Używane Renault Megane III (2008-)

Na zdjęciu wersja Dynamique z dwulitrowym dieslem pod maską. To rzadki model. Takie auto z rocznika 2010 kosztuje ok. 37 tys. zł.
Na zdjęciu wersja Dynamique z dwulitrowym dieslem pod maską. To rzadki model. Takie auto z rocznika 2010 kosztuje ok. 37 tys. zł.Motor
Materiały wykończeniowe i wyposażenie bez zarzutu. Szkoda, że czasem coś skrzypi. Karta zastępująca kluczyk jest seryjna we wszystkich wersjach za wyjątkiem odmiany Generation.
Materiały wykończeniowe i wyposażenie bez zarzutu. Szkoda, że czasem coś skrzypi. Karta zastępująca kluczyk jest seryjna we wszystkich wersjach za wyjątkiem odmiany Generation.Motor

Zobacz również:

    Polecamy dwa silniki: 1.6 16V oraz 2.0 dCi. Popularny, bardzo oszczędny 1.5 dCi jest awaryjny

    Renault Megane III (2008-)

    Renault Megane III FL
    Renault Megane III FLRenault
    Renault Megane II (2002-2008)
    Renault Megane II (2002-2008)Motor
    Analogowe zegary: w tanim Generation, we wszystkich Fluence oraz w wersjach sportowych. Wbudowana nawigacja: najczęściej za dopłatą. Można ją domontować samodzielnie.
    Analogowe zegary: w tanim Generation, we wszystkich Fluence oraz w wersjach sportowych. Wbudowana nawigacja: najczęściej za dopłatą. Można ją domontować samodzielnie.Motor
    We wszystkich modelach od Authentique w górę tylna kanapa jest składana i dzielona 1/3-2/3.
    We wszystkich modelach od Authentique w górę tylna kanapa jest składana i dzielona 1/3-2/3.Motor
    Dobrze wyprofilowane oparcia i świetne zagłówki. Zbyt krótkie jest natomiast siedzisko.
    Dobrze wyprofilowane oparcia i świetne zagłówki. Zbyt krótkie jest natomiast siedzisko.Motor
    Materiały wykończeniowe i wyposażenie bez zarzutu. Szkoda, że czasem coś skrzypi. Karta zastępująca kluczyk jest seryjna we wszystkich wersjach za wyjątkiem odmiany Generation.
    Materiały wykończeniowe i wyposażenie bez zarzutu. Szkoda, że czasem coś skrzypi. Karta zastępująca kluczyk jest seryjna we wszystkich wersjach za wyjątkiem odmiany Generation.Motor
    Na zdjęciu wersja Dynamique z dwulitrowym dieslem pod maską. To rzadki model. Takie auto z rocznika 2010 kosztuje ok. 37 tys. zł.
    Na zdjęciu wersja Dynamique z dwulitrowym dieslem pod maską. To rzadki model. Takie auto z rocznika 2010 kosztuje ok. 37 tys. zł.Motor
    Silnik 1.5 dCi: ze względu na ryzyko zatarcia panewek, zalecamy wymianę oleju co 12-15 tys. km.
    Silnik 1.5 dCi: ze względu na ryzyko zatarcia panewek, zalecamy wymianę oleju co 12-15 tys. km.Motor
    Obsługa radia jest utrudniona. Z pomocą przychodzi „pilot” umieszczony za kierownicą.
    Obsługa radia jest utrudniona. Z pomocą przychodzi „pilot” umieszczony za kierownicą.Motor
    Przycisk startera: we wszystkich wersjach za wyjątkiem taniej Generation.
    Przycisk startera: we wszystkich wersjach za wyjątkiem taniej Generation.Motor
    Najbardziej popularny zestaw wskaźników: z cyfrowym prędkościomierzem.
    Najbardziej popularny zestaw wskaźników: z cyfrowym prędkościomierzem.Motor
    Wersja pięciodrzwiowa to najbardziej popularny model w ogłoszeniach. Na drugim miejscu jest kombi.
    Wersja pięciodrzwiowa to najbardziej popularny model w ogłoszeniach. Na drugim miejscu jest kombi.Motor

    Renault Megane III (2008-) - podsumowanie

    Wymiary: długość: 431 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 142 cm, rozstaw osi: 264 cm, pojemność bagażnika: 375-1025 l.
    Wymiary: długość: 431 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 142 cm, rozstaw osi: 264 cm, pojemność bagażnika: 375-1025 l.Motor
    Wymiary: długość: 430 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 147 cm, rozstaw osi: 264 cm, pojemność bagażnika: 405-1160 l.
    Wymiary: długość: 430 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 147 cm, rozstaw osi: 264 cm, pojemność bagażnika: 405-1160 l.Motor
    Wymiary: długość: 462 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 148 cm, rozstaw osi: 270 cm, pojemność bagażnika: 530 l.
    Wymiary: długość: 462 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 148 cm, rozstaw osi: 270 cm, pojemność bagażnika: 530 l.Motor
    Wymiary: długość: 456 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 153 cm, rozstaw osi: 270 cm, pojemność bagażnika: 486-1600 l.
    Wymiary: długość: 456 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 153 cm, rozstaw osi: 270 cm, pojemność bagażnika: 486-1600 l.Motor
    Wymiary: długość: 449 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 143 cm, rozstaw osi: 264 cm, pojemność bagażnika: 210-415 l.
    Wymiary: długość: 449 cm, szerokość: 181 cm, wysokość: 143 cm, rozstaw osi: 264 cm, pojemność bagażnika: 210-415 l.Motor
    GT to specjalna, sportowa wersja wyposażenia. Występuje zarówno z silnikami benzynowymi, jak też z dieslami, ale tylko tymi mocniejszymi. Dostępna także w odmianie kombi. Za taki samochód jak na górnym zdjęciu z silnikiem wysokoprężnym 2.0 dCi o mocy 160 KM z 2011 r. trzeba zapłacić ok. 45 tys. zł.
    GT to specjalna, sportowa wersja wyposażenia. Występuje zarówno z silnikami benzynowymi, jak też z dieslami, ale tylko tymi mocniejszymi. Dostępna także w odmianie kombi. Za taki samochód jak na górnym zdjęciu z silnikiem wysokoprężnym 2.0 dCi o mocy 160 KM z 2011 r. trzeba zapłacić ok. 45 tys. zł.Motor
    Coś za coś: piękne nadwozie, ale ciasny bagażnik (375-1025 l).
    Coś za coś: piękne nadwozie, ale ciasny bagażnik (375-1025 l).Motor
    Renault Megane RS ma aluminiowe zawieszenie przednie, dwulitrowy, turbodoładowany silnik o mocy 250 KM i momencie 340 Nm. W Polskich ogłoszeniach nie znaleźliśmy ani jednego egzemplarza. W Niemczech ceny od 60 tys. zł. Limitowana wersja Trophy jest jeszcze mocniejsza – ma 265 KM i 360 Nm.
    Renault Megane RS ma aluminiowe zawieszenie przednie, dwulitrowy, turbodoładowany silnik o mocy 250 KM i momencie 340 Nm. W Polskich ogłoszeniach nie znaleźliśmy ani jednego egzemplarza. W Niemczech ceny od 60 tys. zł. Limitowana wersja Trophy jest jeszcze mocniejsza – ma 265 KM i 360 Nm.Motor
    Wnętrze wersji RS zdobi oryginalny, żółty obrotomierz.
    Wnętrze wersji RS zdobi oryginalny, żółty obrotomierz.Motor
    • Przy nagłych zmianach temperatury pęka przednia szyba. To zimowy problem użytkowników, którzy mają ogrzewany garaż.
    • Szybko zużywają się silentbloki wahaczy przednich. Na szczęście ich wymiana jest bardzo tania.
    • Incydentalnie pojawiają się problemy z elektroniką pokładową.
    • W dieslach z początkowego okresu szwankują filtry cząstek stałych (nawet jeśli ktoś jeździ poza miastem).
    • Delikatny lakier. W starszych Megane jest porysowany.

    Dane techniczne: Renault Megane III (2008-)

    Wersja
    1.4T
    1.6 16V
    2.0 Aut
    1.5 dCi
    1.5 dCi
    1.9 dCi
    2.0 dCi
    Silnik
    benz.
    turbo
    benzynowy
    benzynowy
    t.diesel
    t.diesel
    t.diesel
    t.diesel
    Pojemność skokowa
    1397 cm3
    1598 cm3
    1997 cm3
    1461 cm3
    1461 cm3
    1870 cm3
    1995 cm3
    Układ cyl./zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/16
    Moc maksymalna
    130 KM
    100 KM
    140 KM
    85 KM
    110 KM
    130 KM
    160 KM
    Maks. moment obr.
    190 Nm
    148 Nm
    195 Nm
    200 Nm
    240 Nm
    300 Nm
    380 Nm
    Osiągi    
    Prędkość maksymalna
    200 km/h
    190 km/h
    195 km/h
    175 km/h
    190 km/h
    205 km/h
    215 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    9,6 s
    10,9 s
    10,3 s
    12,9 s
    10,5 s
    9,5 s
    9,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    6,6
    6,7
    7,6
    4,5
    4,6
    5,1
    6,7
    *dane fabryczne