niską precyzję montażu. Podczas jazdy, szczególnie zimą skrzypią deska rozdzielcza i tapicerka na słupkach.Motor

Zobacz również:

    Ford Kuga I (2008-2012) - podsumowanie

    • Problemy z filtrem cząstek stałych: użytkownicy sygnalizują je już po przebiegu 50 tys. km. W wielu egzemplarzach usunięto ten element.
    • Szybkie zużycie skóry, którą obszyta jest kierownica: dzięki temu wydaje się, że samochód ma większy przebieg niż w rzeczywistości. W niektórych Kugach kierownice wymieniano na gwarancji.
    • Trzeszczenie tapicerki: także tę wadę eliminowano okresie gwarancyjnym.
    • Szumy powietrza podczas szybkiej, autostradowej jazdy: szumi chromowana listwa na masce.

    Dane techniczne: Ford Kuga I (2008-2012)

    Wersja
    2.5 TURBO
    2.0 TDCi
    2.0 TDCi
    Silnik
    benz. turbo
    t.diesel
    t.diesel
    Pojemność skokowa
    2521 cm3
    1997 cm3
    1997 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R5/20
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    200 KM/6000
    140 KM/3750
    163 KM/3750
    Maksymalny moment obrotowy
    320 Nm/1600
    320 Nm/1750
    340 Nm/2000
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    186 km/h
    195 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    8,2 s
    10,2 s
    9,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    9,9
    5,9
    6,8