125 tys. km Renault Clio II 1.2 16V (2001)

Dodatkową zaletą takiego egzemplarza jest niska utrata wartości. Za 2-3 lata będzie kosztować niewiele mniej.
Dodatkową zaletą takiego egzemplarza jest niska utrata wartości. Za 2-3 lata będzie kosztować niewiele mniej.Motor

Renault Clio II 1.2 16V (2001)

Zabezpieczenie antykorozyjne Renault nie ma się czego wstydzić – jak na tanie, 10-letnie auto wypada dobrze.
Zabezpieczenie antykorozyjne Renault nie ma się czego wstydzić – jak na tanie, 10-letnie auto wypada dobrze.Motor
Zawieszenie tylne jest praktycznie bezobsługowe. Szybko zużywają się jedynie tanie łożyska.
Zawieszenie tylne jest praktycznie bezobsługowe. Szybko zużywają się jedynie tanie łożyska.Motor
Zawieszenie przednie zużywa się szybko (sworznie, łączniki stabilizatora), ale naprawy są wyjątkowo tanie. 01)
Zawieszenie przednie zużywa się szybko (sworznie, łączniki stabilizatora), ale naprawy są wyjątkowo tanie. 01)Motor
Hamulce są trwałe i bardzo tanie w naprawach. Najszybciej zużywają się cylinderki w bębnach kół tylnych.
Hamulce są trwałe i bardzo tanie w naprawach. Najszybciej zużywają się cylinderki w bębnach kół tylnych.Motor
10-letni egzemplarz z pełną historią serwisową to na rynku wtórnym prawdziwa rzadkość.
10-letni egzemplarz z pełną historią serwisową to na rynku wtórnym prawdziwa rzadkość.Motor
Renault Clio II 1.2 16V (2001)
Renault Clio II 1.2 16V (2001)Motor
Renault Clio II 1.2 16V (2001)
Renault Clio II 1.2 16V (2001)Motor
Do wnęki na koło można zainstalować 35-litrowy zbiornik na LPG.
Do wnęki na koło można zainstalować 35-litrowy zbiornik na LPG.Motor
Pojemność bagażnika: 255 l, po złożeniu tylnej kanapy – 1035 l.
Pojemność bagażnika: 255 l, po złożeniu tylnej kanapy – 1035 l.Motor
Większość egzemplarzy ma drobne wycieki oleju. Puszczają uszczelniacze silnika oraz skrzyni biegów. Czasem także pompa wspomagania kierownicy.
Większość egzemplarzy ma drobne wycieki oleju. Puszczają uszczelniacze silnika oraz skrzyni biegów. Czasem także pompa wspomagania kierownicy.Motor
Szesnastozaworowy silnik 1.2 jest bardzo popularny, a to przekłada się na świetne zaopatrzenie w tanie części.
Szesnastozaworowy silnik 1.2 jest bardzo popularny, a to przekłada się na świetne zaopatrzenie w tanie części.Motor
Schowek z tyłu: w podłokietnikach dla pasażerów siedzących z tyłu znalazły się głośniki i miejsce na butelki.
Schowek z tyłu: w podłokietnikach dla pasażerów siedzących z tyłu znalazły się głośniki i miejsce na butelki.Motor
Z tyłu dzieci zmieszczą się bez problemu. Mechanizm odchylania przednich oparć jest niewygodny.
Z tyłu dzieci zmieszczą się bez problemu. Mechanizm odchylania przednich oparć jest niewygodny.Motor
Z przodu miejsca jest sporo, ale fotele są zbyt słabo wyprofilowane.
Z przodu miejsca jest sporo, ale fotele są zbyt słabo wyprofilowane.Motor
Działanie skrzyni biegów: precyzja pracy wybieraka zależy od stanu poduszek mocujących zespół napędowy.
Działanie skrzyni biegów: precyzja pracy wybieraka zależy od stanu poduszek mocujących zespół napędowy.Motor
Czytelność zestawu wskaźników jest bardzo dobra, a obsługa przełączników – wygodna.
Czytelność zestawu wskaźników jest bardzo dobra, a obsługa przełączników – wygodna. Motor
Podwójny schowek: pod standardowym, zamykanym schowkiem znajduje się jeszcze półka.
Podwójny schowek: pod standardowym, zamykanym schowkiem znajduje się jeszcze półka.Motor
Podczas jazdy próbnej trzeba koniecznie wypróbować kierunkowskazy. Ich naprawa może okazać się ponadprzeciętnie droga: od 50 do ponad 600 zł.
Podczas jazdy próbnej trzeba koniecznie wypróbować kierunkowskazy. Ich naprawa może okazać się ponadprzeciętnie droga: od 50 do ponad 600 zł.Motor
Centralny zamek: po rozpoczęciu jazdy drzwi ryglują się automatycznie. Do odblokowania służy przycisk.
Centralny zamek: po rozpoczęciu jazdy drzwi ryglują się automatycznie. Do odblokowania służy przycisk.Motor
  • Dla dwóch osób to naprawdę wygodny samochód.
  • Za wyjątkiem klaksonu, wszystkie przełączniki znajdują się "pod ręką".
  • Atrakcyjna kolorystyka tapicerki nawiązuje do koloru nadwozia.
  • Możliwe było zaprogramowanie automatyki włączania świateł - zapalają się po uruchomieniu silnika nawet wtedy, gdy przełącznik jest w pozycji "O".
  • Podczas łagodnej jazdy miejskiej (do 80 km/h) we wnętrzu jest bardzo cicho.
  • Kąt, pod jakim zamocowano koło kierownicy. W porównaniu z kierownicami w autach konkurencyjnych leży dość płasko.
  • Klakson w dźwigience kierunkowskazów.
  • Słabe wyprofilowanie foteli.

Dane techniczne: Renault Clio II 1.2 16V (2001)

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1149 cm3
Napęd rozrządu
pasek
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
75 KM
Maks. moment obr.
105 Nm
Osiągi
Prędkość maksymalna
170 km/h
Przysp. 0-100 km/h   
13,0 s
Średnie zuż. paliwa
6,0 l/100 km