Używana Mazda 323 BA (1994-1998)

Wersji F nadal wygląda atrakcyjnie i przypomina czterodrzwiowe coupe. Nie ma już jednak podnoszonych świateł jak poprzedniczka.
Wersji F nadal wygląda atrakcyjnie i przypomina czterodrzwiowe coupe. Nie ma już jednak podnoszonych świateł jak poprzedniczka.Motor
Tablica przyrządów za sprawą obecności suwaków sterowania nawiewami wygląda dość archaicznie. Jednak spasowanie jest zupełnie dobre i skrzypienie w bezwypadkowych autach nie występuje.
Tablica przyrządów za sprawą obecności suwaków sterowania nawiewami wygląda dość archaicznie. Jednak spasowanie jest zupełnie dobre i skrzypienie w bezwypadkowych autach nie występuje.Motor

Mazda 323 BA (1994-1998)

Mazda 323F z lat 1998-2003.
Mazda 323F z lat 1998-2003.Mazda
Tablica przyrządów za sprawą obecności suwaków sterowania nawiewami wygląda dość archaicznie. Jednak spasowanie jest zupełnie dobre i skrzypienie w bezwypadkowych autach nie występuje.
Tablica przyrządów za sprawą obecności suwaków sterowania nawiewami wygląda dość archaicznie. Jednak spasowanie jest zupełnie dobre i skrzypienie w bezwypadkowych autach nie występuje.Motor
Polecany silnik: 1.8/114 KM. Znacznie lepszy od 1.5.
Polecany silnik: 1.8/114 KM. Znacznie lepszy od 1.5.Motor
W wersji 323F bagażnik ma satysfakcjonującą pojemność 345 l. Jest jednak dość wąski i ma wysoki próg załadunku.
W wersji 323F bagażnik ma satysfakcjonującą pojemność 345 l. Jest jednak dość wąski i ma wysoki próg załadunku.Motor
Zwróćmy uwagę na uszczelki drzwi bezramkowych. Potrafią być już sparciałe i przeciekać.
Zwróćmy uwagę na uszczelki drzwi bezramkowych. Potrafią być już sparciałe i przeciekać.Motor
Wersji F nadal wygląda atrakcyjnie i przypomina czterodrzwiowe coupe. Nie ma już jednak podnoszonych świateł jak poprzedniczka.
Wersji F nadal wygląda atrakcyjnie i przypomina czterodrzwiowe coupe. Nie ma już jednak podnoszonych świateł jak poprzedniczka.Motor
Mazda 323F (1994-1998)
Mazda 323F (1994-1998)Motor

Mazda 323 BA (1994-1998) - podsumowanie

Inne wersje nadwoziowe – rodzina modeli

Mazda 323P
Mazda 323PMazda
Mazda 323C
Mazda 323CMazda
Mazda 323S
Mazda 323SMazda

Mazda 323 BA (1994-1998) - cechy identyfikacyjne

  • Szybkie zużycie łączników stabilizatora, wymiana konieczna nawet raz do roku.
  • Duże zapotrzebowanie na olej przez silnik 1.5 16V/88 KM.
  • Przedwcześnie zużycie pierścieni tłokowych w 1.5 16V/88 KM.
  • Korozja, szczególnie na krawędziach tylnych błotników i w układzie wydechowym.
  • Zacinający się elektryczny mechanizm wysuwania anteny w modelu 323F.
  • Wysoki poziom niezawodności i zadowalająca jakość wykończenia.
  • Dopracowany układ jezdny.
  • Przestronne wersje cztero- i pięciodrzwiowe.
  • Wciąż atrakcyjna stylizacja.
  • Słaba przestronność w wersjach trzydrzwiowych.
  • Przeciętna skuteczność układu hamulcowego.
  • Mierna widoczność do tyłu.

Dane techniczne: Mazda 323 BA (1994-1998)

Wersja
1.3
1.5
1.8
2.0 V6
1.7 TD
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1324 cm3
1489 cm3
1840 cm3
1995 cm3
1686 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
V6/24
R4/8
Moc maksymalna
75 KM
88 KM
114 KM
144 KM
82 KM
Maksymalny moment obrotowy
105 Nm
132 Nm
157 Nm
180 Nm
168 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
165 km/h
175 km/h
191 km/h
213 km/h
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,3 s
11,9 s
9,7 s
9,4 s
14,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
7,3
7,2
8,0
8,9
6,3