Używane Audi Q7 (2005-)

Używane Audi Q7 (2005-)
Używane Audi Q7 (2005-)Motor
Przed zakupem sprawdź rozrusznik. Jego wymiana wymaga demontażu silnika i skrzyni biegów!
Wiele elementów wnętrza przejęto z modelu A6. Te same są również szlachetne materiały i bardzo wysoka jakość wykończenia.
Wiele elementów wnętrza przejęto z modelu A6. Te same są również szlachetne materiały i bardzo wysoka jakość wykończenia.Motor

Audi Q7 (2005-) - podsumowanie

Audi Q7 (2005-)

Zmiany w nadwoziu Audi Q7 nie są radykalne, na pierwszy rzut oka dostrzegą je zapewne tylko fani niemieckiej marki. Na zdjęciu model przed liftingiem.
Zmiany w nadwoziu Audi Q7 nie są radykalne, na pierwszy rzut oka dostrzegą je zapewne tylko fani niemieckiej marki. Na zdjęciu model przed liftingiem.Motor
Imponujące nadwozie spoczywa na równie imponujących kołach. Najmniejsze mają rozmiar 18 cali. Mocniejsze wersje mają opony 19-, 20- lub 21-calowe. Kosztują średnio 1500-1800 zł za sztukę!
Imponujące nadwozie spoczywa na równie imponujących kołach. Najmniejsze mają rozmiar 18 cali. Mocniejsze wersje mają opony 19-, 20- lub 21-calowe. Kosztują średnio 1500-1800 zł za sztukę!Motor
Po przebiegu 200 tys. km 3.0 TDI zaczyna sprawiać problemy.
Po przebiegu 200 tys. km 3.0 TDI zaczyna sprawiać problemy.Motor
Wszystkie wersje mają elektryczny hamulec pomocniczy.
Wszystkie wersje mają elektryczny hamulec pomocniczy.Motor
Po zakupie trzeba się przygotować na wymianę oleju w skrzyni biegów. Koszt: ok. 2000 zł.
Po zakupie trzeba się przygotować na wymianę oleju w skrzyni biegów. Koszt: ok. 2000 zł.Motor
Wielofunkcyjny kontroler MMI działa intuicyjnie. Nawigacja należy do najlepszych na rynku.
Wielofunkcyjny kontroler MMI działa intuicyjnie. Nawigacja należy do najlepszych na rynku.Motor
Wiele elementów wnętrza przejęto z modelu A6. Te same są również szlachetne materiały i bardzo wysoka jakość wykończenia.
Wiele elementów wnętrza przejęto z modelu A6. Te same są również szlachetne materiały i bardzo wysoka jakość wykończenia.Motor
Używane Audi Q7 (2005-)
Używane Audi Q7 (2005-)Motor
Audi Q7 po liftingu.
Audi Q7 po liftingu.Motor
Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy działa elektryka otwierania i zamykania tylnej klapy. Dodatkowe, składane fotele w bagażniku są wyposażeniem seryjnym.
Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy działa elektryka otwierania i zamykania tylnej klapy. Dodatkowe, składane fotele w bagażniku są wyposażeniem seryjnym.Motor
Warto sprawdzić działanie elektryki foteli – jest awaryjna.
Warto sprawdzić działanie elektryki foteli – jest awaryjna.Motor

To nas poważnie rozczarowało

Podczas testu pojemności bagażników zorganizowanego przez tygodnik "Motor" okazało się, że zamiast deklarowanej pojemności bagażnika 775 l faktycznie jest zaledwie 389 l!
Podczas testu pojemności bagażników zorganizowanego przez tygodnik "Motor" okazało się, że zamiast deklarowanej pojemności bagażnika 775 l faktycznie jest zaledwie 389 l!Motor
Przy 7. osobach powinno być 330 l, weszło 203 l.
Przy 7. osobach powinno być 330 l, weszło 203 l.Motor
W schowku pod podłogą zmieściło się tylko 10 l.
W schowku pod podłogą zmieściło się tylko 10 l.Motor
  • Rozszczelnienie połączeń pneumatycznego zawieszenia.
  • Szybko zużywają się tarcze i klocki hamulcowe.
  • Denerwujące awarie elektrycznego mechanizmu podnoszenia tylnej klapy.
  • Szybko zużywa się łańcuchowy rozrząd w silnikach 3.0 TDI oraz 4.2 TDI.
  • W wyniku zużycia układu wtryskowego wypalają się denka tłoków w silnikach TDI.

Dane techniczne: Audi Q7 (2005-)

Wersja
3.6 FSI
4.2 FSI
3.0 TDI
4.2 TDI
6.0 TDI
Silnik
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
3597 cm3
4163 cm3
2967 cm3
4134 cm3
5934 cm3
Układ cyl./zawory
V6/24
V8/32
V6/24
V8/32
V12/48
Moc maksymalna
280 KM
350 KM
240 KM
340 KM
500 KM
Maks. moment obrot.
360 Nm
440 Nm
550 Nm
760 Nm
1000 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
225 km/h
244 km/h
210 km/h
240 km/h
250 km/h
Przysp. 0-100 km/h
8,5 s
7,4 s
8,5 s
6,4 s
5,5 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
12,1
12,7
9,1
9,9
11,3