Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 4x4 Tekna - test

Nowe nadwozie prezentuje się świeżo, ale ma podobne proporcje do poprzednika. Przednie lampy są w pełni LED-owe.
Nowe nadwozie prezentuje się świeżo, ale ma podobne proporcje do poprzednika. Przednie lampy są w pełni LED-owe.Motor
Świetne miejsce pracy kierowcy. Zegary są czytelne, obsługa nie nastręcza problemów, a jakość wykonania prezentuje wysoki poziom. System multimedialny jest przejrzysty, ale po oddaleniu skali z nawigacji „znika” większość dróg.
Świetne miejsce pracy kierowcy. Zegary są czytelne, obsługa nie nastręcza problemów, a jakość wykonania prezentuje wysoki poziom. System multimedialny jest przejrzysty, ale po oddaleniu skali z nawigacji „znika” większość dróg.Motor

Zobacz również:

    Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 4x4 Tekna

    1,6-litrowy silnik dCi ma moc 130 KM. Zapewnia dobrą dynamikę oraz świetną elastyczność. Średnio na 100 km zużywa 6,5 l paliwa.
    1,6-litrowy silnik dCi ma moc 130 KM. Zapewnia dobrą dynamikę oraz świetną elastyczność. Średnio na 100 km zużywa 6,5 l paliwa.Nissan
    Kamery pokazujące obraz dookoła auta to seryjne wyposażenie testowanej odmiany Tekna.
    Kamery pokazujące obraz dookoła auta to seryjne wyposażenie testowanej odmiany Tekna.Nissan
    Kierowcę wspomagają asystenci linii i martwego pola. Auto potrafi zahamować przed przeszkodą.
    Kierowcę wspomagają asystenci linii i martwego pola. Auto potrafi zahamować przed przeszkodą.Motor
    Ilość miejsca z tyłu – wystarczająca dla dwóch dorosłych.
    Ilość miejsca z tyłu – wystarczająca dla dwóch dorosłych.Motor
    Za kierownicą siedzi się naprawdę dobrze, a fotel jest obszerny i sprawdza się w długich podróżach.
    Za kierownicą siedzi się naprawdę dobrze, a fotel jest obszerny i sprawdza się w długich podróżach.Motor
    Świetne miejsce pracy kierowcy. Zegary są czytelne, obsługa nie nastręcza problemów, a jakość wykonania prezentuje wysoki poziom. System multimedialny jest przejrzysty, ale po oddaleniu skali z nawigacji „znika” większość dróg.
    Świetne miejsce pracy kierowcy. Zegary są czytelne, obsługa nie nastręcza problemów, a jakość wykonania prezentuje wysoki poziom. System multimedialny jest przejrzysty, ale po oddaleniu skali z nawigacji „znika” większość dróg.Motor
    Bagażnik o przeciętnej pojemności 401 l ma podwójną podłogę, a pod nią – koło dojazdowe.
    Bagażnik o przeciętnej pojemności 401 l ma podwójną podłogę, a pod nią – koło dojazdowe.Motor
    Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 4x4 Tekna
    Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 4x4 TeknaMotor
    Nowe nadwozie prezentuje się świeżo, ale ma podobne proporcje do poprzednika. Przednie lampy są w pełni LED-owe.
    Nowe nadwozie prezentuje się świeżo, ale ma podobne proporcje do poprzednika. Przednie lampy są w pełni LED-owe.Motor

    Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 4x4 Tekna - podsumowanie

    • wysoka jakość,
    • pełne wyposażenie,
    • harmonijne zawieszenie,
    • dobra pozycja za kierownicą,
    • dynamiczny silnik,
    • pewne prowadzenie,
    • fantastyczne hamulce
    • nie najlepsza widoczność w tył,
    • przeciętny bagażnik,
    • ograniczona przestrzeń w kabinie

    Dane techniczne: Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 4x4 Tekna

     
    Nissan Qashqai
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    130 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    320 Nm/1750
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    438/181/159 cm
    Rozstaw osi
    265 cm
    Średnica zawracania
    10,7 m
    Masa/ładowność
    1575/455 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    401/1585 l
    Poj. zbiornika paliwa
    65 l (ON)
    Opony
    225/45 R19
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    190 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,9 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,1 s
    Elastyczność 60-100 km/h (5. bieg)
    8,5 s
    Elastyczność 80-120 km/h (6. bieg)
    10,8 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    34,8 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    33,6 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    63,0 dB
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,2
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,6/4,5/4,9
    Teoretyczny zasięg
    1330 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,4/5,6/6,5
    Rzeczywisty zasięg
    1000 km
    Cena wersji podstawowej**
    98 500 zł
    Cena
    118 500 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem