Znamy ceny zmodernizowanego Peugeota 508 RXH
Uterenowione kombi Peugeota po face liftingu z nowym silnikiem, ale bez napędu na cztery koła.
Do odświeżonego Peugeota 508 w wersji sedan oraz kombi, dołączyła właśnie odmiana RXH. Wyróżnia się ona podwyższonym zawieszeniem, dodatkowymi osłonami zderzaków, nadkoli oraz progów, a także LEDowymi światłami do jazdy dziennej, wyglądającymi jak ślady po kocich pazurach.
Poza zmianami stylistycznymi upodabniającymi RHX do pozostałych "pięćsetósemek", auto otrzymało też nową jednostkę napędową - 2.0 HDI rozwijającą 180 KM. Zastąpiła ona na części rynków, w tym naszym, 200-konny układ hybrydowy, będący dotychczas jedynym dostępnym źródłem napędu wersji RXH.
Tego typu zmiana wydaje się być podyktowana względami ekonomicznymi - silnik elektryczny i baterie znacząco windują ceny samochodów. Niestety, w przypadku uterenowionego 508, ta różnica nie jest wyjątkowo duża i wynosi 8600 zł na korzyść modelu po face liftingu. Oznacza to cenę 152 900 zł, co nadal czyni RXH najdroższą wersją w gamie modelu (topowa GT jest o 4000 zł tańsza).
Na pocieszenie otrzymujemy niemal kompletne wyposażenie - nawigację satelitarną, LEDowe światła główne (wykorzystujące 44 diody), elektrycznie sterowane fotele, wyświetlacz Head Up Display oraz automatyczną skrzynię biegów.
Na końcu wypada wspomnieć jednak o pewnej poważnej wadzie nowego 508 RXH - zrezygnowanie z napędu hybrydowego oznacza, że ta uterenowiona odmiana dysponuje napędem jedynie na przednią oś. Za tylną odpowiadał bowiem umieszczony przy niej silnik elektryczny.