Używane Renault Clio III (2005-2012)

Renault Clio III skutecznie walczy ze stereotypami o francuskich autach.
Renault Clio III skutecznie walczy ze stereotypami o francuskich autach.Motor
Bardzo udana konstrukcja. Solidny montaż, dobre, miękkie materiały - podczas jazdy nic nie skrzypi. To olbrzymi krok naprzód w porównaniu z poprzednikiem. Na dodatek obsługa nie sprawia problemów.
Bardzo udana konstrukcja. Solidny montaż, dobre, miękkie materiały - podczas jazdy nic nie skrzypi. To olbrzymi krok naprzód w porównaniu z poprzednikiem. Na dodatek obsługa nie sprawia problemów.Motor

Renault Clio III (2005-2012)

Wersje pięciodrzwiowe są poszukiwane. Taki samochód z lat 2005-2007 za 18-20 tys. zł to dobry wybór.
Wersje pięciodrzwiowe są poszukiwane. Taki samochód z lat 2005-2007 za 18-20 tys. zł to dobry wybór.Motor
288-1028 l. Nie wszystkie wersje mają dzieloną tylną kanapę!
288-1028 l. Nie wszystkie wersje mają dzieloną tylną kanapę!Motor
Odmiana Grandtour dołączyła do gamy w roku 2008. Najtańsze egzemplarze kosztują 23 tys. zł. Zadbane: od 25 tys. zł w górę.
Odmiana Grandtour dołączyła do gamy w roku 2008. Najtańsze egzemplarze kosztują 23 tys. zł. Zadbane: od 25 tys. zł w górę.Motor
Polecamy silniki benzynowe 1.2 oraz 1.4. Są ekonomiczne i znacznie tańsze w serwisowaniu niż diesle.
Polecamy silniki benzynowe 1.2 oraz 1.4. Są ekonomiczne i znacznie tańsze w serwisowaniu niż diesle.Motor
Bezpieczne i komfortowe. Na dodatek nie rdzewieje. Clio III skutecznie walczy ze stereotypami o francuskich autach.
Bezpieczne i komfortowe. Na dodatek nie rdzewieje. Clio III skutecznie walczy ze stereotypami o francuskich autach.Motor
Egzemplarze po liftingu wyróżniają się nową przednią częścią nadwozia.
Egzemplarze po liftingu wyróżniają się nową przednią częścią nadwozia.Motor
Wersje trzydrzwiowe cieszą się małym zainteresowaniem. Uwagę może przyciągnąć bogate wyposażenie i mocny silnik.
Wersje trzydrzwiowe cieszą się małym zainteresowaniem. Uwagę może przyciągnąć bogate wyposażenie i mocny silnik.Motor
Popularne wyposażenie: kierownica obszyta skórą.
Popularne wyposażenie: kierownica obszyta skórą.Motor
...ale system obsługi za pomocą pilota nie budzi zastrzeżeń.
...ale system obsługi za pomocą pilota nie budzi zastrzeżeń.Motor
Ekran fabrycznej nawigacji wygląda groteskowo...
Ekran fabrycznej nawigacji wygląda groteskowo...Motor
Automatyczna klimatyzacja trafia się sporadycznie.
Automatyczna klimatyzacja trafia się sporadycznie.Motor
Diesle bardzo mało palą, ale po 150 tys. km zaczynają się psuć.
Diesle bardzo mało palą, ale po 150 tys. km zaczynają się psuć.Motor
Lakier łatwo się wyciera, ale blacha nie koroduje.
Lakier łatwo się wyciera, ale blacha nie koroduje.Motor
...demontażu koła zapasowego podczepionego pod autem.
...demontażu koła zapasowego podczepionego pod autem.Motor
Zamiast wnęki na koło zapasowe ? instrukcja obsługi...
Zamiast wnęki na koło zapasowe ? instrukcja obsługi...Motor
Wnętrze wersji trzydrzwiowej: sporo miejsca, ale wsiadanie jest dość uciążliwe.
Wnętrze wersji trzydrzwiowej: sporo miejsca, ale wsiadanie jest dość uciążliwe.Motor
Bardzo udana konstrukcja. Solidny montaż, dobre, miękkie materiały - podczas jazdy nic nie skrzypi. To olbrzymi krok naprzód w porównaniu z poprzednikiem. Na dodatek obsługa nie sprawia problemów.
Bardzo udana konstrukcja. Solidny montaż, dobre, miękkie materiały - podczas jazdy nic nie skrzypi. To olbrzymi krok naprzód w porównaniu z poprzednikiem. Na dodatek obsługa nie sprawia problemów.Motor
Niestaranny montaż. Spod dźwigienki odchylania oparcia fotela kierowcy wysuwa się materiał.
Niestaranny montaż. Spod dźwigienki odchylania oparcia fotela kierowcy wysuwa się materiał.Motor
Jeśli podczas jazdy zapali się kontrolka check engine, lub świec żarowych, lepiej zrezygnować z zakupu.
Jeśli podczas jazdy zapali się kontrolka check engine, lub świec żarowych, lepiej zrezygnować z zakupu.Motor
Pozory mylą. Dobrze wyprofilowane fotele w praktyce są zbyt miękkie i wygniatają się.
Pozory mylą. Dobrze wyprofilowane fotele w praktyce są zbyt miękkie i wygniatają się.Motor
439-1277 l. Grandtour sprawdzi się jako auto na wakacje.
439-1277 l. Grandtour sprawdzi się jako auto na wakacje.Motor
  • Wolnossące wersje benzynowe są praktycznie bezawaryjne (szczególnie 1.2 16V i 1.4 16V). Diesle imponują niskim zużyciem paliwa, ale trapią je liczne usterki.
  • 1.5 dCi: awarie układu wtryskowego.
  • 1.5 dCi: zużycie panewek.
  • 1.4 16V, 1.6 16V: szybkie zużycie kasety zapłonu.
  • Wszystkie wersje: awarie klimatyzacji, stuki klapy bagażnika.
  • Wysoki komfort jazdy (jak na tak małe auto).
  • Znikoma awaryjność wolnossących wersji benzynowych, które na dodatek mało palą.
  • Wysoka pozycja za kierownicą.
  • Mała precyzja pracy lewarka zmiany biegów.
  • Przeciętne właściwości jezdne bazowych wersji.

Wersje sportowe

Na zakup wersji Sport F1 trzeba przygotować 40-50 tys. zł.
Na zakup wersji Sport F1 trzeba przygotować 40-50 tys. zł.Motor
Propozycja bazowa: Clio RS. Ceny używanych: od 35 tys. zł.
Propozycja bazowa: Clio RS. Ceny używanych: od 35 tys. zł.Motor
Clio Gordini RS to towar deficytowy. Ceny: od 70 tys. zł.
Clio Gordini RS to towar deficytowy. Ceny: od 70 tys. zł.Motor

Dane techniczne: Renault Clio III (2005-2012) - wersje benzynowe

Wersja
1.2 16V
1.2 TCE
1.4 16V
1.6 16V
2.0 16V
2.0 RS
Silnik
benz.
t. benz.
benz.
benz.
benz.
benz.
Pojemność skokowa
1149 cm3
1149 cm3
1390 cm3
1598 cm3
1997 cm3
1997 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
65/75 KM
100 KM
98 KM
112 KM
139 KM
197 KM
Maks. moment obrotowy
105/108 Nm
145 Nm
127 Nm
151 Nm
194 Nm
215 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
157/167 km/h
185 km/h
183 km/h
190 km/h
205 km/h
215 km/h
Przysp. 0-100 km/h
14,9/13,4 s
11,0 s
11,3 s
10,2 s
8,5 s
6,9 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
5,9
6,1
6,6
6,8
7,3
8,4

Dane techniczne: Renault Clio III (2005-2012) - wersje wysokoprężne

Wersja
1.5 dCi
1.5 dCi
1.5 dCi
Silnik
t. diesel
t. diesel
t. diesel
Pojemność skokowa
1461 cm3
1461 cm3
1461 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
68 KM
86 KM
106 KM
Maks. moment obrotowy
160 Nm
200 Nm
240 Nm
Osiągi
 
 
 
Prędkość maksymalna
162 km/h
174 km/h
190 km/h
Przysp. 0-100 km/h
15,2 s
12,7 s
11,1 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
4,6
4,4
5,7
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?