Używane Subaru Legacy IV (2003-2009)

Na zakup egzemplarza w sensownym stanie trzeba przygotować 25-30 tys. zł. Na zdjęciu wersja wysokoprężna z 2008 r. Takie auta kosztują ok. 38-40 tys. zł.
Na zakup egzemplarza w sensownym stanie trzeba przygotować 25-30 tys. zł. Na zdjęciu wersja wysokoprężna z 2008 r. Takie auta kosztują ok. 38-40 tys. zł.Motor
Niezbyt wyszukane tworzywa sztuczne i perfekcyjny montaż – to charakterystyczne cechy wszystkich popularnych japońskich samochodów z tamtego okresu. Klapka w górnej części konsoli kryje schowek.
Niezbyt wyszukane tworzywa sztuczne i perfekcyjny montaż – to charakterystyczne cechy wszystkich popularnych japońskich samochodów z tamtego okresu. Klapka w górnej części konsoli kryje schowek.Motor
Jeśli szukasz auta na lata – wybierz niezawodną wolnossącą wersję benzynową o mocy 150 KM

Subaru Legacy IV (2003-2009)

Legacy ma zazwyczaj bogate wyposażenie, takie jak np. skórzana tapicerka.
Legacy ma zazwyczaj bogate wyposażenie, takie jak np. skórzana tapicerka.Motor
Bagażnik sedana ma pojemność 435 l. Kombi: 460 do 1650 l. Wnęka mieści koło zapasowe lub... 40-litrowy zbiornik LPG.
Bagażnik sedana ma pojemność 435 l. Kombi: 460 do 1650 l. Wnęka mieści koło zapasowe lub... 40-litrowy zbiornik LPG.Motor
Niezbyt wyszukane tworzywa sztuczne i perfekcyjny montaż – to charakterystyczne cechy wszystkich popularnych japońskich samochodów z tamtego okresu. Klapka w górnej części konsoli kryje schowek.
Niezbyt wyszukane tworzywa sztuczne i perfekcyjny montaż – to charakterystyczne cechy wszystkich popularnych japońskich samochodów z tamtego okresu. Klapka w górnej części konsoli kryje schowek.Motor
Subaru Legacy IV (2003-2009)
Subaru Legacy IV (2003-2009)Motor
Na zakup egzemplarza w sensownym stanie trzeba przygotować 25-30 tys. zł. Na zdjęciu wersja wysokoprężna z 2008 r. Takie auta kosztują ok. 38-40 tys. zł.
Na zakup egzemplarza w sensownym stanie trzeba przygotować 25-30 tys. zł. Na zdjęciu wersja wysokoprężna z 2008 r. Takie auta kosztują ok. 38-40 tys. zł.Motor
Obok sedana dostępne są także wersje kombi oraz podwyższony o ok. 5 cm, uterenowiony Outback (fot.). Ceny od 35 tys. zł.
Obok sedana dostępne są także wersje kombi oraz podwyższony o ok. 5 cm, uterenowiony Outback (fot.). Ceny od 35 tys. zł.Motor
Następca: Subaru Legacy V – w produkcji od 2009 r.
Następca: Subaru Legacy V – w produkcji od 2009 r.Subaru
Poprzednik: Subaru Legacy III, lata produkcji 1999-2003.
Poprzednik: Subaru Legacy III, lata produkcji 1999-2003.Subaru
Klejony spoiler w kombi? Nic dziwnego – nagminnie pękają w myjniach automatycznych.
Klejony spoiler w kombi? Nic dziwnego – nagminnie pękają w myjniach automatycznych.Motor
Cecha charakterystyczna – szyby bez ramek okiennych. Przed zakupem trzeba sprawdzić szczelność np. na myjni.
Cecha charakterystyczna – szyby bez ramek okiennych. Przed zakupem trzeba sprawdzić szczelność np. na myjni.Motor
Zawieszenie jest trwałe. Jeśli coś stuka – najczęściej są to łączniki stabilizatora.
Zawieszenie jest trwałe. Jeśli coś stuka – najczęściej są to łączniki stabilizatora.Motor

Subaru Legacy IV (2003-2009) - podsumowanie

  • Niska trwałość silników 2.5 T: duża część Legacy z tą jednostką ma już za sobą remont kapitalny.
  • Przyspieszone zużycie sprzęgła w wersji z dieslem: wynika po części z charakterystyki rozwijania wysokiego momentu obrotowego, który przenoszony jest na cztery koła.
  • Problemy z filtrem cząstek stałych: dotyczy diesli eksploatowanych w mieście.

Dane techniczne: Subaru Legacy IV (2003-2009) - wybrane wersje silnikowe

Wersja
2.0
2.5
2.5 T
2.0 D
Silnik
benzynowy
benzynowy
benz. turbo
t.diesel
Pojemność skokowa
1994 cm3
2457 cm3
2457 cm3
1998 cm3
Układ cylindrów/zawory
B4/16
B4/16
B4/16
B4/16
Moc maksymalna
150 KM
173 KM
246 KM
150 KM
Maksymalny moment obrotowy
196 Nm
227 Nm
326 Nm
350 Nm
Osiągi    
Prędkość maksymalna
209 km/h
219 km/h
240 km/h
203 km/h
Przysp. 0-100 km/h
9,5 s
9,3 s
7,5 s
8,9 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
8,6
8,6
9,4
5,6
*dane fabryczne