Używany Range Rover Sport (2005-2013)

Za egzemplarz w ładnym 2013: nowy model stanie – np. taki jak ten z 2008 r. w wersji 4.4 V8 lub 2.7 TDV6 trzeba zapłacić ok. 80-90 tys. zł.
Za egzemplarz w ładnym 2013: nowy model stanie – np. taki jak ten z 2008 r. w wersji 4.4 V8 lub 2.7 TDV6 trzeba zapłacić ok. 80-90 tys. zł.Motor
Wysoka jakość materiałów. Montaż poprawny, ale nie idealny. Wszystkie wersje są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów marki ZF, która należy do najlepszych na rynku. Korzysta z niej także BMW.
Wysoka jakość materiałów. Montaż poprawny, ale nie idealny. Wszystkie wersje są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów marki ZF, która należy do najlepszych na rynku. Korzysta z niej także BMW.Motor

Zobacz również:

    Polecam okresową kontrolę miechów zawieszenia. Wydłuży to żywotność kompresora ciśnienia układu
    Łukasz Nawalany, kierownik Land Serwis Wieliczka www.lr.pl

    Range Rover Sport (2005-2013)

    Ceny nowych modeli w salonie: od 322 tys. zł.
    Ceny nowych modeli w salonie: od 322 tys. zł.Land Rover
    Wersja z 2009 r. po liftingu jest autem poszukiwanym.
    Wersja z 2009 r. po liftingu jest autem poszukiwanym.Land Rover
    3.0 TDV6 – to optymalny wybór, ale drogi w zakupie (od 160 tys. zł) i w naprawach.
    3.0 TDV6 – to optymalny wybór, ale drogi w zakupie (od 160 tys. zł) i w naprawach.Motor
    Benzynowe silniki V8 są trwałe, ale rzadko spotykane i nieekonomiczne.
    Benzynowe silniki V8 są trwałe, ale rzadko spotykane i nieekonomiczne.Motor
    Luksusowe fotele są trwałe i doskonale sprawdzają się podczas jazdy w trasie.
    Luksusowe fotele są trwałe i doskonale sprawdzają się podczas jazdy w trasie.Motor
    Między fotelami: pokrętło do zarządzania systemem Terrain Response, regulacja zawieszenia i asystent zjazdu.
    Między fotelami: pokrętło do zarządzania systemem Terrain Response, regulacja zawieszenia i asystent zjazdu.Motor
    Wysoka jakość materiałów. Montaż poprawny, ale nie idealny. Wszystkie wersje są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów marki ZF, która należy do najlepszych na rynku. Korzysta z niej także BMW.
    Wysoka jakość materiałów. Montaż poprawny, ale nie idealny. Wszystkie wersje są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów marki ZF, która należy do najlepszych na rynku. Korzysta z niej także BMW.Motor
    Bagażnik ma słuszną objętość od 450 do 2015 litrów. Koło zapasowe jest podwieszone pod podłogą.
    Bagażnik ma słuszną objętość od 450 do 2015 litrów. Koło zapasowe jest podwieszone pod podłogą.Motor
    Używany Range Rover Sport (2005-2013)
    Używany Range Rover Sport (2005-2013)Motor
    Za egzemplarz w ładnym 2013: nowy model stanie – np. taki jak ten z 2008 r. w wersji 4.4 V8 lub 2.7 TDV6 trzeba zapłacić ok. 80-90 tys. zł.
    Za egzemplarz w ładnym 2013: nowy model stanie – np. taki jak ten z 2008 r. w wersji 4.4 V8 lub 2.7 TDV6 trzeba zapłacić ok. 80-90 tys. zł.Motor

    Range Rover Sport (2005-2013) - podsumowanie

    • Awarie pomp wysokiego ciśnienia paliwa: słaba strona silnika 2.7 TDV6.
    • Zatkany filtr cząstek stałych: utrapienie osób, które dieslami jeżdżą tylko w mieście.
    • Bez komputera ani rusz: aby wyregulować geometrię kół, należy ustawić zawieszenie pneumatyczne w tryb serwisowy, a to można zrobić tylko markowym diagnoskopem.

    Dane techniczne: Range Rover Sport (2005-2013)

    Wersja
    4.4 V8
    4.4 V8 K
    TDV6
    TDV6
    Silnik
    benzynowy
    benz. kompr.
    t.diesel
    bit.diesel
    Pojemność skokowa
    4394 cm3
    4197 cm3
    2720 cm3
    2993 cm3
    Układ cyl./zawory
    V8/32
    V8/32
    V6/32
    V6/32
    Moc maksymalna
    299 KM
    390 KM
    190 KM
    245 KM
    Maks. moment obr.
    425 Nm
    550 Nm
    440 Nm
    600 Nm
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    209 km/h
    225 km/h
    193 km/h
    198 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    8,9 s
    7,6 s
    12,7 s
    9,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    14,9
    15,9
    10,2
    9,5