Używane Audi A6 (C6) i BMW 5 (E60)

Audi A6 (C6), BMW serii 5 (E60
Audi A6 (C6), BMW serii 5 (E60Motor
BMW uchodzi za droższe w eksploatacji i w serwisowaniu. Porównanie z Audi A6 obala ten mit.

      Audi A6 (C6): polecamy wersje po liftingu – mają bardziej dopracowane diesle

      Bardzo wysoka jakość wykonania, a wnętrze jest raczej luksusowe niż sportowe. Ekran komputera jest mniejszy niż w BMW. Do obsługi systemu służy pokrętło MMI.
      Bardzo wysoka jakość wykonania, a wnętrze jest raczej luksusowe niż sportowe. Ekran komputera jest mniejszy niż w BMW. Do obsługi systemu służy pokrętło MMI.Motor
      Bagażnik jest nieznacznie większy niż w BMW (545 l), ale trudniej go wykorzystać. Jest głęboki, a dostęp ograniczają błotniki i pochylona szyba.
      Bagażnik jest nieznacznie większy niż w BMW (545 l), ale trudniej go wykorzystać. Jest głęboki, a dostęp ograniczają błotniki i pochylona szyba.Motor
      Audi A6 (C6) 3.0 TDI Quattro (2009)
      Audi A6 (C6) 3.0 TDI Quattro (2009)Motor

      Dane techniczne, osiągi: Audi A6 (2004-2011)

       
      2.0 TDI PD
      2.0 TDI PD
      3.0 TDI
      3.0 TDI
      Silnik
      turbodiesel
      turbodiesel
      turbodiesel
      turbodiesel
      Pojemność skokowa
      1968 cm3
      1968 cm3
      2967 cm3
      2967 cm3
      Układ cyl./zawory
      R4/16
      R4/16
      V6/24
      V6/24
      Moc maksymalna
      140 KM
      170 KM
      225 KM
      240 KM
      Maks. moment obr.
      320 Nm
      350 Nm
      450 Nm
      500 Nm
      Osiągi (dane producenta)
      Prędkość maksymalna
      208 km/h
      225 km/h
      250 km/h
      250 km/h
      Przysp. 0-100 km/h
      10,3 s
      8,9 s
      7,3 s
      6,6 s
      Średnie zużycie paliwa
      6,3 l/100 km
      5,8 l/100 km
      7,9 l/100 km
      7,1 l/100 km

      BMW serii 5 (E60): polecany, 6-cylindrowy diesel był udany od początku produkcji

      Sportowa kierownica, okrągłe tarcze zegarów i olbrzymi ekran komputera pokładowego. Liczbę przycisków i pokręteł zredukowano do minimum.
      Sportowa kierownica, okrągłe tarcze zegarów i olbrzymi ekran komputera pokładowego. Liczbę przycisków i pokręteł zredukowano do minimum.Motor
      Bagażnik sedana ma 520 l. Zaskakuje prosta konstrukcja zawiasów i rewelacyjny dostęp od góry – błotniki zupełnie nie przeszkadzają.
      Bagażnik sedana ma 520 l. Zaskakuje prosta konstrukcja zawiasów i rewelacyjny dostęp od góry – błotniki zupełnie nie przeszkadzają.Motor
      BMW 530d (E60) przed liftingiem
      BMW 530d (E60) przed liftingiemMotor

      Dane techniczne, osiągi: BMW serii 5 (2003-2010)

       
      2.0 (520d)
      2.0 (520d)
      3.0 (530d)
      3.0 (535d)
      Silnik
      turbodiesel
      turbodiesel
      turbodiesel
      turbodiesel
      Pojemność skokowa
      1995 cm3
      1995 cm3
      2993 cm3
      2993 cm3
      Układ cyl./zawory
      R4/16
      R4/16
      R6/24
      R6/24
      Moc maksymalna
      163 KM
      177 KM
      197 KM
      286 KM
      Maks. moment obr.
      340 Nm
      350 Nm
      400 Nm
      580 Nm
      Osiągi (dane producenta)
      Prędkość maksymalna
      223 km/h
      231 km/h
      237 km/h
      250 km/h
      Przysp. 0-100 km/h
      8,6 s
      8,3 s
      7,6 s
      6,4 s
      Średnie zużycie paliwa
      5,9 l/100 km
      6,1 l/100 km
      6,2 l/100 km
      6,8 l/100 km

      Podsumowanie: używane Audi A6 (C6) i BMW serii 5 (E60/E61) z silnikami Diesla