Używana Alfa Romeo 145/146 (1994-2001)

Używana Alfa Romeo 145
Używana Alfa Romeo 145Motor
Wnętrze zostało zaprojektowane z fantazją, ale jakość wykonania – tylko przeciętna. Starsze egzemplarze mają poziome wloty powietrza na konsoli centralnej, w nowszych (z silnikami TS) wloty są już okrągłe.
Wnętrze zostało zaprojektowane z fantazją, ale jakość wykonania – tylko przeciętna. Starsze egzemplarze mają poziome wloty powietrza na konsoli centralnej, w nowszych (z silnikami TS) wloty są już okrągłe.Motor

Alfa Romeo 145/146 (1994-2001)

Alfa Romeo 147 (2000-2009)
Alfa Romeo 147 (2000-2009)Alfa Romeo
Alfa Romeo 145
Alfa Romeo 145Motor
Nadwozie jest w całości ocynkowane. Modele trzydrzwiowe nazwano 145, a pięciodrzwiowe 146. Korozja nie stanowi poważniejszego problemu, chyba że mowa o elementach podwozia, które poddają się szybko.
Nadwozie jest w całości ocynkowane. Modele trzydrzwiowe nazwano 145, a pięciodrzwiowe 146. Korozja nie stanowi poważniejszego problemu, chyba że mowa o elementach podwozia, które poddają się szybko.Motor
Cechą charakterystyczną 145 jest praktyczna tylna klapa bagażnika, która unosi się wraz z kawałkiem dachu. Sam bagażnik – spory.
Cechą charakterystyczną 145 jest praktyczna tylna klapa bagażnika, która unosi się wraz z kawałkiem dachu. Sam bagażnik – spory.Motor
Sportowe siedzenia i nietypowe detale ożywiają wnętrze Alfy.
Sportowe siedzenia i nietypowe detale ożywiają wnętrze Alfy.Motor
Wnętrze zostało zaprojektowane z fantazją, ale jakość wykonania – tylko przeciętna. Starsze egzemplarze mają poziome wloty powietrza na konsoli centralnej, w nowszych (z silnikami TS) wloty są już okrągłe.
Wnętrze zostało zaprojektowane z fantazją, ale jakość wykonania – tylko przeciętna. Starsze egzemplarze mają poziome wloty powietrza na konsoli centralnej, w nowszych (z silnikami TS) wloty są już okrągłe.Motor

Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - podsumowanie

Inne wersje

Alfa Romeo 146
Alfa Romeo 146Motor

Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - cechy identyfikacyjne

Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - cechy identyfikacyjne
Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - cechy identyfikacyjneMotor
  • Szybko zużywające się zawieszenie, zwłaszcza jeśli chodzi o wahacze przednie.
  • W silnikach TS rozrząd o niskiej trwałości.
  • Awaryjny wariator faz rozrządu w jednostkach TS.
  • Awarie dwumasowego koła zamachowego w silnikach wysokoprężnych JTD.
  • Odpadające elementy tapicerki.
  • Wycieki oleju z silników benzynowych typu bokser.
  • Bardzo tanie i łatwo dostępne podstawowe części.
  • Udany, oszczędny silnik wysokoprężny 1.9 JTD.
  • Praktyczne nadwozie pięciodrzwiowej wersji 146.
  • Szybkie zużycie zawieszenia, zwłaszcza wahaczy przednich.
  • Paliwożerne silniki bokser, podatne na wycieki oleju.
  • Awaryjny wariator faz rozrządu.

Dane techniczne: Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - wybrane wersje silnikowe

Wersja
1.7 B
1.4 TS
2.0 TS
1.9 JTD
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1712 cm3
1370 cm3
1969 cm3
1910 cm3
Układ cyl./zawory
R4/16
R4/8
R4/16
R4/8
Moc maksymalna
129 KM
103 KM
150 KM
105 KM
Maks. moment obr.
148 Nm
134 Nm
280 Nm
255 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
200 km/h
185 km/h
210 km/h
185 km/h
Przysp. 0-100 km/h
9,8 s
11,2 s
8,4 s
10,5 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,4
8,6
8,0
6,1
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?