Toyota Prius+ Prestige - test

Prius+ prowadzi się pewnie, a jego zawieszenie dobrze wybiera nierówności.
Prius+ prowadzi się pewnie, a jego zawieszenie dobrze wybiera nierówności.Motor
Pozycja za kierownicą jest wygodna. Jakość wykonania i montażu – na niezłym poziomie.
Pozycja za kierownicą jest wygodna. Jakość wykonania i montażu – na niezłym poziomie.Motor

Zobacz również:

    Toyota Prius+ Prestige

    Walizki mieszczą się jedynie na płasko.
    Walizki mieszczą się jedynie na płasko.Toyota
    Nożny hamulec pomocniczy razi w tak nowoczesnym aucie.
    Nożny hamulec pomocniczy razi w tak nowoczesnym aucie.Toyota
    Pomiędzy roletą, a podłogą jest tylko 36 cm wolnej przestrzeni.
    Pomiędzy roletą, a podłogą jest tylko 36 cm wolnej przestrzeni.Toyota
    Można sprawdzić, które elementy układu napędowego pracują.
    Można sprawdzić, które elementy układu napędowego pracują.Toyota
    64 km/h i jazda na samym prądzie. Potwierdza to świecąca się po lewej stronie kontrolka EV.
    64 km/h i jazda na samym prądzie. Potwierdza to świecąca się po lewej stronie kontrolka EV.Toyota
    Prius+ prowadzi się pewnie, a jego zawieszenie dobrze wybiera nierówności.
    Prius+ prowadzi się pewnie, a jego zawieszenie dobrze wybiera nierówności.Toyota
    Każdy Prius+ ma standardowo dwa siedzenia w bagażniku. Wygodnie będzie tu jedynie dzieciom.
    Każdy Prius+ ma standardowo dwa siedzenia w bagażniku. Wygodnie będzie tu jedynie dzieciom.Toyota
    Trzy oddzielne fotele można przesuwać i pochylać ich oparcia.
    Trzy oddzielne fotele można przesuwać i pochylać ich oparcia.Toyota
    Siedzenia – komfortowe i z bardzo dobrą regulacją ledźwiową.
    Siedzenia – komfortowe i z bardzo dobrą regulacją ledźwiową.Toyota
    Tryby pracy bezstopniowej skrzyni biegów wybiera się małą, lekko pracującą dźwignią. Do wyboru: R – bieg wsteczny, N – tzw. luz, D – jazda do przodu, B – hamowanie silnikiem, P – tryb parkingowy, który uruchamia się nietypowo, bo przyciskiem.
    Tryby pracy bezstopniowej skrzyni biegów wybiera się małą, lekko pracującą dźwignią. Do wyboru: R – bieg wsteczny, N – tzw. luz, D – jazda do przodu, B – hamowanie silnikiem, P – tryb parkingowy, który uruchamia się nietypowo, bo przyciskiem.Toyota
    Poza trybem Normal można wybrać tryby pracy napędu: EV – elektryczny, ECO – łagodne reakcje na gaz, PWR – pełne wykorzystanie mocy silników.
    Poza trybem Normal można wybrać tryby pracy napędu: EV – elektryczny, ECO – łagodne reakcje na gaz, PWR – pełne wykorzystanie mocy silników.Toyota
    Pozycja za kierownicą jest wygodna. Jakość wykonania i montażu – na niezłym poziomie.
    Pozycja za kierownicą jest wygodna. Jakość wykonania i montażu – na niezłym poziomie.Toyota
    Dla Priusa+ opracowano akumulatory litowo-jonowe. Umieszczono je pomiędzy przednimi fotelami, by w bagażniku dało się zamontować dwa siedzenia. Akumulatory ważą 34 kg (o 8 kg mniej niż w Priusie).
    Dla Priusa+ opracowano akumulatory litowo-jonowe. Umieszczono je pomiędzy przednimi fotelami, by w bagażniku dało się zamontować dwa siedzenia. Akumulatory ważą 34 kg (o 8 kg mniej niż w Priusie).Toyota

    Prius kontra Prius+

    Prius kontra Prius+
    Prius kontra Prius+Motor

    Dane techniczne: Toyota Prius+ Prestige

    Silnik
    benzynowy + elektryczny
    Pojemność skokowa
    1798 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna (benzynowy)
    99 KM/5200
    Moc maksymalna (elektryczny)
    80 KM
    Maks. moment obr. (benzynowy)
    142 Nm/4000
    Maks. moment obr. (elektryczny)
    207 Nm
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    bezstopniowa (CVT)
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Masa/ładowność
    1565/550 kg
    Średnica zawracania
    11,8 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    200/1750 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    45 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    462/178/158 cm
    Rozstaw osi
    278 cm
    Opony
    215/50 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    165 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,3 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    4,3/4,3/4,4
    Emisja dwutlenku węgla
    101 g/km
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,9 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    42,1 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    41,9 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,1 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    7,5/6,4
    Cena wersji podstawowej*
    129 000 zł
    Cena
    158 000 zł
    *pomiar na oponach zimowych, przy temp. 1°C; **z tym samym silnikiem