Używane Suzuki Grand Vitara (2005-)

Szkoda, że diesle to niezbyt udane jednostki z Renault. Jeszcze większa szkoda, że mają filtr DPF.
Szkoda, że diesle to niezbyt udane jednostki z Renault. Jeszcze większa szkoda, że mają filtr DPF.Motor
Mocny punkt Grand Vitary: przejrzysta, prosta tablica przyrządów wykonana z materiałów dostatecznie odpornych na zużycie.
Mocny punkt Grand Vitary: przejrzysta, prosta tablica przyrządów wykonana z materiałów dostatecznie odpornych na zużycie.Motor

Suzuki Grand Vitara (2005-)

Spalanie wersji 2.4 na poziomie 14 l/100 km nie powinno dziwić.
Spalanie wersji 2.4 na poziomie 14 l/100 km nie powinno dziwić.Motor
Tryby napędu przełącza się na konsoli środkowej.
Tryby napędu przełącza się na konsoli środkowej.Motor
Otwierane na bok drzwi okazują się bardzo wygodne w użytkowaniu. Trudno także przecenić wyjątkową łatwość dostępu do koła zapasowego. Bagażnik mieści 400 litrów.
Otwierane na bok drzwi okazują się bardzo wygodne w użytkowaniu. Trudno także przecenić wyjątkową łatwość dostępu do koła zapasowego. Bagażnik mieści 400 litrów.Motor
Mocny punkt Grand Vitary: przejrzysta, prosta tablica przyrządów wykonana z materiałów dostatecznie odpornych na zużycie.
Mocny punkt Grand Vitary: przejrzysta, prosta tablica przyrządów wykonana z materiałów dostatecznie odpornych na zużycie.Motor
Szkoda, że diesle to niezbyt udane jednostki z Renault. Jeszcze większa szkoda, że mają filtr DPF.
Szkoda, że diesle to niezbyt udane jednostki z Renault. Jeszcze większa szkoda, że mają filtr DPF.Motor
Fotele są może i wygodne, ale szkoda, że wydają takie dziwne dźwięki. W wersji De Luxe pokryto je skórą.
Fotele są może i wygodne, ale szkoda, że wydają takie dziwne dźwięki. W wersji De Luxe pokryto je skórą.Motor

Zobacz również:

    • Nieszczelne rury od intercoolera zostały w Polsce objęte akcją serwisową.
    • Na gwarancji usuwano także wycieki z flanszy reduktora.
    • Wycieki oleju z miski olejowej są łatwe do zauważenia.
    • Korozja na razie atakuje głównie wieszaki od wydechu, więc rura często odpada, ale i nadwozia nie zabezpieczono zbyt dokładnie.
    • Usterki turbosprężarki i nieszczelności układu dolotowego w turbodieslu DDiS.
    • Skrzypiące fotele nie są groźne, ale na dłuższą metę irytują.
    • Samochodów z silnikiem benzynowym 2.0 i manualną skrzynią biegów. To optymalna konfiguracja dla Grand Vitary.
    • Wersji wyposażeniowej Premium lub De Luxe.
    • Do częstej jazdy w trasie można poszukać wersji V6.
    • Odmiany trzydrzwiowej z silnikiem 1.6, która ma bardzo zubożony układ napędowy.
    • Wersji z silnikiem Diesla i przebiegiem ponad 200 tys. km. Problemy z filtrem DPF są prawie pewne.
    • Egzemplarzy z USA bez napędu na cztery koła.

    Dane techniczne: Suzuki Grand Vitara (2005-)

    Wersja (5D)
    1.6 (3D)
    2.0
    2.4
    2.7 V6
    3.2 V6
    1.9 DDiS
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1586 cm3
    1995 cm3
    2393 cm3
    2736 cm3
    3195 cm3
    1870 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    V6/24
    V6/24
    R4/8
    Moc maksymalna
    106 KM
    140 KM
    169 KM
    185 KM
    233 KM
    129 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    145 Nm
    183 Nm
    227 Nm
    250 Nm
    291 Nm
    300 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    160 km/h
    175 km/h
    185 km/h
    185 km/h
    200 km/h
    170 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    14,4 s
    12,5 s
    11,7 s
    9,7 s
    9,3 s
    13,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,6
    8,8
    9,0
    9,6
    10,0
    7,7