Używana Alfa Romeo 155 (1992-1998)

Linię nadwozia opracowała firma I.DE.A. Agresywny przód podkreślają soczewkowe reflektory. Auto nie tylko świetnie wygląda, ale jest także bardzo funkcjonalne.
Linię nadwozia opracowała firma I.DE.A. Agresywny przód podkreślają soczewkowe reflektory. Auto nie tylko świetnie wygląda, ale jest także bardzo funkcjonalne.Motor
To wnętrze liczy już ponad 20 lat. Oryginalna drewniana kierownica podnosi wartość samochodu. Niefabryczne radio, to dopuszczalna przeróbka. Plus za ładną tapicerkę.
To wnętrze liczy już ponad 20 lat. Oryginalna drewniana kierownica podnosi wartość samochodu. Niefabryczne radio, to dopuszczalna przeróbka. Plus za ładną tapicerkę.Motor

Alfa Romeo 155 (1992-1998)

Następca: model 156. Pod względem stylizacji – dzieło sztuki.
Następca: model 156. Pod względem stylizacji – dzieło sztuki.Alfa Romeo
Poprzednik: Alfa Romeo 75. Dla wielu to ostatnia, prawdziwa Alfa.
Poprzednik: Alfa Romeo 75. Dla wielu to ostatnia, prawdziwa Alfa.Alfa Romeo
Jak dbasz, tak masz: w tej Alfie fotele są w idealnym stanie.
Jak dbasz, tak masz: w tej Alfie fotele są w idealnym stanie.Motor
Proste i czytelne zegary są podświetlane na zielono.
Proste i czytelne zegary są podświetlane na zielono.Motor
„Check control” to szpaler kontrolek pod panelem klimatyzacji.
„Check control” to szpaler kontrolek pod panelem klimatyzacji.Motor
To wnętrze liczy już ponad 20 lat. Oryginalna drewniana kierownica podnosi wartość samochodu. Niefabryczne radio, to dopuszczalna przeróbka. Plus za ładną tapicerkę.
To wnętrze liczy już ponad 20 lat. Oryginalna drewniana kierownica podnosi wartość samochodu. Niefabryczne radio, to dopuszczalna przeróbka. Plus za ładną tapicerkę.Motor
Gigantyczny bagażnik: w wersji z przednim napędem ma aż 525 l.
Gigantyczny bagażnik: w wersji z przednim napędem ma aż 525 l.Motor
Najlepsza propozycja w gamie: zaskakująco trwały 2.5 V6.
Najlepsza propozycja w gamie: zaskakująco trwały 2.5 V6.Motor
Jedyną dostępną wersją nadwoziową Alfy Romeo 155 był sedan. Auto wykorzystuje szereg podzespołów z modeli Fiat Tipo i Tempra.
Jedyną dostępną wersją nadwoziową Alfy Romeo 155 był sedan. Auto wykorzystuje szereg podzespołów z modeli Fiat Tipo i Tempra.Motor
Linię nadwozia opracowała firma I.DE.A. Agresywny przód podkreślają soczewkowe reflektory. Auto nie tylko świetnie wygląda, ale jest także bardzo funkcjonalne.
Linię nadwozia opracowała firma I.DE.A. Agresywny przód podkreślają soczewkowe reflektory. Auto nie tylko świetnie wygląda, ale jest także bardzo funkcjonalne.Motor

Zobacz również:

    O zadbaną Alfę 155 jest już naprawdę trudno. Większość egzemplarzy ma poważne problemy z korozją
    W 1993 roku specjalna wersja przygotowana do DTM wywalczyła Mistrzostwo Świata.
    W 1993 roku specjalna wersja przygotowana do DTM wywalczyła Mistrzostwo Świata.Alfa Romeo

    Alfa Romeo 155 (1992-1998) - podsumowanie

    • Korozja nadwozia, rdzewieje głównie podwozie.
    • Usterki elementów wyposażenia.
    • Wybrane części, np. podnośniki szyb są już deficytowe.
    • Wycieki oleju z silnika.
    • Awarie skrzyń biegów zużywają się synchronizatory.
    • Usterki zawieszenia (łożyska tylnych wahaczy).

    Dane techniczne: Alfa Romeo 155 (1992-1998)

    Wersja
    1.7 TS
    2.0 TS
    2.5 V6
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1749 cm3
    1970 cm3
    2492 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    V6/12
    Moc maksymalna
    115 KM/5800
    150 KM/6200
    166 KM/5800
    Maksymalny moment obrotowy
    152 Nm/3500
    187 Nm/4000
    213 Nm/4500
    Osiągi    
    Prędkość maksymalna
    193 km/h
    208 km/h
    215 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    10,8 s
    9,0 s
    8,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    8,3
    8,9
    9,6
    *według norm pomiarowych z lat produkcji modelu