Używana Alfa Romeo 147 (2000-2009)

Silniki benzynowe zapewniają wiele emocji, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Diesle są solidne.
Silniki benzynowe zapewniają wiele emocji, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Diesle są solidne.Motor

Zobacz również:

    Wysoka jakość wykonania, atrakcyjne zegary w tubusach, ale wyposażenie nie zawsze zachwyca. Atutem tablicy przyrządów jest to, że jej górna część nie odbija się w szybie w słoneczne dni.
    Wysoka jakość wykonania, atrakcyjne zegary w tubusach, ale wyposażenie nie zawsze zachwyca. Atutem tablicy przyrządów jest to, że jej górna część nie odbija się w szybie w słoneczne dni.Motor

    Alfa Romeo 147 (2000-2009)

    Alfa Romeo Giulietta
    Alfa Romeo GiuliettaMotor
    Nawet w autach po liftingu w opcji Distinctive ekran nawigacji pojawia się rzadko.
    Nawet w autach po liftingu w opcji Distinctive ekran nawigacji pojawia się rzadko.Motor
    Silniki benzynowe zapewniają wiele emocji, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Diesle są solidne.
    Silniki benzynowe zapewniają wiele emocji, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Diesle są solidne.Motor
    Wysoka jakość wykonania, atrakcyjne zegary w tubusach, ale wyposażenie nie zawsze zachwyca. Atutem tablicy przyrządów jest to, że jej górna część nie odbija się w szybie w słoneczne dni.
    Wysoka jakość wykonania, atrakcyjne zegary w tubusach, ale wyposażenie nie zawsze zachwyca. Atutem tablicy przyrządów jest to, że jej górna część nie odbija się w szybie w słoneczne dni.Motor
    Fotele zasługują na najwyższą ocenę. Świetna skóra!
    Fotele zasługują na najwyższą ocenę. Świetna skóra!Motor
    Rozrząd w silnikach Twin Spark: pasek rozrządu potrafi się zerwać, jeśli pominiemy termin wymiany.
    Rozrząd w silnikach Twin Spark: pasek rozrządu potrafi się zerwać, jeśli pominiemy termin wymiany.Motor
    Jak na auto kompaktowe, bagażnik jest bardzo mały – mieści zaledwie 280 l. Pokrewny Fiat Stilo – 370 l.
    Jak na auto kompaktowe, bagażnik jest bardzo mały – mieści zaledwie 280 l. Pokrewny Fiat Stilo – 370 l.Motor

    Inna wersja nadwoziowa

    Tylne klamki w wersji pięciodrzwiowej są ukryte w słupkach, dzięki czemu nie zakłócają linii. Na zdjęciu model po liftingu.
    Tylne klamki w wersji pięciodrzwiowej są ukryte w słupkach, dzięki czemu nie zakłócają linii. Na zdjęciu model po liftingu.Motor
    • Stuki w zawieszeniu to następstwo zignorowania skrzypienia, jest to ostatni moment na wymianę wahaczy.
    • Wariator faz rozrządu często się psuje, jest bardzo wrażliwy na jakość oleju.
    • Zatarcie silnika 2.0 TS - efekt nie zmieniania oleju.
    • Usterki instalacji elektrycznej.
    • Pod kątem w miarę taniego utrzymania - wersji 1.6/105 KM (nie ma wariatora faz rozrządu).
    • Pod kątem osiągów - diesla JTD Multijet 16V.
    • Egzemplarzy po liftingu w opcji wyposażenia Distinctive.
    • Bezwzględnie egzemplarzy ze skrzynią biegów Selespeed. Problemy murowane.
    • Samochodów z silnikiem 2.0 TS i przebiegiem ok. 200 tys. km. Będą zużywać dużo oleju.
    • Egzemplarzy z instalacją LPG. To nie auto dla oszczędnych.

    Dane techniczne: Alfa Romeo 147 (2000-2009) - wersje benzynowe

    Wersja
    1.6 TS
    1.6 TS
    2.0 TS
    3.2 GTA
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    1598 cm3
    1969 cm3
    3179 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    V6/24
    Moc maksymalna
    105 KM
    120 KM
    150 KM
    250 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    140 Nm
    146 Nm
    181 Nm
    300 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    185 km/h
    195 km/h
    208 km/h
    246 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,3 s
    10,6 s
    9,3 s
    6,3 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,1
    8,2
    8,9
    12,1

    Dane techniczne: Alfa Romeo 147 (2000-2009) - wersje wysokoprężne

    Wersja
    1.9 JTD
    1.9 JTD
    1.9 JTD
    1.9 JTDM
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1910 cm3
    1910 cm3
    1910 cm3
    1910 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/16
    Moc maksymalna
    100 KM
    110 KM
    120 KM
    150 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    200 Nm
    275 Nm
    280 Nm
    305 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    183 km/h
    189 km/h
    193 km/h
    206 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,1 s
    10,5 s
    9,6 s
    8,8 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    5,9
    5,7
    5,8
    5,9