Używane Audi A6 (C6) i BMW 5 (E60)

Audi A6 (C6), BMW serii 5 (E60
Audi A6 (C6), BMW serii 5 (E60Motor
BMW uchodzi za droższe w eksploatacji i w serwisowaniu. Porównanie z Audi A6 obala ten mit.

Audi A6 (C6): polecamy wersje po liftingu – mają bardziej dopracowane diesle

Bardzo wysoka jakość wykonania, a wnętrze jest raczej luksusowe niż sportowe. Ekran komputera jest mniejszy niż w BMW. Do obsługi systemu służy pokrętło MMI.
Bardzo wysoka jakość wykonania, a wnętrze jest raczej luksusowe niż sportowe. Ekran komputera jest mniejszy niż w BMW. Do obsługi systemu służy pokrętło MMI.Motor
Bagażnik jest nieznacznie większy niż w BMW (545 l), ale trudniej go wykorzystać. Jest głęboki, a dostęp ograniczają błotniki i pochylona szyba.
Bagażnik jest nieznacznie większy niż w BMW (545 l), ale trudniej go wykorzystać. Jest głęboki, a dostęp ograniczają błotniki i pochylona szyba.Motor
Audi A6 (C6) 3.0 TDI Quattro (2009)
Audi A6 (C6) 3.0 TDI Quattro (2009)Motor

Dane techniczne, osiągi: Audi A6 (2004-2011)

 
2.0 TDI PD
2.0 TDI PD
3.0 TDI
3.0 TDI
Silnik
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1968 cm3
1968 cm3
2967 cm3
2967 cm3
Układ cyl./zawory
R4/16
R4/16
V6/24
V6/24
Moc maksymalna
140 KM
170 KM
225 KM
240 KM
Maks. moment obr.
320 Nm
350 Nm
450 Nm
500 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
208 km/h
225 km/h
250 km/h
250 km/h
Przysp. 0-100 km/h
10,3 s
8,9 s
7,3 s
6,6 s
Średnie zużycie paliwa
6,3 l/100 km
5,8 l/100 km
7,9 l/100 km
7,1 l/100 km

BMW serii 5 (E60): polecany, 6-cylindrowy diesel był udany od początku produkcji

Sportowa kierownica, okrągłe tarcze zegarów i olbrzymi ekran komputera pokładowego. Liczbę przycisków i pokręteł zredukowano do minimum.
Sportowa kierownica, okrągłe tarcze zegarów i olbrzymi ekran komputera pokładowego. Liczbę przycisków i pokręteł zredukowano do minimum.Motor
Bagażnik sedana ma 520 l. Zaskakuje prosta konstrukcja zawiasów i rewelacyjny dostęp od góry – błotniki zupełnie nie przeszkadzają.
Bagażnik sedana ma 520 l. Zaskakuje prosta konstrukcja zawiasów i rewelacyjny dostęp od góry – błotniki zupełnie nie przeszkadzają.Motor
BMW 530d (E60) przed liftingiem
BMW 530d (E60) przed liftingiemMotor

Dane techniczne, osiągi: BMW serii 5 (2003-2010)

 
2.0 (520d)
2.0 (520d)
3.0 (530d)
3.0 (535d)
Silnik
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1995 cm3
1995 cm3
2993 cm3
2993 cm3
Układ cyl./zawory
R4/16
R4/16
R6/24
R6/24
Moc maksymalna
163 KM
177 KM
197 KM
286 KM
Maks. moment obr.
340 Nm
350 Nm
400 Nm
580 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
223 km/h
231 km/h
237 km/h
250 km/h
Przysp. 0-100 km/h
8,6 s
8,3 s
7,6 s
6,4 s
Średnie zużycie paliwa
5,9 l/100 km
6,1 l/100 km
6,2 l/100 km
6,8 l/100 km

Podsumowanie: używane Audi A6 (C6) i BMW serii 5 (E60/E61) z silnikami Diesla