Używany Range Rover II P38A (1994-2002)

Przed zakupem Range Rovera trzeba koniecznie sprawdzić stan pneumatycznego zawieszenia.
Przed zakupem Range Rovera trzeba koniecznie sprawdzić stan pneumatycznego zawieszenia.Motor
W zależności od wersji za kierownicą jest luksusowo lub... bardzo luksusowo. Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy wszystko działa. Topowe wersje nazywają się: Linley, Holland&Holland, a także Vogue.
W zależności od wersji za kierownicą jest luksusowo lub... bardzo luksusowo. Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy wszystko działa. Topowe wersje nazywają się: Linley, Holland&Holland, a także Vogue.Motor
Przed zakupem Range Rovera trzeba koniecznie sprawdzić stan pneumatycznego zawieszenia.

Range Rover II P38A (1994-2002)

Następca: L322 jest jeszcze bardziej luksusowy, ale mniej terenowy.
Następca: L322 jest jeszcze bardziej luksusowy, ale mniej terenowy.Land Rover
Poprzednia generacja: Range Rover Classic.
Poprzednia generacja: Range Rover Classic.Land Rover
Przed zakupem trzeba sprawdzić klimatyzację – to zaawansowany i niestety awaryjny element.
Przed zakupem trzeba sprawdzić klimatyzację – to zaawansowany i niestety awaryjny element.Motor
Używany Range Rover II P38A (1994-2002)
Używany Range Rover II P38A (1994-2002)Motor
W zależności od wersji za kierownicą jest luksusowo lub... bardzo luksusowo. Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy wszystko działa. Topowe wersje nazywają się: Linley, Holland&Holland, a także Vogue.
W zależności od wersji za kierownicą jest luksusowo lub... bardzo luksusowo. Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy wszystko działa. Topowe wersje nazywają się: Linley, Holland&Holland, a także Vogue.Motor
Wysokoprężny silnik BMW pracuje kulturalnie, ale ma tylko 136 KM i 270 Nm i z trudem radzi sobie z angielskim kolosem.
Wysokoprężny silnik BMW pracuje kulturalnie, ale ma tylko 136 KM i 270 Nm i z trudem radzi sobie z angielskim kolosem.Motor
Ciśnienie w układzie zawieszenia wytwarza pompa – koszt używanej to ok. 1000 zł.
Ciśnienie w układzie zawieszenia wytwarza pompa – koszt używanej to ok. 1000 zł.Motor
Dostęp do bagażnika jest bardzo wygodny, tylna klapa dzieli się na dwie części. Pojemność: 520/1640 l.
Dostęp do bagażnika jest bardzo wygodny, tylna klapa dzieli się na dwie części. Pojemność: 520/1640 l.Motor
Większość egzemplarzy ma skórzaną tapicerkę i elektrycznie regulowane fotele.
Większość egzemplarzy ma skórzaną tapicerkę i elektrycznie regulowane fotele.Motor
Używany Range Rover II P38A (1994-2002)
Używany Range Rover II P38A (1994-2002)Motor
Lewy rząd – jazda na asfalcie. Prawy – jazda w terenie z użyciem reduktora.
Lewy rząd – jazda na asfalcie. Prawy – jazda w terenie z użyciem reduktora.Motor

Range Rover II P38A (1994-2002) - podsumowanie

  • Nie działa klimatyzacja: przyczyna jest zwykle poważna - nastąpiła awaria panelu sterującego (koszt ok. 2 tys. zł).
  • Opadło zawieszenie: przeszło w tryb awaryjny. Przyczyną jest prawdopodobnie zużycie pompy ciśnienia lub nieszczelność układu.
  • Silnik benzynowy zużywa płyn chłodniczy, przegrzewa się: duże ryzyko pęknięcia bloku. To typowa usterka modelu.

Dane techniczne: Range Rover II P38A (1994-2002)

Wersja
4.0 SE
4.0 SE
4.6 HSE
4.6 HSE
2.5 TD
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
3947 cm3
3947 cm3
4552 cm3
4552 cm3
2497 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/16
V8/16
V8/16
V8/16
R6/12
Moc maksymalna
190 KM
185 KM
226 KM
218 KM
136 KM
Maksymalny moment obrotowy
320 Nm
340 Nm
380 Nm
400 Nm
270 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
188 km/h
190 km/h
196 km/h
196 km/h
170 km/h
Przysp. 0-100 km/h
10,7 s
10,5 s
10,1 s
9,9 s
14,3 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
13,5
11,5
14,1
12,2
10,9