Używany Range Rover II P38A (1994-2002)

Przed zakupem Range Rovera trzeba koniecznie sprawdzić stan pneumatycznego zawieszenia.
Przed zakupem Range Rovera trzeba koniecznie sprawdzić stan pneumatycznego zawieszenia.Motor
W zależności od wersji za kierownicą jest luksusowo lub... bardzo luksusowo. Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy wszystko działa. Topowe wersje nazywają się: Linley, Holland&Holland, a także Vogue.
W zależności od wersji za kierownicą jest luksusowo lub... bardzo luksusowo. Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy wszystko działa. Topowe wersje nazywają się: Linley, Holland&Holland, a także Vogue.Motor
Przed zakupem Range Rovera trzeba koniecznie sprawdzić stan pneumatycznego zawieszenia.

Zobacz również:

    Range Rover II P38A (1994-2002)

    Następca: L322 jest jeszcze bardziej luksusowy, ale mniej terenowy.
    Następca: L322 jest jeszcze bardziej luksusowy, ale mniej terenowy.Land Rover
    Poprzednia generacja: Range Rover Classic.
    Poprzednia generacja: Range Rover Classic.Land Rover
    Przed zakupem trzeba sprawdzić klimatyzację – to zaawansowany i niestety awaryjny element.
    Przed zakupem trzeba sprawdzić klimatyzację – to zaawansowany i niestety awaryjny element.Motor
    Używany Range Rover II P38A (1994-2002)
    Używany Range Rover II P38A (1994-2002)Motor
    W zależności od wersji za kierownicą jest luksusowo lub... bardzo luksusowo. Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy wszystko działa. Topowe wersje nazywają się: Linley, Holland&Holland, a także Vogue.
    W zależności od wersji za kierownicą jest luksusowo lub... bardzo luksusowo. Przed zakupem trzeba sprawdzić, czy wszystko działa. Topowe wersje nazywają się: Linley, Holland&Holland, a także Vogue.Motor
    Wysokoprężny silnik BMW pracuje kulturalnie, ale ma tylko 136 KM i 270 Nm i z trudem radzi sobie z angielskim kolosem.
    Wysokoprężny silnik BMW pracuje kulturalnie, ale ma tylko 136 KM i 270 Nm i z trudem radzi sobie z angielskim kolosem.Motor
    Ciśnienie w układzie zawieszenia wytwarza pompa – koszt używanej to ok. 1000 zł.
    Ciśnienie w układzie zawieszenia wytwarza pompa – koszt używanej to ok. 1000 zł.Motor
    Dostęp do bagażnika jest bardzo wygodny, tylna klapa dzieli się na dwie części. Pojemność: 520/1640 l.
    Dostęp do bagażnika jest bardzo wygodny, tylna klapa dzieli się na dwie części. Pojemność: 520/1640 l.Motor
    Większość egzemplarzy ma skórzaną tapicerkę i elektrycznie regulowane fotele.
    Większość egzemplarzy ma skórzaną tapicerkę i elektrycznie regulowane fotele.Motor
    Używany Range Rover II P38A (1994-2002)
    Używany Range Rover II P38A (1994-2002)Motor
    Lewy rząd – jazda na asfalcie. Prawy – jazda w terenie z użyciem reduktora.
    Lewy rząd – jazda na asfalcie. Prawy – jazda w terenie z użyciem reduktora.Motor

    Range Rover II P38A (1994-2002) - podsumowanie

    • Nie działa klimatyzacja: przyczyna jest zwykle poważna - nastąpiła awaria panelu sterującego (koszt ok. 2 tys. zł).
    • Opadło zawieszenie: przeszło w tryb awaryjny. Przyczyną jest prawdopodobnie zużycie pompy ciśnienia lub nieszczelność układu.
    • Silnik benzynowy zużywa płyn chłodniczy, przegrzewa się: duże ryzyko pęknięcia bloku. To typowa usterka modelu.

    Dane techniczne: Range Rover II P38A (1994-2002)

    Wersja
    4.0 SE
    4.0 SE
    4.6 HSE
    4.6 HSE
    2.5 TD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    3947 cm3
    3947 cm3
    4552 cm3
    4552 cm3
    2497 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/16
    V8/16
    V8/16
    V8/16
    R6/12
    Moc maksymalna
    190 KM
    185 KM
    226 KM
    218 KM
    136 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    320 Nm
    340 Nm
    380 Nm
    400 Nm
    270 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    188 km/h
    190 km/h
    196 km/h
    196 km/h
    170 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    10,7 s
    10,5 s
    10,1 s
    9,9 s
    14,3 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    13,5
    11,5
    14,1
    12,2
    10,9