Najgorszy samochód na świecie. Koszty napraw przerażają!

article cover
Informacja prasowa (moto)

Zobacz również:

    Najbardziej przerażające koszty napraw

    Najdroższa naprawa układu hamulcowego wbrew pozorom nie dotyczyła żadnego auta z horrendalnie drogimi ceramicznymi tarczami. Te najwyraźniej okazały się trwałe, a rekordową kwotę zapłacono za naprawę w Fordzie Focusie z 2012 roku. Kosztowała ona 1061 funtów, czyli około 5241 zł.
    Najdroższa naprawa układu hamulcowego wbrew pozorom nie dotyczyła żadnego auta z horrendalnie drogimi ceramicznymi tarczami. Te najwyraźniej okazały się trwałe, a rekordową kwotę zapłacono za naprawę w Fordzie Focusie z 2012 roku. Kosztowała ona 1061 funtów, czyli około 5241 zł..
    Arystokratyczna terenówka króluje też w zestawieniu najwyższych rachunków za wymianę "sprzęgła" czy naprawę układu paliwowego. Naprawa konwertera momentu obrotowego w aucie z 2008 roku kosztowała ubezpieczyciela 2796 funtów (12 330 zł). Usunięcie usterek układu zasilania paliwem (Range Rover rocznik 2015) wygenerowało koszt 3143 funtów (15 526 zł).
    Arystokratyczna terenówka króluje też w zestawieniu najwyższych rachunków za wymianę "sprzęgła" czy naprawę układu paliwowego. Naprawa konwertera momentu obrotowego w aucie z 2008 roku kosztowała ubezpieczyciela 2796 funtów (12 330 zł). Usunięcie usterek układu zasilania paliwem (Range Rover rocznik 2015) wygenerowało koszt 3143 funtów (15 526 zł). .
    Za najdroższą naprawę układu chłodzenia uznano usunięcie usterek w Mercedesie klasy S rocznik 2010. Rachunek opiewał na kwotę 1273 funtów (6288 zł).
    Za najdroższą naprawę układu chłodzenia uznano usunięcie usterek w Mercedesie klasy S rocznik 2010. Rachunek opiewał na kwotę 1273 funtów (6288 zł). .
    Warto jeszcze wspomnieć o najdroższej naprawie układu kierowniczego. Odnotowano ją w przypadku Maserati Quattroporte z rocznika 2010. Na fakturze widniała kwota 3595 funtów, czyli 17 159 zł.
    Warto jeszcze wspomnieć o najdroższej naprawie układu kierowniczego. Odnotowano ją w przypadku Maserati Quattroporte z rocznika 2010. Na fakturze widniała kwota 3595 funtów, czyli 17 159 zł..
    Jak kogoś stać na drogie auto, to stać go też na naprawy? Zwykle to prawda, ale i tak patrząc na rachunki takie jak 4901 funtów (24 210 zł) za naprawę zawieszenia w Range Roverze z 2008 roku czy 9419 funtów (46 529 zł) za wymianę kompresora w Range Roverze (rocznik 2013) można poczuć zimny pot.
    Jak kogoś stać na drogie auto, to stać go też na naprawy? Zwykle to prawda, ale i tak patrząc na rachunki takie jak 4901 funtów (24 210 zł) za naprawę zawieszenia w Range Roverze z 2008 roku czy 9419 funtów (46 529 zł) za wymianę kompresora w Range Roverze (rocznik 2013) można poczuć zimny pot..
    Najdroższą w naprawie skrzynią biegów okazała się przekładnia z pewnego Jeepa Cherokee rocznik 2014. Remont kosztował 12 400 funtów (61 256 zł).
    Najdroższą w naprawie skrzynią biegów okazała się przekładnia z pewnego Jeepa Cherokee rocznik 2014. Remont kosztował 12 400 funtów (61 256 zł). .
    Rekordowy koszt naprawy elektroniki (999 funtów, czyli 4935 zł) wygenerował Citroen C4 Picasso rocznik 2014.
    Rekordowy koszt naprawy elektroniki (999 funtów, czyli 4935 zł) wygenerował Citroen C4 Picasso rocznik 2014. .
    W kategorii "silnik" bryluje BMW serii 5. Remont jednostki napędowej w aucie z roku 2012 (ubezpieczyciel nie zdradza o jaką wersję silnikową chodzi) pochłonął... 22 655 funtów (111 915 zł!). "Piątka" z Monachium wsławiła się też najwyższym rachunkiem za naprawę klimatyzacji. W aucie z 2014 roku usunięcie usterek pochłonęło 3007 funtów (14 854 zł).
    W kategorii "silnik" bryluje BMW serii 5. Remont jednostki napędowej w aucie z roku 2012 (ubezpieczyciel nie zdradza o jaką wersję silnikową chodzi) pochłonął... 22 655 funtów (111 915 zł!). "Piątka" z Monachium wsławiła się też najwyższym rachunkiem za naprawę klimatyzacji. W aucie z 2014 roku usunięcie usterek pochłonęło 3007 funtów (14 854 zł). .
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?