Używane Renault Kangoo II (2008-)

Kangoo II psuje się częściej niż Kangoo I, a to budzi obawy nawet zagorzałych miłośników modelu.
Kangoo II psuje się częściej niż Kangoo I, a to budzi obawy nawet zagorzałych miłośników modelu.Renault
Dużo przestrzeni, atrakcyjne wzornictwo i niezła jakość wykonania. Przed zakupem trzeba sprawdzić działanie klimatyzacji i kontrolek. Bardzo szybko przeciera się mieszek osłaniający lewarek biegów.
Dużo przestrzeni, atrakcyjne wzornictwo i niezła jakość wykonania. Przed zakupem trzeba sprawdzić działanie klimatyzacji i kontrolek. Bardzo szybko przeciera się mieszek osłaniający lewarek biegów.Renault

Renault Kangoo II (2008-)

Podstawowy silnik w gamie: 1.5 dCi o mocach od 68-109 KM
Podstawowy silnik w gamie: 1.5 dCi o mocach od 68-109 KMMotor
Dużo przestrzeni, atrakcyjne wzornictwo i niezła jakość wykonania. Przed zakupem trzeba sprawdzić działanie klimatyzacji i kontrolek. Bardzo szybko przeciera się mieszek osłaniający lewarek biegów.
Dużo przestrzeni, atrakcyjne wzornictwo i niezła jakość wykonania. Przed zakupem trzeba sprawdzić działanie klimatyzacji i kontrolek. Bardzo szybko przeciera się mieszek osłaniający lewarek biegów.Renault
Uboga, bazowa wersja Express – bez obrotomierza i komputera.
Uboga, bazowa wersja Express – bez obrotomierza i komputera.Renault
Popularna opcja – składane oparcie fotela przedniego.
Popularna opcja – składane oparcie fotela przedniego.Renault
Funkcjonalne wnętrze i praktyczny bagażnik. W zależności od układu foteli: 660-2600 l.
Funkcjonalne wnętrze i praktyczny bagażnik. W zależności od układu foteli: 660-2600 l.Renault
Rozwiązanie rodem z minivanów – tylną półkę można mocować na kilku poziomach.
Rozwiązanie rodem z minivanów – tylną półkę można mocować na kilku poziomach.Renault
Charakterystyczna dźwignia tradycyjnego hamulca ręcznego.
Charakterystyczna dźwignia tradycyjnego hamulca ręcznego.Renault
Kangoo II psuje się częściej niż Kangoo I, a to budzi obawy nawet zagorzałych miłośników modelu.
Kangoo II psuje się częściej niż Kangoo I, a to budzi obawy nawet zagorzałych miłośników modelu.Renault
Następca? Następca Kangoo będzie podobny do Mercedesa Citana.
Następca? Następca Kangoo będzie podobny do Mercedesa Citana.Mercedes
Mało popularna wersja benzynowa: 1.6 16V (90-107 KM)
Mało popularna wersja benzynowa: 1.6 16V (90-107 KM)Motor
Poprzednik: na zdjęciu Kangoo I w wersji po liftingu.
Poprzednik: na zdjęciu Kangoo I w wersji po liftingu.Motor

Zobacz również:

    Renault Kangoo II: wersje nadwozia

    Wersje dostawcze oznaczone są jako Express.
    Wersje dostawcze oznaczone są jako Express.Renault
    Wydłużona wersja dostawcza występuje jako Maxi, a osobowa (na zdjęciu) jako Grand.
    Wydłużona wersja dostawcza występuje jako Maxi, a osobowa (na zdjęciu) jako Grand.Renault
    Mało popularny na polskim rynku. Występuje wyłącznie w wersji trzydrzwiowej. Tylko 4 fotele.
    Mało popularny na polskim rynku. Występuje wyłącznie w wersji trzydrzwiowej. Tylko 4 fotele.Renault
    • Szybkie zużycie układu wtryskowego w wersjach 1.5 dCi. Problemy mogą pojawić się już po 100 tys. km.
    • Szybkie zużycie układu korbowodowego w wersjach 1.5 dCi. Panewki obracają się nawet po ok. 150 tys. km.
    • Drobne awarie elektroniki pokładowej błędne wskazania na desce rozdzielczej (np. anomalie wskazań poziomu paliwa).
    • Awarie sterowania klimatyzacji.

    Dane techniczne: Renault Kangoo II (2008-)

    Wersja
    1.6
    1.6
    1.5 dCi
    1.5 dCi
    1.5 dCi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    1598 cm3
    1461 cm3
    1461 cm3
    1461 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    Moc maksymalna
    88 KM
    105 KM
    68 KM
    86 KM
    105 KM
    Maks. moment obrotowy
    128 Nm
    148 Nm
    185 Nm
    200 Nm
    240 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    160 km/h
    170 km/h
    146 km/h
    160 km/h
    169 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    15,8 s
    13,0 s
    19,6 s
    16,0 s
    13,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,1
    8,5
    5,2
    6,0
    5,7