Używana Alfa Romeo 155 (1992-1998)

Linię nadwozia opracowała firma I.DE.A. Agresywny przód podkreślają soczewkowe reflektory. Auto nie tylko świetnie wygląda, ale jest także bardzo funkcjonalne.
Linię nadwozia opracowała firma I.DE.A. Agresywny przód podkreślają soczewkowe reflektory. Auto nie tylko świetnie wygląda, ale jest także bardzo funkcjonalne.Motor
To wnętrze liczy już ponad 20 lat. Oryginalna drewniana kierownica podnosi wartość samochodu. Niefabryczne radio, to dopuszczalna przeróbka. Plus za ładną tapicerkę.
To wnętrze liczy już ponad 20 lat. Oryginalna drewniana kierownica podnosi wartość samochodu. Niefabryczne radio, to dopuszczalna przeróbka. Plus za ładną tapicerkę.Motor

Alfa Romeo 155 (1992-1998)

Następca: model 156. Pod względem stylizacji – dzieło sztuki.
Następca: model 156. Pod względem stylizacji – dzieło sztuki.Alfa Romeo
Poprzednik: Alfa Romeo 75. Dla wielu to ostatnia, prawdziwa Alfa.
Poprzednik: Alfa Romeo 75. Dla wielu to ostatnia, prawdziwa Alfa.Alfa Romeo
Jak dbasz, tak masz: w tej Alfie fotele są w idealnym stanie.
Jak dbasz, tak masz: w tej Alfie fotele są w idealnym stanie.Motor
Proste i czytelne zegary są podświetlane na zielono.
Proste i czytelne zegary są podświetlane na zielono.Motor
„Check control” to szpaler kontrolek pod panelem klimatyzacji.
„Check control” to szpaler kontrolek pod panelem klimatyzacji.Motor
To wnętrze liczy już ponad 20 lat. Oryginalna drewniana kierownica podnosi wartość samochodu. Niefabryczne radio, to dopuszczalna przeróbka. Plus za ładną tapicerkę.
To wnętrze liczy już ponad 20 lat. Oryginalna drewniana kierownica podnosi wartość samochodu. Niefabryczne radio, to dopuszczalna przeróbka. Plus za ładną tapicerkę.Motor
Gigantyczny bagażnik: w wersji z przednim napędem ma aż 525 l.
Gigantyczny bagażnik: w wersji z przednim napędem ma aż 525 l.Motor
Najlepsza propozycja w gamie: zaskakująco trwały 2.5 V6.
Najlepsza propozycja w gamie: zaskakująco trwały 2.5 V6.Motor
Jedyną dostępną wersją nadwoziową Alfy Romeo 155 był sedan. Auto wykorzystuje szereg podzespołów z modeli Fiat Tipo i Tempra.
Jedyną dostępną wersją nadwoziową Alfy Romeo 155 był sedan. Auto wykorzystuje szereg podzespołów z modeli Fiat Tipo i Tempra.Motor
Linię nadwozia opracowała firma I.DE.A. Agresywny przód podkreślają soczewkowe reflektory. Auto nie tylko świetnie wygląda, ale jest także bardzo funkcjonalne.
Linię nadwozia opracowała firma I.DE.A. Agresywny przód podkreślają soczewkowe reflektory. Auto nie tylko świetnie wygląda, ale jest także bardzo funkcjonalne.Motor
O zadbaną Alfę 155 jest już naprawdę trudno. Większość egzemplarzy ma poważne problemy z korozją
W 1993 roku specjalna wersja przygotowana do DTM wywalczyła Mistrzostwo Świata.
W 1993 roku specjalna wersja przygotowana do DTM wywalczyła Mistrzostwo Świata.Alfa Romeo

Alfa Romeo 155 (1992-1998) - podsumowanie

  • Korozja nadwozia, rdzewieje głównie podwozie.
  • Usterki elementów wyposażenia.
  • Wybrane części, np. podnośniki szyb są już deficytowe.
  • Wycieki oleju z silnika.
  • Awarie skrzyń biegów zużywają się synchronizatory.
  • Usterki zawieszenia (łożyska tylnych wahaczy).

Dane techniczne: Alfa Romeo 155 (1992-1998)

Wersja
1.7 TS
2.0 TS
2.5 V6
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1749 cm3
1970 cm3
2492 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
V6/12
Moc maksymalna
115 KM/5800
150 KM/6200
166 KM/5800
Maksymalny moment obrotowy
152 Nm/3500
187 Nm/4000
213 Nm/4500
Osiągi    
Prędkość maksymalna
193 km/h
208 km/h
215 km/h
Przysp. 0-100 km/h
10,8 s
9,0 s
8,4 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
8,3
8,9
9,6
*według norm pomiarowych z lat produkcji modelu