Używana Mazda 323 BA (1994-1998)

Wersji F nadal wygląda atrakcyjnie i przypomina czterodrzwiowe coupe. Nie ma już jednak podnoszonych świateł jak poprzedniczka.
Wersji F nadal wygląda atrakcyjnie i przypomina czterodrzwiowe coupe. Nie ma już jednak podnoszonych świateł jak poprzedniczka.Motor
Tablica przyrządów za sprawą obecności suwaków sterowania nawiewami wygląda dość archaicznie. Jednak spasowanie jest zupełnie dobre i skrzypienie w bezwypadkowych autach nie występuje.
Tablica przyrządów za sprawą obecności suwaków sterowania nawiewami wygląda dość archaicznie. Jednak spasowanie jest zupełnie dobre i skrzypienie w bezwypadkowych autach nie występuje.Motor

Zobacz również:

    Mazda 323 BA (1994-1998)

    Mazda 323F z lat 1998-2003.
    Mazda 323F z lat 1998-2003.Mazda
    Tablica przyrządów za sprawą obecności suwaków sterowania nawiewami wygląda dość archaicznie. Jednak spasowanie jest zupełnie dobre i skrzypienie w bezwypadkowych autach nie występuje.
    Tablica przyrządów za sprawą obecności suwaków sterowania nawiewami wygląda dość archaicznie. Jednak spasowanie jest zupełnie dobre i skrzypienie w bezwypadkowych autach nie występuje.Motor
    Polecany silnik: 1.8/114 KM. Znacznie lepszy od 1.5.
    Polecany silnik: 1.8/114 KM. Znacznie lepszy od 1.5.Motor
    W wersji 323F bagażnik ma satysfakcjonującą pojemność 345 l. Jest jednak dość wąski i ma wysoki próg załadunku.
    W wersji 323F bagażnik ma satysfakcjonującą pojemność 345 l. Jest jednak dość wąski i ma wysoki próg załadunku.Motor
    Zwróćmy uwagę na uszczelki drzwi bezramkowych. Potrafią być już sparciałe i przeciekać.
    Zwróćmy uwagę na uszczelki drzwi bezramkowych. Potrafią być już sparciałe i przeciekać.Motor
    Wersji F nadal wygląda atrakcyjnie i przypomina czterodrzwiowe coupe. Nie ma już jednak podnoszonych świateł jak poprzedniczka.
    Wersji F nadal wygląda atrakcyjnie i przypomina czterodrzwiowe coupe. Nie ma już jednak podnoszonych świateł jak poprzedniczka.Motor
    Mazda 323F (1994-1998)
    Mazda 323F (1994-1998)Motor

    Mazda 323 BA (1994-1998) - podsumowanie

    Inne wersje nadwoziowe – rodzina modeli

    Mazda 323P
    Mazda 323PMazda
    Mazda 323C
    Mazda 323CMazda
    Mazda 323S
    Mazda 323SMazda

    Mazda 323 BA (1994-1998) - cechy identyfikacyjne

    • Szybkie zużycie łączników stabilizatora, wymiana konieczna nawet raz do roku.
    • Duże zapotrzebowanie na olej przez silnik 1.5 16V/88 KM.
    • Przedwcześnie zużycie pierścieni tłokowych w 1.5 16V/88 KM.
    • Korozja, szczególnie na krawędziach tylnych błotników i w układzie wydechowym.
    • Zacinający się elektryczny mechanizm wysuwania anteny w modelu 323F.
    • Wysoki poziom niezawodności i zadowalająca jakość wykończenia.
    • Dopracowany układ jezdny.
    • Przestronne wersje cztero- i pięciodrzwiowe.
    • Wciąż atrakcyjna stylizacja.
    • Słaba przestronność w wersjach trzydrzwiowych.
    • Przeciętna skuteczność układu hamulcowego.
    • Mierna widoczność do tyłu.

    Dane techniczne: Mazda 323 BA (1994-1998)

    Wersja
    1.3
    1.5
    1.8
    2.0 V6
    1.7 TD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1324 cm3
    1489 cm3
    1840 cm3
    1995 cm3
    1686 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    V6/24
    R4/8
    Moc maksymalna
    75 KM
    88 KM
    114 KM
    144 KM
    82 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    105 Nm
    132 Nm
    157 Nm
    180 Nm
    168 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    165 km/h
    175 km/h
    191 km/h
    213 km/h
    170 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,3 s
    11,9 s
    9,7 s
    9,4 s
    14,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    7,3
    7,2
    8,0
    8,9
    6,3