Motor: Jak uniknąć utraty wartości auta?
"Motor" nr 47/2011 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:
Auto Lider 2011 - trwa 10. edycja największego w Polsce plebiscytu motoryzacyjnego. Głosując na swoich faworytów, podzielonych na 13 kategorii, można wygrać cenne nagrody. W tym tygodniu kategoria C - AUTO KOMPAKTOWE.
Przed premierą:
Seat Toledo i Skoda Octavia - następca Exeo i zupełnie nowa generacja Octavii zadebiutują w 2013 r.
Pierwsza jazda:
Citroen DS5 - najnowszy model prestiżowej linii DS. Tutaj awangardowy styl i nowoczesna technologią idą w parze.
Mazda 3 - japoński kompakt przeszedł dyskretny lifting. W gamie znalazły się trzy silniki: 2 benzynowe i jeden turbodiesel.
Porównanie:
BMW M5, Mercedes E 63 AMG, Porsche Panamera Turbo S - pierwsza liga sportowych limuzyn. Najnowsze, 560-konne M5 rzuca wyzwanie niemieckiej konkurencji.
Test:
Chevrolet Aveo - miejski sedan z ogromnym, 502-litrowym bagażnikiem i 100-konnym silnikiem 1.4.
Volkswagen Beetle - nowe wcielenie Beetle'a ma mieć więcej sportowego charakteru. Czy wersja 2.0 TSI spełnia tę obietnicę?
7 sposobów na tańszą polisę - czyli jak bez zadawania sobie większego trudu zaoszczędzić na ubezpieczeniu.
Jak one tracą? - jak się bronić przed utratą wartości: sześć zasad kupowania nowego samochodu.
Zawieszenie pneumatyczne - co kierowcy aut z pneumatycznym zawieszeniem powinni o nim wiedzieć, by móc reagować na pierwsze oznaki awarii.
Jaki prostownik wybrać? - wyniki testu ośmiu modeli ładowarek do akumulatorów, przeprowadzonego przez GTÜ.
Używane:
Volkswagen Passat - starcie bestsellera z Niemiec z prawie wszystkimi rywalami. Czy naprawdę Passat jest najlepszy?
Peugeot 307 (2001-2008) - gdyby "307" była lepiej wykonana, mogłaby zdominować "klasę Golfa".
Motopasje:
SEMA Show 2011 - tegoroczne targi tuningu w Las Vegas pokazały, że Amerykanie polubili małe auta. Wśród gwiazd imprezy znalazł się Fiat 500!