Używana Honda Accord VII (2002-2008)

Trudno wskazać słabe strony Accorda. To bardzo dopracowane auto, zwłaszcza po liftingu.
Trudno wskazać słabe strony Accorda. To bardzo dopracowane auto, zwłaszcza po liftingu.Motor
Trudno tu wskazać słabe strony: plastiki są wysokiej jakości, ergonomia stoi na niezłym poziomie, a po 200 tys. km nie widać poważniejszych śladów zużycia.
Trudno tu wskazać słabe strony: plastiki są wysokiej jakości, ergonomia stoi na niezłym poziomie, a po 200 tys. km nie widać poważniejszych śladów zużycia.Motor

Honda Accord VII (2002-2008)

Wersja kombi ma rozstaw osi większy niż sedan. Podobny manewr zastosował np. Opel w Vectrze C. W przypadku Accorda dodatkowe 5,5 cm zwiększa przestrzeń dla pasażerów w drugim rzędzie.
Wersja kombi ma rozstaw osi większy niż sedan. Podobny manewr zastosował np. Opel w Vectrze C. W przypadku Accorda dodatkowe 5,5 cm zwiększa przestrzeń dla pasażerów w drugim rzędzie.Honda
Skórzana tapicerka nawet w wersji Executive wymagała dopłaty.
Skórzana tapicerka nawet w wersji Executive wymagała dopłaty.Honda
Wysokim osobom przeszkadza nisko poprowadzona linia dachu. W kombi tego problemu nie ma.
Wysokim osobom przeszkadza nisko poprowadzona linia dachu. W kombi tego problemu nie ma.Honda
Trudno wskazać słabe strony Accorda. To bardzo dopracowane auto, zwłaszcza po liftingu.
Trudno wskazać słabe strony Accorda. To bardzo dopracowane auto, zwłaszcza po liftingu.Honda
Sedan dostępny w USA diametralnie różnił się wyglądem zewnętrznym. Brak diesla w ofercie.
Sedan dostępny w USA diametralnie różnił się wyglądem zewnętrznym. Brak diesla w ofercie.Honda
Następca: Accord VIII (od 2008 r.)
Następca: Accord VIII (od 2008 r.)Honda
Przed liftingiem grill miał chromowane obramowanie. W podstawowych wersjach brakowało komputera.
Przed liftingiem grill miał chromowane obramowanie. W podstawowych wersjach brakowało komputera.Honda
Coupe sprzedawano tylko w Stanach Zjednoczonych. Pod maską m.in. silniki 3.0 V6.
Coupe sprzedawano tylko w Stanach Zjednoczonych. Pod maską m.in. silniki 3.0 V6.Honda
Trudno tu wskazać słabe strony: plastiki są wysokiej jakości, ergonomia stoi na niezłym poziomie, a po 200 tys. km nie widać poważniejszych śladów zużycia.
Trudno tu wskazać słabe strony: plastiki są wysokiej jakości, ergonomia stoi na niezłym poziomie, a po 200 tys. km nie widać poważniejszych śladów zużycia.Honda
Można dyskutować, czy po liftingu Accord był ładniejszy, ale przynajmniej wzbogacono wyposażenie.
Można dyskutować, czy po liftingu Accord był ładniejszy, ale przynajmniej wzbogacono wyposażenie.Honda
  • Pękające kolektory wydechowe w dieslach - na szczęście w większości aut rozwiązano problem podczas trwania gwarancji. Czasami sprawdza się też fachowe spawanie. Objaw usterki to smród spalin w kabinie po odpaleniu auta.
  • Postukujące gumy stabilizatora przedniego - w autach sprzed 2005 r. były nietrwałe.
  • Przypadki chroboczącego rozrządu w dieslu - teoretycznie jest on bezobsługowy.
  • Korozja na rantach nadkoli - na razie powierzchniowa, ale i tak niepokojąca.
  • Niedziałający silnik otwierania tylnej klapy w wersji kombi - dotyczy odmiany Executive.
  • Egzemplarzy z polskiego salonu z silnikiem Diesla, nawet wyraźnie droższych od reszty oferty rynkowej.
  • Aut po liftingu - są lepiej polakierowane i wykończone.
  • Wersji 2.4 z automatyczną skrzynią biegów. Ani nie jest zbyt szybka, ani oszczędna.
  • W szczególności unikajmy aut z instalacją LPG. Hondzie gaz wyjątkowo nie służy!

Dane techniczne: Honda Accord VII (2002-2008)

Popularne silniki
2.0 VTEC
2.4 VTEC
2.2 i-CTDi
Silnik
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1998 cm3
2354 cm3
2204 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
155 KM
190 KM
140 KM
Maksymalny moment obrotowy
190 Nm
223 Nm
340 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
217 km/h
227 km/h
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
7,9 s
9,4 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,6
9,7
5,4