Znamy ceny zmodernizowanego Peugeota 508 RXH

Uterenowione kombi Peugeota po face liftingu z nowym silnikiem, ale bez napędu na cztery koła.

Do odświeżonego Peugeota 508 w wersji sedan oraz kombi, dołączyła właśnie odmiana RXH. Wyróżnia się ona podwyższonym zawieszeniem, dodatkowymi osłonami zderzaków, nadkoli oraz progów, a także LEDowymi światłami do jazdy dziennej, wyglądającymi jak ślady po kocich pazurach.

Poza zmianami stylistycznymi upodabniającymi RHX do pozostałych "pięćsetósemek", auto otrzymało też nową jednostkę napędową - 2.0 HDI rozwijającą 180 KM. Zastąpiła ona na części rynków, w tym naszym, 200-konny układ hybrydowy, będący dotychczas jedynym dostępnym źródłem napędu wersji RXH.

Reklama

Tego typu zmiana wydaje się być podyktowana względami ekonomicznymi - silnik elektryczny i baterie znacząco windują ceny samochodów. Niestety, w przypadku uterenowionego 508, ta różnica nie jest wyjątkowo duża i wynosi 8600 zł na korzyść modelu po face liftingu. Oznacza to cenę 152 900 zł, co nadal czyni RXH najdroższą wersją w gamie modelu (topowa GT jest o 4000 zł tańsza).

Na pocieszenie otrzymujemy niemal kompletne wyposażenie - nawigację satelitarną, LEDowe światła główne (wykorzystujące 44 diody), elektrycznie sterowane fotele, wyświetlacz Head Up Display oraz automatyczną skrzynię biegów.

Na końcu wypada wspomnieć jednak o pewnej poważnej wadzie nowego 508 RXH - zrezygnowanie z napędu hybrydowego oznacza, że ta uterenowiona odmiana dysponuje napędem jedynie na przednią oś. Za tylną odpowiadał bowiem umieszczony przy niej silnik elektryczny.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy