Używane BMW serii 1 E81-E88 (2004-2011)

Ceny najtańszych egzemplarzy rozpoczynają się od ok. 27 tys. zł. Na zakup zadbanej „jedynki” trzeba jednak przeznaczyć przynajmniej o 5 tys. zł więcej.
Ceny najtańszych egzemplarzy rozpoczynają się od ok. 27 tys. zł. Na zakup zadbanej „jedynki” trzeba jednak przeznaczyć przynajmniej o 5 tys. zł więcej.Motor
Jak na klasę kompaktową – wzorowa jakość wykonania. Deska rozdzielcza jest wykończona miękkim tworzywem. Niestety – nie wszystkie egzemplarze są tak wyposażone. W najtańszych brakuje nawet klimatyzacji.
Jak na klasę kompaktową – wzorowa jakość wykonania. Deska rozdzielcza jest wykończona miękkim tworzywem. Niestety – nie wszystkie egzemplarze są tak wyposażone. W najtańszych brakuje nawet klimatyzacji.Motor

Zobacz również:

    Zaczęło się od wersji 5d (E87). Z czasem gamę uzupełniły jeszcze 3 odmiany

    E87: Dł./szer./wys.: 423/175/143 cm, rozst. osi: 266 cm, bagażnik: 330/1150 l.
    E87: Dł./szer./wys.: 423/175/143 cm, rozst. osi: 266 cm, bagażnik: 330/1150 l.Motor
    E81: Dł./szer./wys.: 423/175/143 cm, rozst. osi: 266 cm, bagażnik: 330/1150 l.
    E81: Dł./szer./wys.: 423/175/143 cm, rozst. osi: 266 cm, bagażnik: 330/1150 l.Motor
    E82: Dł./szer./wys.: 436/175/142 cm, rozst. osi: 266 cm, bagażnik: 370 l.
    E82: Dł./szer./wys.: 436/175/142 cm, rozst. osi: 266 cm, bagażnik: 370 l.Motor
    E88: Dł./szer./wys.: 436/175/141 cm, rozst. osi: 266 cm, bagażnik: 260/305 l.
    E88: Dł./szer./wys.: 436/175/141 cm, rozst. osi: 266 cm, bagażnik: 260/305 l.Motor

    BMW 1M

    BMW 1M produkowano bazie odmiany Coupe. Model jest szerszy od bazowego o 55 mm.
    BMW 1M produkowano bazie odmiany Coupe. Model jest szerszy od bazowego o 55 mm.BMW
    Wnętrze jest wykończone alcantarą przeszywaną czerwoną nicią. Kierownicę zdobi logo M.
    Wnętrze jest wykończone alcantarą przeszywaną czerwoną nicią. Kierownicę zdobi logo M.BMW
    Silnik: 3.0 R6, moc 340 KM. Moment: 450-500 Nm. Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s.
    Silnik: 3.0 R6, moc 340 KM. Moment: 450-500 Nm. Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s.BMW
    • Awarie cewek zapłonowych.
    • Awarie elektroniki (dotyczy osprzętu wersji benzynowych).
    • Szybkie zużycie dwumasowego koła zamachowego (dotyczy intensywnie eksploatowanych diesli).
    • Awarie napinacza łańcucha rozrządu (dotyczy pierwszych egzemplarzy 116i).
    • Świetna ergonomia, wzorowa czytelność wskaźników.
    • Wysoka jakość wykonania (nawet w podstawowych wersjach).
    • Mały, ale ustawny bagażnik.
    • Dobre wyciszenie wnętrza.
    • Doskonałe właściwości jezdne.
    • Wysokie ceny egzemplarzy używanych.
    • Ograniczona podaż.
    • Na rynku wtórnym dużo egzemplarzy jest naprawionych po wypadku.
    • Mało miejsca na tylnej kanapie.
    • Mały prześwit.

    Dane techniczne: BMW serii 1 E81-E88 (2004-2011) - wersje benzynowe

    Wersja
    116i
    116i**
    118i
    118i**
    120i
    120i**
    130i
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność
    skokowa
    1596 cm3
    1596 cm3
    1995 cm3
    1995 cm3
    1995 cm3
    1995 cm3
    2996 cm3
    Układ
    cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R6/24
    Moc
    maksymalna
    115 KM
    122 KM
    129 KM
    143 KM
    150 KM
    170 KM
    258 KM
    Maksymalny
    moment obrotowy
    150 Nm
    185 Nm
    180 Nm
    190 Nm
    200 Nm
    210 Nm
    300 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
     
     
    Prędkość
    maksymalna
    200 km/h
    202 km/h
    210 km/h
    210 km/h
    217 km/h
    224 km/h
    250 km/h
    Przyspieszenie
    0-100 km/h
    10,8 s
    10,7 s
    9,5 s
    8,7 s
    8,7 s
    7,7 s
    6,2 s
    Średnie
    zużycie paliwa
    w l/100 km
    7,4
    6,2
    7,5
    6,3
    7,6
    6,4
    9,0
    *po liftingu, z bezpośrednim wtryskiem benzyny

    Dane techniczne: BMW serii 1 E81-E88 (2004-2011) - wersje wysokoprężne

    Wersja
    118d
    118d*
    120d
    120d*
    123d*
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1995 cm3
    1995 cm3
    1995 cm3
    1995 cm3
    1995 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    122 KM
    143 KM
    163 KM
    177 KM
    204 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    280 Nm
    300 Nm
    340 Nm
    350 Nm
    400 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    201 km/h
    210 km/h
    220 km/h
    228 km/h
    238 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,0 s
    8,9 s
    7,9 s
    7,5 s
    6,9 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    5,6
    4,5
    5,7
    4,8
    5,2
    *po liftingu