"Motor" numer 7
Najnowszy "Motor" nr 7/2010 od poniedziałku w kioskach, a w nim m.in.:
Przed premierą:
Audi A1 - wyczekiwany od dawna najmniejszy model Audi w salonach sprzedaży pojawi się jesienią.
Nissan Juke - niecodzienny wygląd ma zapewnić sukces nowemu Nissanowi.
Volkswagen Touareg - druga generacja SUV-a: lżejsza i bardziej oszczędna.
Pierwsza jazda:
Hyundai ix35 - zrywa z nieco nudnym stylem poprzednika (Tucson) i wyróżnia się agresywnie stylizowaną karoserią.
Rynek:
Liga przegranych - marki i modele, które klienci polskich salonów samochodowych omijają z daleka.
Porównanie:
Lancia Delta, Opel Astra, Seat Leon, VW Golf - cztery kompakty z mocnymi benzynowymi silnikami turbo, czyli ostatni krok przed GTI.
Test:
Subaru Outback 2.0 D Comfort - dzięki prześwitowi wynoszącemu ponad 20 cm i stałemu napędowi na cztery koła, nie ustępuje zdolnościami terenowymi takim SUV-om jak Honda CR-V, Toyota RAV4 czy Mitsubishi Outlander.
Ford Ranger Wildtrak - luksusowe wydanie auta użytkowego z mocnym, 3-litrowym die-slem.
Volvo V70 1.6 DRIVe - czy tak duże kombi ma sens w połączeniu z małym, 110-konnym silnikiem wysokoprężnym?
Parkingowe problemy - kto wyznacza miejsca postojowe, jakie powinny mieć wymiary itp., czyli co warto wiedzieć w związku z miejscami parkingowymi.
Masa niekoniecznie własna - bardzo ciekawe wyniki testu, który wykazał, że wiele samochodów dysponuje znacznie mniejszą ładownością niż podaje producent!
Fabryczne usterki - jak sprawdzić, czy nasze auto podlega akcji serwisowej.
Używane:
Strata jest murowana - wartość samochodu ulatnia się wraz z upływem czasu. Ile warte jest teraz Twoje auto? 159 modeli w obliczeniach niezależnych ekspertów.
Skromność kontra paryski szyk - porównanie Forda Fiesta produkowanego w latach 1995-2002 z Peugeotem 206 z lat 1998-2008.