Używany Range Rover Sport (2005-2013)

Za egzemplarz w ładnym 2013: nowy model stanie – np. taki jak ten z 2008 r. w wersji 4.4 V8 lub 2.7 TDV6 trzeba zapłacić ok. 80-90 tys. zł.
Za egzemplarz w ładnym 2013: nowy model stanie – np. taki jak ten z 2008 r. w wersji 4.4 V8 lub 2.7 TDV6 trzeba zapłacić ok. 80-90 tys. zł.Motor
Wysoka jakość materiałów. Montaż poprawny, ale nie idealny. Wszystkie wersje są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów marki ZF, która należy do najlepszych na rynku. Korzysta z niej także BMW.
Wysoka jakość materiałów. Montaż poprawny, ale nie idealny. Wszystkie wersje są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów marki ZF, która należy do najlepszych na rynku. Korzysta z niej także BMW.Motor
Polecam okresową kontrolę miechów zawieszenia. Wydłuży to żywotność kompresora ciśnienia układu
Łukasz Nawalany, kierownik Land Serwis Wieliczka www.lr.pl

Range Rover Sport (2005-2013)

Ceny nowych modeli w salonie: od 322 tys. zł.
Ceny nowych modeli w salonie: od 322 tys. zł.Land Rover
Wersja z 2009 r. po liftingu jest autem poszukiwanym.
Wersja z 2009 r. po liftingu jest autem poszukiwanym.Land Rover
3.0 TDV6 – to optymalny wybór, ale drogi w zakupie (od 160 tys. zł) i w naprawach.
3.0 TDV6 – to optymalny wybór, ale drogi w zakupie (od 160 tys. zł) i w naprawach.Motor
Benzynowe silniki V8 są trwałe, ale rzadko spotykane i nieekonomiczne.
Benzynowe silniki V8 są trwałe, ale rzadko spotykane i nieekonomiczne.Motor
Luksusowe fotele są trwałe i doskonale sprawdzają się podczas jazdy w trasie.
Luksusowe fotele są trwałe i doskonale sprawdzają się podczas jazdy w trasie.Motor
Między fotelami: pokrętło do zarządzania systemem Terrain Response, regulacja zawieszenia i asystent zjazdu.
Między fotelami: pokrętło do zarządzania systemem Terrain Response, regulacja zawieszenia i asystent zjazdu.Motor
Wysoka jakość materiałów. Montaż poprawny, ale nie idealny. Wszystkie wersje są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów marki ZF, która należy do najlepszych na rynku. Korzysta z niej także BMW.
Wysoka jakość materiałów. Montaż poprawny, ale nie idealny. Wszystkie wersje są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów marki ZF, która należy do najlepszych na rynku. Korzysta z niej także BMW.Motor
Bagażnik ma słuszną objętość od 450 do 2015 litrów. Koło zapasowe jest podwieszone pod podłogą.
Bagażnik ma słuszną objętość od 450 do 2015 litrów. Koło zapasowe jest podwieszone pod podłogą.Motor
Używany Range Rover Sport (2005-2013)
Używany Range Rover Sport (2005-2013)Motor
Za egzemplarz w ładnym 2013: nowy model stanie – np. taki jak ten z 2008 r. w wersji 4.4 V8 lub 2.7 TDV6 trzeba zapłacić ok. 80-90 tys. zł.
Za egzemplarz w ładnym 2013: nowy model stanie – np. taki jak ten z 2008 r. w wersji 4.4 V8 lub 2.7 TDV6 trzeba zapłacić ok. 80-90 tys. zł.Motor

Range Rover Sport (2005-2013) - podsumowanie

  • Awarie pomp wysokiego ciśnienia paliwa: słaba strona silnika 2.7 TDV6.
  • Zatkany filtr cząstek stałych: utrapienie osób, które dieslami jeżdżą tylko w mieście.
  • Bez komputera ani rusz: aby wyregulować geometrię kół, należy ustawić zawieszenie pneumatyczne w tryb serwisowy, a to można zrobić tylko markowym diagnoskopem.

Dane techniczne: Range Rover Sport (2005-2013)

Wersja
4.4 V8
4.4 V8 K
TDV6
TDV6
Silnik
benzynowy
benz. kompr.
t.diesel
bit.diesel
Pojemność skokowa
4394 cm3
4197 cm3
2720 cm3
2993 cm3
Układ cyl./zawory
V8/32
V8/32
V6/32
V6/32
Moc maksymalna
299 KM
390 KM
190 KM
245 KM
Maks. moment obr.
425 Nm
550 Nm
440 Nm
600 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
209 km/h
225 km/h
193 km/h
198 km/h
Przysp. 0-100 km/h
8,9 s
7,6 s
12,7 s
9,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
14,9
15,9
10,2
9,5